جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

کدام درگاه پرداخت بهتر است؟ کدام درگاه تسویه سریع تری دارد؟ کدام درگاه پایدارتر است؟

اگر این سوالات و سوالات مشابهی در رابطه با انتخاب درگاه پرداخت ذهن شما را درگیر کرده است، این خبر پاسخ تمامی این سوالات است.

 

انتخاب نکن! هر 6 تارو باهم بگیر

 

ثبت نام و دریافت هر 6 درگاه پرداخت با هم ممکن است؟

بله! به تازگی زیبال که پرداخت یار رسمی بانک مرکزی است، تعداد درگاه های پرداخت خود را افزایش داده است و 6 درگاه پرداخت را به صورت همزمان ارائه می دهد تا فقط با یک بار ثبت نام و در زمانی خیلی کوتاه بتوانید بهترین درگاه های پرداخت اینترنتی را به وب سایت خود متصل کنید و از بین آنها در هر زمان هر کدام که میخواهید را فعال کنید.

 

گزینه های بیشتر، انتخاب آسان تر درگاه مناسب

دسترسی به درگاه های پرداخت معتبر این امکان را فراهم می کند تا در صورت نیاز به تغییر درگاه، به راحتی بتوانید از میان چند درگاه با کیفیت یکی دیگر را برای هدایت تراکنش های خود انتخاب کنید و نگران دریافت درگاه جدید، طی کردن مجدد مراحل ثبت نام و پیاده سازی مستندات درگاه های مختلف نباشید.

پرداخت یار زیبال، 6 درگاه پرداخت امن و معتبر را فقط با یک بار ثبت نام در اختیار شما قرار می دهد و به راحتی می توانید از میان آنها درگاه موردنظر خود را فعال کنید و یا برای اطمینان از انجام شدن تراکنش ها روی بهترین درگاه در لحظه و رسیدن به بیشتری نرخ تراکنش موفق، مسیردهی تراکنش های خود را به زیبال بسپارید.

 

سرویس مسیردهی هوشمند زیبال چیست؟

سرویس مسیردهی هوشمند زیبال در هر لحظه، کیفیت درگاه های پرداخت مختلف را بررسی می کند و تراکنش ها را به بهترین و پایدارترین درگاه پرداخت اینترنتی در آن لحظه هدایت می کند که این موضوع سبب افزایش فروش کسب وکار شما و اطمینان از عدم قطعی درگاه در ساعات مختلف شبانه روز می شود.

 

دریافت همزمان 6 درگاه پرداخت چه مزیتی دارد؟

  • صرفه جویی در زمان دریافت و پیاده سازی : با یک بار ثبت نام در زیبال، هر 6 درگاه به صورت همزمان در اختیار شما قرار داده می شوند و برای اتصال به آنها کافیست یک بار زیرساخت درگاه زیبال را پیاده سازی کنید.
  • مسیردهی هوشمند تراکنش ها : سرویس مسیردهی هوشمند زیبال، به صورت لحظه ای کیفیت تراکنش های انجام شده روی هر 6 درگاه را پایش می کند و در صورت بروز اختلال در هر یک از درگاه ها، بلافاصله تراکنش های شما را به درگاهی که در آن لحظه، بالاترین سرعت و پایداری را دارد هدایت می کند که سبب افزایش نرخ تراکنش های موفق، رضایت مشتریان شما و افزایش فروش کسب وکار شما می شود. این سرویس خیال کسب وکارها از پایداری درگاه پرداخت راحت می کند و در حال حاضر 73% کاربران زیبال مسیردهی تراکنش های خود را به زیبال سپرده اند.
  • دسترسی به ده ها سرویس کاربردی : پرداخت یارها برخلاف شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت، درگاه پرداخت را همراه با سرویس های کاربردی مانند تسویه سریع روزانه، بازگشت وجه آنی، پنل گزارش گیری کاربردی و … ارائه می دهند که مدیریت امور پرداختی کسب وکارها را بسیار آسان می کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت همزمان 6 درگاه پرداخت به وب سایت پرداخت یار زیبال zibal.ir سر بزنید. تیم پشتیبانی زیبال از 9 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با سرویس هایی پرداختی، درگاه پرداخت اینترنتی و … هستند

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lB1p44Gi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه