پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 9 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی هتل های پاریس، بهترین زمان سفر به پاریس شهر عشق

شهر پاریس شهری پر از زیبایی، آثار تاریخی جذاب و کافه­ ها و خیابان­ های رنگارنگ است. اگر تابه حال به این شهر رؤیایی سفر نکرده اید، احتمالاً آن قدر از زیبایی ها و جذابیت هایش شنیده باشید که در گوشه ذهنتان سفر به پاریس را به عنوان یک هدف یا نهایتاً آرزو گنجانده باشید. در این شهر هتل­ های مختلفی وجود دارد؛ از هتل هایی با معماری اشرافی و دکوراسیونی شبیه به کاخ­ های سلطنتی گرفته تا هتل­های اقتصادی نزدیک به مترو. در این مقاله قصد داریم هتل های شهر پاریس را از بهترین تا اقتصادی ترین معرفی کنیم.

 

هتل های ۵ ستاره پاریس

اگر به دنبال یک سفر لاکچری به شهر پاریس هستید، حتماً در زمان جست وجو برای تور پاریس به اسم هتل­ های رزرو شده در آن تور دقت کنید تا مطمئن شوید که یکی از هتل های ۵ ستاره ای که قرار است در ادامه معرفی کنیم در خدمات آن تور گنجانده شده باشد.

هتل لو بریستول

یکی از بهترین هتل های شهر پاریس برای اقامت هتل لو بریستول (Hôtel Le Bristol) است. این هتل لوکس نمای جذابی به برج ایفل دارد. در پشت بام این هتل یک استخر وجود دارد و مسافران هم زمان می توانند از نمای زیبای برج ایفل لذت ببرند و آب تنی کنند.

اتاق های جذاب و اشرافی این هتل معماری شبیه به کاخ های سلطنتی دوره های گذشته فرانسه دارد. همچنین می توانید از پشت پنجرة اتاقتان منظره زیبایی از یک باغ فرانسوی را مشاهده کنید که بخشی از حیاط هتل محسوب می ­شود.

از دیگر امکانات لوکس این هتل می توان به رستوران جذاب آن اشاره کرد که انواعی از غذاهای فرانسوی را برای مهمانان سرو می کند.

 هتل شانگری لا

اگر دوست دارید در هتلی اقامت کنید که در نزدیکی برج ایفل قرار دارد، بعد از رزرو بلیط هواپیما پاریس بهتر است که به سراغ رزرو هتل شانگری لا (Shangri-La Hotel) بروید. این هتل ۵ ستاره معماری بسیار جذاب و لوکسی دارد. درواقع معماری آن الهام گرفته شده از سبک معماری امپراتوری های قرن نوزدهم فرانسه است. در چیدمان اتاق های آن از مبلمان نئوکلاسیک استفاده شده است. حمام مرمری، اتاق لوکس­تان یکی از بهترین حمام هایی است که در فرانسه می روید.

یکی از جذاب ترین بخش این هتل نمای جذاب برج ایفل است که می توانید از تراس اتاقتان تماشا کنید. از دیگر امکانات این هتل ۵ ستاره می توان به سالن ماساژ و اسپا، استخر، سالن بدن سازی و رستوران های جذاب آن اشاره کرد. در این رستوران ها می توانید انواعی از غذاهای فرانسوی و حتی چینی را سفارش دهید.

هتل فور سیزن

یکی دیگر از جذاب ترین هتل های شهر پاریس که معماری آن منطبق بر معماری کاخ های سلطنتی ادوار گذشته فرانسه است، هتل فور سیزن جورج پنجم (Four Seasons Hotel George V Hôtel) نام دارد. طراحی منحصربه فرد اتاق های این هتل و استفاده از مبلمانی متعلق به دوران لویی شانزدهم باعث خاص شدن آن شده است. از تراس اتاقتان می توانید شهر پاریس و البته برج ایفل را تماشا کنید. از دیگر امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سالن بدنسازی
  • استخر لوکس
  • سالن زیبایی و ماساژ
  • وای­فای رایگان
  • ترانسفر فرودگاهی
  • پارکینگ
  • رستورانی با غذاهای فرانسوی
  • رستورانی با غذاهای مدیترانه ای
  • گشت شهری

هتل های ۴ ستاره شهر پاریس

اگر دوست دارید بهترین امکانات و خدمات را در هتلتان بگیرید، اما پول کمتری را نسبت به هتل های ۵ ستاره بپردازید، بهتر است به سراغ هتل های چهار ستاره شهر پاریس بروید. در ادامه این هتل ها را معرفی می کنیم.

هتل کنکورد مونتپارناس

هتل کنکورد مونتپارناس (Hôtel Concorde Montparnasse) از بهترین هتل های ۴ ستاره شهر پاریس است. این هتل مناسب مسافرینی است که دلشان نمی خواهد در هر هتلی اقامت کنند و فقط امکانات و خدمات با کیفیت راضی­شان می کند. این هتل امکانات مختلفی را در اتاق هایش قرار داده است که ازجمله آن ها می توان به تهویه مطبوع، اینترنت وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون، دستگاه چای و قهوه ساز اشاره کرد.

هتل کنکورد مونتپارناس

یکی از جذاب ترین بخش های این هتل نمای زیبایش به برج ایفل است. البته برای آنکه بتوانید از پشت پنجره اتاقتان برج ایفل را تماشا کنید، بهتر است که اتاق های غربی این هتل را رزرو کنید.

از دیگر بخش های جذاب این هتل می توان به رستوران آن اشاره کرد که انواعی از غذاهای مدرن و سنتی فرانسه را برای میهمانان سرو می کند.

هتل نووتل پاریس

اگر دوست دارید در هتلی اقامت کنید که با کمترین زمان ممکن به سیستم حمل ونقل شهر پاریس دسترسی داشته باشید، هتل نووتل پاریس سنتر برسی (Hôtel Novotel Paris Centre Bercy) مناسب شما است. این هتل ۴ ستاره امکانات مختلفی را در اتاق هایش قرار داده است که از جمله آن ها می توان به تلویزیون، حمام، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت وای فای اشاره کرد.

هتل مرکور

اگر به دنبال اقامت در یکی از هتل های ۴ ستاره شهر پاریس هستید تا بتوانید در کم تر از ۲ دقیقه به برج ایفل دسترسی داشته باشید، هتل مرکور (Mercure Paris Centre Tour Eiffel Hôtel) مناسب شما است. باشگاه بدن سازی، تلویزیون، حمام اختصاصی، وای فای رایگان ازجمله امکانات این هتل به شمار می رود.

هتل­های ۳ ستاره شهر پاریس

 اگر به دنبال سفری ارزان قیمت به شهر پاریس هستید و به همین دلیل به سراغ بلیط چارتر لحظه آخری رفته اید، در هنگام انتخاب هتل می توانید هتل های ۳ ستاره پاریس را که امکانات خوبی به مسافران ارائه می کنند، انتخاب کنید. در ادامه بهترین هتل های ۳ ستاره پاریس را معرفی می کنیم.

هتل الیزه

یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره شهر پاریس که در نزدیکی خیابان شانز لیزه و طاق پیروزی قرار دارد، هتل الیزه (Hôtel Elysées Paris) است. دکوراسیون جذاب این هتل به سبک معاصر است. در اتاق های آن تلویزیون صفحه تخت، وای فای، دستگاه اسپرسو­ساز و دستگاه پخش صوتی آی پاد داک قرار دارد.

از جمله امکانات این هتل می توان به پارکینگ، سرویس رفت وبرگشت فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، بوفه صبحانه، کارمندان مسلط به زبان های انگلیسی، روسی، عربی و فرانسوی اشاره کرد.

هتل ایبیس استایل

یکی دیگر از هتل های ۳ ستاره شهر پاریس که در نزدیکی ایستگاه متروی این شهر قرار گرفته است، هتل ایبیس استایل برسی (ibis Styles Paris Bercy) نام دارد. اتاق های این هتل در برابر سروصدا عایق هستند تا مسافران با خیال راحت بتوانند در اتاق هایشان استراحت کنند. سیستم تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون با کانال های ماهواره ای از جمله امکانات اتاق های این هتل به شمار می آید. در این هتل یک رستوران جذاب وجود دارد که غذاهای سنتی فرانسوی را برای مسافران سرو می کند.

 هتل ایمیل

یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره شهر پاریس که در نزدیکی ایستگاه متروی این شهر قرار دارد، هتل ایمیل (Hôtel Emile) است. اتاق های این هتل به شکل مینیمالیست طراحی شده است. حمام، تلویزیون و البته تخت دونفره ازجمله امکانات اتاق های این هتل به شمار می آید.

هتل سنت ژرمن

اگر دلتان می خواهد در یک خانه متعلق به قرن هجدهم اقامت کنید، هتل سنت ژرمن دس پرس (Hôtel Saint Germain Des Prés) مناسب شما است. معماری جذاب اتاق های این هتل تجربه منحصربه فردی را از اقامت در پاریس برایتان رقم می زند. از طرفی محل قرارگیری این هتل به گونه ای است که تنها ۲ دقیقه با یکی از مراکز خرید معروف پاریس فاصله دارد. حمام مرمری، صبحانه خوش مزه و نوشیدنی های جذاب از جمله امکانات این هتل ۳ ستاره بشمار می آید.

هتل سنت ژرمن

بهترین زمان سفر به پاریس

اگر می ­خواهید زمانی به شهر تاریخی پاریس سفر کنید که هزینه کمتری نسبت به دیگر اوقات سال بپردازید، زمان­ های زیر را برای این سفر انتخاب کنید:

  • ماه فوریه
  • ماه نوامبر

اگر به دنبال آب و هوای معتدلی در شهر پاریس هستید، در زمان­های زیر به این شهر سفر کنید:

  • اواخر مارس
  • آوریل
  • ژوئن
  • مه

اگر می ­خواهید در رویدادهای جذاب این شهر شرکت کنید، تاریخ سفرتان را در زمان­ های زیر قرار دهید:

  • دسامبر
  • ژانویه
  • تابستان

جمع بندی

شهر پاریس شهری پر از هنر، زیبایی و تاریخ است. در این مقاله سعی کردیم با بهترین هتل های این شهر، از هتل های ۵ ستاره و لوکس گرفته تا هتل های ۳ ستاره و اقتصادی، آشنا شویم. متوجه شدیم که بیشتر هتل های این شهر معماری و دکوراسیونی جذاب و گاهی قدیمی دارند و از جمله المان های آن ها می توان به رستوران­ هایی اشاره کرد که غذاهای خوش مزه فرانسوی را برای میهمانان سرو می کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eE0d39Ak
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آباد
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه