پنجشنبه, ۲۰ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Thu, 11 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز

پیام و محتوای پیام

10 سال پیش ( 1394/5/7 )
 

آیا می‌دانستید سومین عنصر تبلیغ بعد از پیام‌دهنده و پیام‌گیرنده، «پیام» است؟ پیام عبارت است از اعتقاد، اندیشه یا گرایشی كه پیام‌دهنده قصد انتقال آن را به پیام‌گیرنده دارد. بی‌شك هر مكتب یا جریان اجتماعی نیز پیامی دارد و هر نوع تبلیغی خواه با زبان، نگارش، فیلم، سرود، نمایش، خطابه، نقاشی، هنر و هر ابزار و وسیله دیگری صورت پذیرد، بدون پیام نیست. «پیام روح تبلیغ» است و اگر این روح نباشد تبلیغ مفهوم ندارد و پیام بار تبلیغ است كه هر جا به‌گونه‌ای به نمایش گذاشته می‌شود.

در نتیجه پیام چیزی است كه به وسیله مبلغ یا نهاد تبلیغی القا می‌شود و این ممكن است بار سیاسی، اعتقادی، اخلاقی، اقتصادی، علمی، مكتبی و غیراز اینها را داشته باشد. ارزش و تفاوت پیام‌ها در همین عناوین و نیز در محتوا و اهداف، انگیزه‌ها و آثار آن نهفته است.

برچسب ها : آیا می دانستید؟
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Fwsj03Xn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه