رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق تهران گفت: جلسه شورای پول و اعتبار برای چهارمین هفته پیاپی تشکیل نشده و وضعیت نرخ تسویه تسهیلات ارزی معوق همچنان در یک بام و دو هواست. محمدمهدی رییس‌زاده در گفت‌وگو با فارس در خصوص وضعیت تعیین نرخ تسویه تسهیلات ارزی معوق تولیدکنندگان و صادرکنندگان در شورای پول و اعتبار گفت: سه‌شنبه هفته آینده برای چهارمین هفته پیاپی این جلسه تشکیل نشد، زیرا گفته می‌شود تعداد اعضای شرکت‌کننده به حد نصاب نرسیده است. وی تصریح کرد: هم‌اکنون 5200 شرکت و واحد تولیدی که در سال 90 تسهیلات ارزی دریافت کرده‌اند به‌دلیل مابه‌التفاوت نرخ ارز بلاتکلیف‌اند و امکان دریافت تسهیلات جدید برای سرمایه در گردش خود را ندارند. 

به گزارش فارس، طی یک ماه اخیر شورای پول و اعتبار رقمی را برای تسویه‌حساب تسهیلات ارزی معوق مصوب کرد که با ورود نعمت‌زاده، وزیر صنعت و اعتراض به این تصمیم قرار شد دوباره جلسه تشکیل و تصمیم جدید گرفته شود، اما با گذشت چهار هفته این جلسه هنوز تشکیل نشده و تکلیف تسهیلات ارزی معوق همچنان در هاله‌ای از ابهام است.