یکشنبه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Sun, 6 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

پیام و محتوای پیام

9 سال پیش ( 1394/5/7 )
 

آیا می‌دانستید سومین عنصر تبلیغ بعد از پیام‌دهنده و پیام‌گیرنده، «پیام» است؟ پیام عبارت است از اعتقاد، اندیشه یا گرایشی كه پیام‌دهنده قصد انتقال آن را به پیام‌گیرنده دارد. بی‌شك هر مكتب یا جریان اجتماعی نیز پیامی دارد و هر نوع تبلیغی خواه با زبان، نگارش، فیلم، سرود، نمایش، خطابه، نقاشی، هنر و هر ابزار و وسیله دیگری صورت پذیرد، بدون پیام نیست. «پیام روح تبلیغ» است و اگر این روح نباشد تبلیغ مفهوم ندارد و پیام بار تبلیغ است كه هر جا به‌گونه‌ای به نمایش گذاشته می‌شود.

در نتیجه پیام چیزی است كه به وسیله مبلغ یا نهاد تبلیغی القا می‌شود و این ممكن است بار سیاسی، اعتقادی، اخلاقی، اقتصادی، علمی، مكتبی و غیراز اینها را داشته باشد. ارزش و تفاوت پیام‌ها در همین عناوین و نیز در محتوا و اهداف، انگیزه‌ها و آثار آن نهفته است.

برچسب ها : آیا می دانستید؟
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Fwsj03Xn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه