شنبه, ۱۵ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Sat, 6 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز

«My Love» نامی رمانتیك است، به‌خصوص وقتی كه شما درباره یك نوع آبمیوه صحبت می‌كنید. شركت روسی تولیدکننده آبمیوه و نكتار «Senhorita» سفارش داده تا یك طراحی جدید برای برند نوشیدنی «My Love» آن به وجود آید

ایده این طراحی بار دیگر در اسم خود برند یافت شد: روابط رماتیك، توجه، عشق. این ارزش‌های اصلی پایه روابط آتی برند را تشكیل می‌دهند. 

شرکت «Senhorita» با شركت‌های بزرگ تولیدكننده آبمیوه به نام‌های «Dobry»

، «Moya Semya» و «Lyubimy Sad» رقابت می‌کند و اینها بازیگران بزرگ فدرال با بودجه‌های تبلیغاتی چند‌میلیون دلاری و شناخته شده در بازار روسیه هستند. یك تولیدكننده منطقه‌ای نمی‌تواند با شركت‌های چند‌ملیتی، نه در زمینه پول و نه در زمینه توانایی رقابت كند. 

تنها ابزار پیشرفت برای بیشتر برند‌های محلی فقط قفسه فروشگاه است. بنابراین، طراحی جدید برای برند « Senhorita» با هدف ایجاد یك بسته دیگر آبمیوه با تصاویر میوه روی یك طرف آن صورت نگرفته و طرح جدید قطعا باید از سایر طرح‌های موجود در بازار بهتر، جذاب‌تر و شگفت‌انگیزتر باشد. 

تركیب گل با میوه طرح جدید این برند به‌ظاهر راه‌حلی عالی، رمانتیك، باطراوت و زیبا به نظر می‌رسد. در این طرح هشت طعم مختلف میوه هشت تركیب گل اوریجینال را به وجود آورده كه تناسب كامل با عنوان «My Love»  دارد. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4rYHPdbj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه