پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Thu, 8 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

جاذبه طنز در تبلیغات

10 سال پیش ( 1394/1/29 )
 

آیا می‌دانستید جاذبه خنده و پیام تبلیغاتی که با محتوای خنده‌آور ارائه می‌شود، در زمره تبلیغاتی است که بهتر از همه شهرت یافته است؟ این جاذبه در بین تبلیغاتی که به نمایش درمی‌آید بیشتر از بقیه به یاد می‌ماند و در مورد آن صحبت می‌شود.

در بهره‌گیری از جاذبه خنده و طنز در تهیه آگهی باید و نبایدها در نظر گرفته می‌شوند:

۱- مطالب طنز یا خنده‌آور باید مرتبط با کالا باشند.

۲- در اوایل تبلیغ مخاطب را با طنز آشنا کنید و بعد اگر می‌توانید از آن خارج کنید.

۳- از طنز یا مطالب خنده آور برای بیان نقاط قوت کالا استفاده کنید.

۴- تبلیغ باید ملیح باشد نه مسخره.

5- پیام خنده و پیام تبلیغ باید یکپارچه و ساده باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/f8JNg2Ch
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه