دوشنبه, ۲۴ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Mon, 15 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز

تارگت به بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان بسته‌بندی مواد‌غذایی از جمله کرافت اعلام کرده، قصد دارد پول کمتری را به ترویج محصولات خود اختصاص دهد و بیشتر روی ارائه موادغذایی تازه و سالم تمرکز کند. به گزارش مارکتینگ نیوز، تارگت در اوایل سال‌جاری، تامین‌کنندگان بزرگی چون کرافت، جنرال میلز، کمپ بل سوپ و کلاگ را از این تصمیم خود مطلع کرده است.

6756879769

این بدان معناست که سوپ کنسرو شده، ذرت بوداده، ماکارونی و پنیر بسته‌بندی و سایر موادغذایی فرآوری‌شده دیگر جایی در قفسه‌های فروشگاه‌ها نخواهند داشت. درعوض اقلامی مانند سبزیجات و مواد‌غذایی سالم و تازه جای آنها را خواهد گرفت. تارگت این تصمیم را به دنبال تغییر ذائقه و روی آوردن مردم آمریکا به مصرف مواد‌غذایی سالم اتخاذ کرده است.

برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1Z0KpCBc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه