دوشنبه, ۲۴ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Mon, 15 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

گفته می‌شود که 80 درصد خرید توسط 20 درصد مشتریان انجام می‌شود و هزینه پیدا کردن مشتری جدید چند برابر هزینه حفظ مشتریان کنونی است. به همین دلیل کسب‌و‌کارها در پی وفادار ساختن مشتری و توجه به او به‌عنوان مهم‌ترین قسمت فروش خود هستند،بنابراین استفاده از رسانه‌های مشتری‌محور می‌تواند دروازه عبور شرکت‌ها برای رسیدن به اهداف باشد. در ادامه، برای اینکه سرمایه‌گذاری تبلیغات و رسانه‌ای شما مورد توجه قرار گیرد و بینش‌محور و مشتری‌محور باشد، روش‌هایی ارائه شده است: 

 

1-‌ ارتباط را بهبود بخشید

مشتریان امروزه بیش از پیش با برند درگیرند، اما آنها بیشتر تحت تاثیر رسانه‌هایی که در معرض دید آنها قرار دارد هستند. اگر مسیر بازاریابی‌تان صریح و مرتبط نباشد، شانسی برای موفقیت ندارید. این نیازمند این است که از دیدگاه مشتریان استفاده و استراتژی‌هایی ایجاد کنید که آگاهی صحیح از تبلیغات شما در میان مشتریان ایجاد و آنها را ترغیب کند که پس از خرید باز هم برگردند. اگر سرمایه‌گذاری رسانه‌ای شما کاملا درست باشد، درجه مسئولیت‌پذیری بیشتر از قبل می‌شود. پس لازم است که بازاریابان به اهمیت مشتریان درجه اول در رسانه خود توجه کنند.

2-‌ مشتریان درست را هدف قرار دهید

رسانه ذاتا بیشتر از اینکه کششی باشد، هل‌دهنده است. البته این ابدا به معنای هل دادن مشتریان نادرست نیست. بازاریابان با استفاده از داده‌ها و دیدگاه‌های قوی برای گسترش اهداف خرید محور باید مطمئن شوند که متن پیام آنها به مشتریان مرتبط انتقال پیدا کند، مشتریانی که پیام را قویا درک کنند. آنها برای تبلیغات خود باید به سراغ کمپین‌های قوی بروند و آگهی‌ای طراحی کنند که به خوبی منعکس‌کننده پیام تبلیغاتی باشد. برای مثال تحقیقات نشان می‌دهد هنگامی که یک محصول جدید تبلیغ می‌شود، شما با هدف قرار دادن مشتریان برند موجود نسبت به آنهایی که برندهای رقیب تان را دوست دارند، نتایج بهتری خواهید داشت. فناوری و روش‌های داده کاوی موجود کنونی می‌تواند استانداردی برای اقدامات ایجاد کند.

3-‌‌ مشتریان تان را بهترین بازاریابان خود کنید

مشتریان وفاداری‌شان را به روش‌های مختلف نشان می‌دهند. بعضی افراد یک برند خاص را به دیگر رقبا ترجیح می‌دهند، اما تنها زمانی آن را می‌خرند که آن برند فروش فوق‌العاده دارد. دیگران یک برند را دوست دارند و اغلب آن را می‌خرند. پاداش نهایی برای بازاریابان پیدا کردن یک زیرمجموعه از مشتریان است که برند را دوست دارند، اغلب محصولات را می‌خرند و با ویژگی‌های دیجیتال برند درگیر هستند و پیام برند را به اشتراک می‌گذارند و از جو اجتماعی آن راضی‌اند. چه می‌شود اگر بازاریاب توانایی استفاده از اطلاعات و داده‌ها برای شناسایی این مشتریان و دادن پاداش‌های تشویقی برای ایجاد رسانه‌ای قوی برای برند را داشته باشد؟ این یک سوال فرضی نیست، این کاری که است که در حال حاضر توسط بیشتر برند‌های نوآور در بازار انجام می‌گیرد. با یکپارچه‌سازی دستگاه‌ها با برنامه‌های مدیریت ارتباط با مشتری، این برند‌ها می‌توانند به‌صورت فعالانه و منسجم و با استفاده از مشتریان خود به‌عنوان بازوی بازاریابی معتبر، تبلیغات رسانه‌ای خود را مدیریت کنند. بازاریابان می‌توانند روابط پر معنی‌تری را ترویج دهند و دیگران را به الهام‌گیری از آن تشویق و درک پیام را برای مشتری آسان کنند. آنها می‌توانند حیطه فعالیت خود را از حیطه شخص به شخص به افراد زیادی گسترش دهند تا هواداران یک برند را در کمک به ایجاد روابط قوی مشتری با برند توانمند سازند. زمان ایجاد تحول با استفاده از رسانه‌های جدید مشتری‌محور اکنون است. این رویکرد، بازگشت سرمایه را بهبود بخشیده و اتلاف را کاهش می‌دهد و تلاش‌های بازاریابی را بر پایداری فروش محصولات و رشد بلند‌مدت متمرکز می‌سازد. اگر این موارد در سال 2014 فقط جزو برنامه‌ها بود، در سال 2015 باید جزو اولویت‌های اجرایی باشد. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XbAj4gVL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ ژاپن: شاخص اعتماد تولیدکنندگان به اوج ۴ ساله رسید؛ بازارها چشم به راه تصمیم بانک مرکزی قیمت دلار امروز بازار آزاد دوشنبه ۲۴ آذر در کانال ۱۳۱ هزار تومان فیلیپس به دنبال خرید «SpectraWAVE»؛ رقابت در پزشکیِ تصویرمحور تیزتر می شود چه زمانی بیمه موبایل شامل تعویض دستگاه می‌شود؟ شرایط پوشش کامل چیست؟ قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۴ شاخص کل بازار بورس رشد ۷۲ هزار واحدی را تجربه کرد «مارس» خرید کلانِ «کِلانُوا» را نهایی کرد؛ بازی اسنک ها وارد فصل تازه ای شد قیمت دلار امروز بازار آزاد دوشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۴ درس های رهبری تجاری از استیو جابز پیش‌بینی صنعت کاغذ و بسته‌بندی ایران تا سال ۲۰۲۶ میلادی؛ فرصت‌ها، چالش‌ها و نقش چاپازون در شفافیت بازار قیمت خودرو های پرفروش ایران خودرو و سایپا امروز دوشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۴ قیمت طلای ۱۸ عیار امروز در بازار دوشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۴ هنر ارائه بازخورد: نیاز امروز رهبران تجاری قیمت دلار امروز مرکز مبادله ارزی دوشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d