شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
با هدف تسهیل در خرید قطعات و خدمات برای رانندگان تاکسی صورت گرفت:

شرکت ایساکو و سازمان تاکسیرانی شهر تهران تفاهم نامه همکاری منعقد کردند

2 سال پیش ( 1400/10/7 )
 

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو و سازمان تاکسیرانی شهر تهران با امضای تفاهم نامه همکاری، خرید قطعات و خدمات را برای رانندگان تاکسی، تسهیل کردند.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) در آیین انعقاد این توافق نامه که با حضور سیدرضا مفیدی مدیر عامل ایساکو و مهدی اسماعیل بگی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران برگزار شد، طی اقدامی مشترک، رانندگان تاکسی شهر تهران می توانند با دریافت «ایساکوکارت»، قطعات اصلی و خدمات تعمیرگاهی را به صورت اعتباری خریداری کنند.

شرکت ایساکو و سازمان تاکسیرانی شهر تهران تفاهم نامه همکاری منعقد کردند

بنابراین گزارش، طی این تفاهم نامه بین شرکت ایساکو و سازمان تاکسیرانی، ۸۰ هزار تاکسی در شهر تهران مشمول دریافت این خدمات خواهند بود و در جلسه امروز اطلاعات ۵ هزار تاکسی برای صدور «ایساکوکارت» در اختیار شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو قرار گرفته است.

مدیر توسعه فروش و صادرات ایساکو در این خصوص گفت: در این توافق نامه شرایطی فراهم شده که رانندگان تاکسی بتوانند متناسب با اعتبارسنجی که از آنها انجام می شود یک کارت اعتباری با مبلغی بین  ۳ تا ۳۰ میلیون تومان دریافت کنند. دارنده این کارت اعتباری که «ایساکوکارت» نام دارد، می تواند از خرید قطعات و دریافت خدمات تعمیرگاهی در شبکه مجاز خدمات پس از فروش ایران خودرو در ۱۱۰۰ فروشگاه و ۷۳۰ نمایندگی مجاز  در سراسر کشور بدون هیچ گونه محدودیتی بهره مند شود و هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کند.

مهدی برازجانی نژاد ادامه داد: کارت اعتباری یاد شده برای تاکسی ها با بازپرداخت ۶ ماهه و سه ماه تنفس در نظر گرفته شده و ارائه خدمات تعمیرگاهی و فروش قطعات به واسطه این کارت بدون بهره و کارمزد خواهد بود؛ این خدمات هیچ گونه تفاوتی از نظر قیمت با خرید نقدی برای دارندگان این کارت اعتباری ندارد.

وی افزود: رونمایی از این طرح در آبان ماه سال جاری با حضور مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی سراسر کشور و جمعی از مدیران و معاونین شرکت ایران خودرو و ایساکو برگزار شده بود.

گفتنی است در طی پنج سال اخیر نیز کارکنان برخی ادارات و نهادهای دولتی طرف قرارداد همچون شرکت خدمات ارتباطی رایتل، پژوهشگاه قوه قضائیه، پلیس راهور، تعاونی مصرف فرودگاه های کشور، آبفای استان همدان، کشتیرانی والفجر و… و بسیاری از تعمیرکاران و یدکی فروشان خارج از شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو از امکانات این کارت بهره مند شده اند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tTk7YmKD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه