جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

سعی کنید در شبکه‌های اجتماعی و کمپین‌های مجازی، علاوه بر معرفی خود و محصولات شرکت، روشی را برای جلب‌نظر مشتریانی پیاده کنید که با برند شما ارتباطی ندارند. توییتر، فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی فضاهای قدرتمندی هستند برای به اشتراک گذاشتن خبر، فیلم، عکس و هرآنچه که به محصولات شما مرتبط می‌شود. شما با ایجاد کمپین‌های متنوعی که در شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌کنید می‌توانید حاکم ذهن مردم شوید و در راه افزایش تولید محصولات خود قدم‌های گسترده‌ای بردارید. این کمپین‌ها از طریق پلتفرم‌های آنلاین کار می‌کنند و به راحتی از مقیاس کوچک به بزرگ تبدیل می‌شوند و محدوده پوشش خود را با کمی تلاش بازاریابی وسعت می‌دهند. 

بسیاری از سازمان‌های کوچک دوست ندارند کمپین‌های ویروسی داشته باشند، زیرا فرض می‌کنند زمان زیادی و بودجه بزرگی برای موفقیت این نوع کمپین‌ها صرف می‌شود، اما این مسئله واقعیت ندارد.

در واقع بعد از سرمایه‌گذاری اولیه طرفداران شما باقی کار را انجام می‌دهند. این نوع بازاریابی، با گسترده شدن فضاهای مجازی به‌روزترین خبرهای شما را دهان‌به‌دهان پخش می‌کند و شرکت را در معرض دید همه قرار می‌دهد. 

پیام تبلیغی یک شرکت با استفاده از ترغیب مشتریان به معرفی آن شرکت به دوستان و آشنایان می‌تواند به طور چشمگیری افزایش یابد. در واقع شرکت از مشتریان خود برای انجام این کار استفاده می‌کند و مشتری با هر بار استفاده‌، بی‌اختیار فروشنده محصول شرکت شما می‌شود. اگر درصد زیادی از دریافت‌کنندگان پیام آن را به تعداد زیادی از دوستان خود ارسال کنند، رشد ارسال آن پیام بسیار قابل توجه خواهد بود. نام دیگر این نوع روش که بازاریابی ویروسی است، به معنای عرضه تسهیلاتی به‌طور رایگان و اجازه دادن به افراد برای انتقال آن به دیگران است. 

کمپین‌های شما باید ساده و قابلیت برقراری ارتباط را داشته باشد. درک و واکنش نشان دادن نسبت به پیشنهاد کمپین شما نباید بیش از یک یا دو دقیقه طول بکشد. برای افزایش حمایت و واکنش‌های سریع، کمپین‌های شما باید در کانال‌های اجتماعی معروف منتشر شوند. فیلم، عکس، ایمیل، توییتر و سایر رسانه‌های اجتماعی از قبل قابل دسترس بوده و افراد زیادی از آنها استفاده می‌کنند. 

نکته‌ای که در این نوع بازاریابی نباید فراموش کرد، متفاوت بودن آن چیزی است که شما در این فضا منتشر می‌کنید و مخاطب با واکنشی که نشان می‌دهد، شروع می‌کند به اشتراک‌گذاری محتوای شما. کمپین‌های ویروسی مکان آزمایش کردن با فناوری‌ها و پلتفرم‌های جدید نیست. همین‌طور باید توجه داشته باشید که در این کمپین‌ها به وضوح مشخص کنید، شما چه کسی هستید و تلاش می‌کنید چه کاری انجام دهید. برگزاری مسابقات و ارائه هدایا همیشه از روش‌هایی هستند که مردم را به سمت شما جذب می‌کند. اگر سعی می‌کنید چنین کاری را انجام دهید، کالاها و خدماتی که شما هدیه می‌دهید باید ارزش کافی برای جلب توجه داشته باشند. البته باید در نحوه عملکرد و نشان دادن برند خود دقت داشته باشید. 

شما می‌توانید با زیر نظر گرفتن اجزای اساسی کمپین خود، کارهایتان را پیگیری کرده و در صورت بروز مشکل آنها را اصلاح کنید. اگر اهداف شما مشخص باشد، معیارهایی مانند فروش، دیدگاه‌ها، مطالب نوشته شده در بلاگ یا سایر عناصر رسانه‌های اجتماعی برای بررسی کردن نحوه عملکرد کمپین شما مفید هستند. با استفاده از معیارهای متفاوت می‌توانید مشخص کنید که قدرت جذب کمپین شما چقدر است. بهتر است شما میکروسایتی بسازید تا بتوانید به راحتی ترافیک و میزان کسب مشتری خود را بررسی کنید. ارزیابی موثر به شما نشان می‌دهد، چه زمانی کمپین خود را در دوره کاری ارتقا دهید. برای اطمینان از اینکه شما در مسیر درست قرار دارید و کمپین شما موفق است، باید اهداف طولانی مدت داشته باشید. 

از سوی دیگر تعامل برند با هدف تقویت رابطه با مشتریان فعلی انجام می‌شود. در این روش مشتریان از قبل به شما اجازه داده‌اند با استفاده از کانال‌های متفاوت آنها را تحت پوشش برند خود قرار دهید. آنها از قبل ارزش خدمات شما را درک کرده و دوست دارند با شما تعامل بیشتری داشته باشند. توییتر، فیس‌بوک و بازاریابی ایمیلی همراه با پروموشن‌ها تمامی وسایل لازم برای ارتقای تعامل با مشتریان فعلی شما هستند. حتی می‌توانید از اس‌ام‌اس نیز استفاده کنید. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hWGxKRcM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه