یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، پس از روند افزایشی قیمت طلا و سکه پس از صعود قیمت دلار در لحظه تنظیم این گزارش طلای ۱۸ عیار در رقم یک میلیون و ۳۷۰ هزار تومان ثبت شد.

قیمت سکه طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

ورود قیمت طلا و سکه به کانال جدید

روند صعودی طلا در بلندمدت

برزو حق شناس، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت نیوز گفت: به نظر می رسد انس جهانی تا پایان سال جاری میلادی و حتی ماه های ابتدایی سال ۲۰۲۳ رو به رشد بماند.

او اظهار کرد: احتمالاً دلار نیز در بلندمدت به روند صعودی خود ادامه دهد. بنابراین برای سکه و طلا در بازار داخلی نیز مسیر مشابهی پیش بینی می شود. حتی ممکن است این فلزات گران بها نسبت به دلار نیز افزایش قیمت بیشتری را تجربه کنند.

حق شناس افزود: طلا و سکه ممکن است در کوتاه مدت نوساناتی را تجربه کنند، ولی به طور کلی همان طور که اشاره شد در بلندمدت صعود قیمت دارند.

پیش از این نیز جواد فلاحی، دگر کارشناس بازارهای مالی درمورد مهم ترین عواملی که می تواند طلا و سکه را وارد کانال بعدی کند گفته بود: ابهاماتی که درحال حاضر برای برجام وجود دارد و تحرکاتی که در منطقه صورت می گیرد مهم ترین عواملی است که می تواند روی قیمت طلا و سکه موثر باشد.

وابستگی قیمت طلا و سکه به دلار

عبدالله مشکانی، دیگر کارشناس بازارهای مالی نیز توضیح داد: نرخ سکه وطلا باتوجه به ثبات نسبی در انس جهانی وابسته به قیمت دلار در کشور است. نرخ واقعی دلار درحال حاضر از میزان فعلی بیشتر است، ولی جامعه کشش آن را ندارد.
او گفت: درصورت افزایش احتمالی قیمت دلار نرخ طلا و سکه نیز افزایش پیدا می کند.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wezcUeyc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه