جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

بازاریابی محتوا به زبان ساده یعنی خلق و توزیع محتوای آنلاینی که به منظور جذب و جلب توجه مشتری طراحی می شود.

در زمان کنونی، بازاریابی سنتی در برابر بازاریابی محتوایی رنگ باخته است.افراد دیگر کمتر توجهی به تبلیغات تلویزیون و روزنامه می‌کنند. با رشد روزافزون کاربران اینترنتی، بازاریابی محتوایی و تبلیغات آنلاین توانسته سهمی بزرگ داشته باشد. با توجه به اینکه زمان بودن کاربران در اینترنت رو به افزایش است تبلیغات و بازاریابی هدفمند در اینترنت راحت تر می‌تواند صورت گیرد چون شما می‌توانید بازارهای هدف را به درستی انتخاب کنید و با تولید محتوای مناسب به این کار سرعت ببخشید و افراد را به سمت خود جذب کنید.

بازاریابی محتوایی یک تکنیک از بازاریابی است که می‌توانیم جامعه هدف مناسبی را از طریق تولید محتوای هدفمند و مرتبط و مناسب جذب کنیم و به سودآوری برسیم. بازاریابی محتوایی از طریق تولید محتوای مناسب و مفیدی که تولید می‌شود، می‌تواند بر بهبود یا تغییر رفتار مشتریان تاثیر بگذارد. این فرآیند باید یک فرآیند پیوسته و منظم باشد و از طریق خود شرکت و با توجه به تخصص ‌های افراد داخل شرکت انجام گیرد. اینکه محتوای تخصصی را از جای دیگر اجاره کنیم‌ یا برداریم امری اشتباه است.

هنر بازاریابی محتوایی

آیا می دانستید هدف در بازاریابی محتوایی جذب مشتریان و مصرف کننده ها با تولید و ساخت محتوای مفید و کاربردی برای ایجاد تعامل و بحث و تبادل نظر و همچنین ایجاد تغییر و بهبود رفتار مصرف کننده است؟ بازاریابی محتوا امروز به یک فرآیند جدایی ناپذیر در بازاریابی تبدیل شده است. در اصل، بازاریابی محتوا یک هنر در ارتباط با مشتریان است بدون چشم انداز فروش! به‌جای فروش محصولات و خدمات شما این بار از مشتری خود یک مشتری هوشمند می سازید. چگونه ؟ با ارائه اطلاعات مفید تخصصی.

نتیجه این استراتژی در بازاریابی به‌دست آوردن مشتریان متعهد و پایدار است که در ازای اطلاعات مفیدی که از شما دریافت می کنند به شما وفادار خواهند بود. در حال حاضر بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا از روش بازاریابی محتوایی استفاده می کنند مانند مایکروسافت، سیسکو و ... همین‌طور بسیاری از کسب و کارهای کوچک و هر کسی که محصول یا خدماتی برای فروش دارد.

اگر بدنبال تیم برای تولید محتوا هستید اینجا را کلیک کنید. تیم تخصصی روزنامه فرصت امروز در خدمت شماست.

درباره بازاریابی محتوایی بیشتر بخوانید:

اصولی برای خلق بازاریابی محتوایی در سال جدید

بازاریابی محتوایی و دردسرهای بازاریابی / 4 رویکرد برتر برندهای بزرگ در زمینه بازاریابی محتوایی

۱۰روش خلاقانه بازاریابی محتوا برای رشد کسب وکارهای کوچک

استراتژی بازاریابی محتوایی برای تقویت برند شخصی

راهکارهایی برای بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی

چگونه محتوای جذاب تری برای مخاطب تولید کنیم؟

قهرمان بازاریابی محتوایی

مرحله توسعه استراتژی بازاریابی محتوا

بازاریاب های برتر محتوا ۶ روش اثبات شده برای پیشبرد و هدایت فروش به

تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات در عمل

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RvyFXagq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه