پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 9 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

نکات مهم خرید سرور ابری

4 ماه پیش ( 1402/10/13 )
 

مزایای خرید سرور ابری آسیاتک

خرید سرور ابری برای هر کسب و کاری مسئله مهمی است که باید پیش از خرید، موارد لازم را بررسی و با ارائه دهندگان و متخصصین این حوزه مشورت کنید. تصمیم گیری در خصوص خرید سرور ابری نیازمند شناخت دقیق از نیازهای سازمان است، پس برای اینکه بتوانید سرور ابری مناسبی برای کسب و کار خود انتخاب کنید، لازم است هدف خود را از خرید سرور ابری بسنجید و بدانید چه میزان می توانید برای خرید سرور مجازی هزینه کنید. سپس شرکت سرویس دهنده ای را انتخاب کنید که توانایی های لازم برای ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب سازمان شما را داشته باشد.

 

چرا از سرور ابری استفاده کنیم؟

سرور ابری نقش بسیار حیاتی در بهینه سازی عملکرد سازمان ها ایفا می کند. از آنجا که این فناوری به شرکت ها امکان می دهد منابع و داده های خود را به صورت ابری مدیریت کنند، بسیاری از سازمان ها به استفاده از سرور ابری روی آورده اند. سرورهای ابری می توانند تمام عملکردهای سرور فیزیکی مانند قدرت پردازش، ذخیره سازی و برنامه های کاربردی را ارائه دهند. با استفاده از سرویس های ابری، کاربران قادر خواهند بود تا از منابع محاسباتی، شبکه و ذخیره سازی به صورت ایمن و با قیمت مناسب بهره مند شوند.

یکی از دلایل اصلی استفاده از سرور ابری، کاهش هزینه های سخت افزاری و نرم افزاری است. با این رویکرد، شرکت ها نیازی به سرمایه گذاری در تجهیزات سخت افزاری ندارند؛ زیرا این گونه سرورها در دیتاسنتر شرکت ارائه دهنده قرار دارند و کاربران فقط هزینه استفاده از منابع را می پردازند و هیچ مسئولیتی برای نگهداری از سرورها را برعهده دارند و می توانند به سرعت منابع مورد نیاز خود را در مواجه با نیازهای متغیر سازمان افزایش دهند.

همچنین، سرور ابری انعطاف پذیری بالایی را برای سازمان های کوچک و بزرگ و بخصوص استارتاپ ها به ارمغان می آورد و این امکان را فراهم می آورد تا بتوانند با گسترش سازمان خود منابع خود را نیز افزایش دهند و به بهینه سازی عملکرد خود بپردازند. امنیت بالا، دسترسی آسان به منابع، و مدیریت مرکزی نیز از دیگر مزایای سرور ابری است که به شرکت ها این امکان را می دهد تا با اطمینان و امنیت بیشتری به محیط ابری منتقل شوند.

به طور کلی، این تکنولوژی با کاهش هزینه ها، افزایش انعطاف پذیری، و ارتقاء سریع منابع، به سازمان ها کمک می کند تا به چالش های فوری و آینده با اطمینان و قدرت پاسخ دهند.

ویژگی های سرور ابری

ویژگی های سرور ابری

استفاده از سرور ابری یا Cloud Server مزایای زیادی برای سازمان ها و افراد به همراه دارد. در ادامه به برخی از مزایای سرورهای ابری اشاره خواهیم کرد.

 

دسترسی سریع و انعطاف پذیر

با خرید سرور ابری، می توانید به راحتی از هر کجا و با هر دستگاهی به سرویس خود دسترسی داشته باشید. پایداری و دسترسی پذیری سرور ابری این امکان را برای کاربران فراهم می آورد تا در صورتی که یکی از سرورها به هر دلیل، خراب یا از دسترس خارج شد، سرور دیگری بتواند به درخواست های کاربران پاسخ دهد.

 

قابلیت مقیاس پذیری

با وجود ویژگی مقیاس پذیری در برخی از ارائه دهندگان سرورهای ابری مانند ابر آسیاتک شرکت ها می توانند با گسترش و توسعه سازمان خود میزان منابع سخت افزاری را با توجه به نیاز شرکت به صورت روزانه افزایش و یا کاهش دهند و هیچ محدودیتی برای استفاده از منابع نداشته باشند.

 

هزینه های متغیر

در مدل سرویس ابری، کاربران به اندازه استفاده خود از منابع محاسباتی پرداخت می کنند. این باعث می شود که هزینه ها پیش بینی شده تر و متناسب با نیازهای واقعی باشند. این مدل اغلب از نظر مالی مزایای قابل ملاحظه ای دارد.

 

امنیت

ارائه دهندگان خدمات ابری معمولاً استانداردهای امنیتی بسیار بالایی را اجرا می کنند، در همین راستا استفاده از سرورهای ابری می تواند امنیت بالاتری را برای کاربران فراهم آورد، زیرا داده های کاربران در دیتاسنترهای داخلی نگهداری می شوند و به همین دلیل اطلاعات حساس و مهم کاربران با بالاترین سطح امنیتی در برابر هرگونه نفوذ و حملات DDoS نگهداری می شوند.

 

پشتیبانی و به روزرسانی

ارائه دهندگان خدمات ابری مسئولیت به روزرسانی سخت افزار و نرم افزار را بر عهده دارند. این به کاربران این امکان را می دهد که بدون نگرانی از به روزرسانی و نگهداری مداوم با آخرین تکنولوژی ها همگام شوند.

 

ارتباطات و همکاری

با استفاده از سرور ابری، تعامل و همکاری درون سازمانی و بین شرکت ها ساده تر خواهد شد و امکان به اشتراک گذاری فایل ها، ارتباطات و راه اندازی گروه های کاری مشترک از طریق سرور ابری فراهم می شود. این سرویس ها به کاربران این امکان را می دهند تا از هر جای دنیا با هر دستگاهی به منابع خود دسترسی داشته باشند.

نکات مهم خرید سرور ابری

در هنگام خرید سرور ابری به چه نکاتی توجه کنیم؟

شیوه ارائه خدمات رایانشی هر سازمان با دیگری متفاوت است، پس بهتر است در خرید سرور ابری ارزان به نکات و مزایای سرویس دهنده ی مورد نظر خود توجه داشته باشید.

  • نیازها و الزامات سیستم

بررسی نیازهای سیستمی شما از نظر پردازنده، حافظه RAM، فضای ذخیره سازی و پهنای باند

  • مقایسه ارائه دهندگان سرویس ابری

بررسی و مقایسه قیمت ها، ویژگی ها، پشتیبانی و امکانات ارائه شده ارائه دهندگان ابری مختلف مانند AWS، Microsoft Azure،GCP،Cloud.ir و ابر آسیاتک

  • امنیت

بررسی امکانات امنیتی ارائه دهنده سرویس ابری، از جمله رمزگذاری داده ها، شبکه امنیتی، و امکانات احراز هویت.

  • مقیاس پذیری

بررسی مقیاس پذیری سرویس ابری انتخابی

  • پشتیبانی فنی

بررسی سطح پشتیبانی فنی ارائه دهنده، از جمله امکانات پشتیبانی 7/24 و ابزارهای مدیریتی

  • سرویس های متنوع

بررسی سرویس های ارائه دهندگان مانند پایگاه داده ها، شبکه های CDN، سرویس های مانیتورینگ و لاگ گیری.

هزینه ها و مدیریت مالی

  • پایداری و SLA

بررسی سرویس (SLA) ارائه دهنده در خصوص پایداری و عملکرد سرویس

  • منطقه جغرافیایی

انتخاب منطقه جغرافیایی مربوط به سرورها بر اساس نیازهای شما و موقعیت مخاطبان

  • محل قرارگیری دیتاسنتر

بررسی محل قرارگیری دیتاسنترهای شرکت ارائه دهنده

  • سرور دمو رایگان

استفاده از سرور تست رایگان ارائه دهنده برای سنجش کیفیت سرویس ها

 

با توجه به این نکات، اگر به دنبال خرید سرور ابری ایرانی با زیرساختی قدرتمند هستید که دارای سرعت، پهنای باند و آپتایم بالا باشد، سرورهای ابر آسیاتک با قرارگیری در دیتاسنترهای برج میلاد، میرعماد و آزادگان انتخابی ایده آل برای سازمان و کسب و کار شما خواهد بود و می توانید با فعال سازی سرور دمو رایگان با اطمینان بیشتری اقدام به خرید سرور ابری و یا مهاجرت سرورهای خود به این زیرساخت قدرتمند نمایید.

در نهایت، لازم به ذکر است که انتخاب سرویس دهنده سرور ابری باید با دقت و اطلاعات کافی انجام شود؛ زیرا این تصمیم می تواند تمامی جوانب فعالیت های سازمان را تحت تاثیر قرار دهد.

 

مزایای خرید سرور ابری آسیاتک

ابر آسیاتک به عنوان یکی از ارائه دهندگان برتر خدمات ابری در ایران شناخته شده است و خدمات آن بر روی دیتاسنترهای ممتاز ایران، مانند دیتاسنتر برج میلاد، آزادگان و میرعماد به ارائه خدمات می پردازد و امکان استفاده از سرورهای ابری پرسرعت را برای کسب و کار شما فراهم می آورد.

ابر آسیاتک با بکارگیری از جدیدترین سخت افزارها و نرم افزارهای امنیتی همانند Google Cloud، AWS، DigitalOcean توانسته به یکی از پیشرفته ترین مراکز داده خصوصی تبدیل شود و اقدام به ارائه سرور ابری نماید.

سرورهای ابری آسیاتک این امکان را برای کاربران فراهم می آورند که بتوانند به صورت آنی میزان CPU ، Disk و RAM خود را تغییر دهند و در زمان خاموشی فقط هزینه IP و Disk را پرداخت نمایید.

هزینه خرید ابر سرور ابر آسیاتک، برای شرکت ها، سازمان ها و حتی کسب و کارهای کوچک بسیار مقرون به صرفه می باشد و کاربران می توانند در کسری از ثانیه، سرور خود را خاموش نمایند و فقط هزینه منابع مصرفی را پرداخت کنند.

کاربران با ورود به سایت ابر آسیاتک می توانند در چند ثانیه و تنها با چند کلیک سرورهای خود را با سیستم عامل دلخواه راه اندازی نموده و در کاهش هزینه ها موثر باشند چرا که نحوه محاسبات ابر آسیاتک به صورت ساعتی و روزانه یا به عبارتی PAYG می باشد و کاربران می توانند به کاهش هزینه مربوط به سازمان کمک شایانی نمایند. ابر آسیاتک با ارائه خدمات نوین، پیشگامی در عرصه خدمات رایانش ابری می باشد.

خرید سرور ابری آسیاتک این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا ویژگی ها و خدمات بیشتری نسبت به سایر ارائه دهندگان دریافت نمایند و به بهترین شکل برای پیاده سازی سرویس های خود اقدام کنند.

پشتیبانان مجرب ابر آسیاتک، هر روز هفته به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات کاربران از طریق تیکت و تماس تلفنی در حین ثبت نام، خرید، و هرگونه سوال فنی می باشند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/W5iw0jGl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
hostbarancom :
1 ماه پیش
عالی بود
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آباد
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه