چهارشنبه, ۲۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Wed, 14 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

شركت بیمه Nationwide Insurance، پس از آگهی تبلیغاتی ترسناك خود با الهام از یك تماس تلفنی واقعی به شماره اورژانس (911)، از غم‌انگیز‌ترین آگهی تبلیغاتی خود در مسابقه Super Bowl رونمایی می‌كند. اخیرا محققان دریافته‌اند كه نخستین عامل مرگ در دوران بچگی حوادثی هستند كه می‌توان جلوی آنها را گرفت. این شرکت بیمه هم با توجه به همین اصل آگهی جدید خود را طراحی کرده است.

به گزارش‌ ام‌بی‌ای نیوز، این آگهی تبلیغاتی با عنوان «امنیت را برقرار كنید»، پسر بچه‌ای را در حال بیان همه تجاربی نشان می‌دهد (مثل دوچرخه‌سواری و ازدواج) كه به دلیل مرگ زودهنگام خود قادر به انجام آنها نیست.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/B8cpwaTS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه