چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 8 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

تهیه لوازم یدکی اورجینال یکی از دغدغه های این روزهای لوکس سواران است. در کنار قیمت های بسیار بالا, گاه میبینیم که کالای تقلبی در دست مشتری قرار میگیرد که این میتواند مشتری را نسبت به این بازار بی اعتماد کند. در این مطلب بیشتر سعی بر این داریم تا اطلاعات کافی درباره تهیه لوازم یدکی خودروهای آلمانی از فروشگاه های معتبر را در اختیار خوانندگان قرار دهیم.

خودروهای آلمانی همچون بنز, بی ام و و پورشه و امثالهم فراوانی کمتری نسبت به خودروهای ایرانی و چینی در کشورمان دارند و آن هم به علت گران بودن این خودروها و علاوه بر آن گران بودن لوازم یدکی آنهاست. از طرفی برخی از این لوازم یدکی در ایران به سختی پیدا می شوند. و از طرف دیگر یافتن کالای اورجینال نیز بسیار سخت است.

در سالهای اخیر باتوجه به بالارفتن قیمت ارز در کشور بسیاری از لوازم یدکی ای که زمانی ارزان بودند با افزایش قیمت شدیدی مواجه شدند. نتیجه این افزایش قیمت تقلب و فروختن کالای غیر اصل شد.

حال چگونه فروشگاه لوازم یدکی مناسب را پیدا کنیم؟

با توجه به رواج فروش اینترنتی و راحت تر بودن, سریعتر بودن فرآیند آن فروشگاه های بسیاری هستند که به فروش لوازم یدکی خودروهای خارجی و ایرانی اشتغال دارند. فروشگاه اینترنتی لوکس یدک یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودروهای لوکس در ایران است. فروش لوازم یدکی بی ام و , لوازم یدکی بنز و لوازم یدکی پورشه از جمله تخصص های اصلی این فروشگاه است. لازم به ذکر است که این فروشگاه به واردات لوازم یدکی اورجینال و افترمارکت آلمانی برای خودروهای مذکور اشتغال دارد که میتواند کیفیت اصالت کالا را برای شما تضمین کند. اگر قصد خرید از یک وب سایت اینترنتی را دارید باید به نکات زیر درباره آن توجه کنید :

حتما نماد الکترونیکی داشته باشد و هیچ گونه شکایتی از آن ثبت نشده باشد.

دارای آدرس و شماره تماس دقیق و مشخصی باشد.

موارد بالا از جمله مهم ترین مواردی است که باید حتمن چک شود.

لوازم یدکی بی ام و

لوازم یدکی بی ام و

لوازم یدکی بی ام و شامل تمامی لوازم اعم از لوازم بدنه (سپرهای جلو و عقب, شیشه ها, آیینه ها, دستگیره های در, درپوش بکسل های عقب و جلو, خطرهای عقب, چراغ های جلو, شبرنگ های سپرها و سایر متعلقات سپرها می باشد). علاوه بر لوازم بدنه , لوازم موتوری, لوازم اکسل جلو و عقب, لوازم سیستم تعلیق, لوازم مصرفی و ... از مهم ترین لوازم برای خودروهای بی ام و می باشد. تمامی لوازم یدکی تمام مدلهای بی ام و همچون بی ام و سری 1 , بی ام و سری 3 , بی ام و سری 4 , بی ام و سری 5 , بی ام و سری 6 , بی ام و سری 7, بی ام و سری ایکس در فروشگاه اینترنتی لوکس یدک موجود است.

لوازم یدکی بنز

لوازم یدکی بنز

خودروی بنز از جمله پرطرفدارترین خودروهای موجود در بازار ایران می باشد. تهیه لوازم یدکی بنز به علت گران و کمیاب بودن آن بسیار دشوار بوده و چالش های فراوانی برای بنزسواران دارد. از جمله مدلهای خودروهای بنز میتوان بنز بنز کلاس سی , بنز کلاس اس , بنز کلاس ای که سه تا از معروف ترین ها هستند اشاره کرد. لوازم بنز شامل لوازم مصرفی, لوازم بدنه , لوازم جلوبندی و غیره می شوند. هزینه بالای تامین لوازم بسیاری از خریداران را به دردسر می اندازد. چراکه تعمیر و سرویس دوره ای و مرتب از این خودروها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

لوازم یدکی پورشه

لوازم یدکی پورشه

پورشه یکی از لوکس ترین و کمیاب ترین خودروهای آلمانی در ایران است. تعداد مدلهای این خودرو در ایران بسیار محدود است. فراوانی پورشه در ایران در چند مدل خلاصه می شود و این مدلها شامل این این موارد است :

پورشه کاین

خودروی پورشه کاین دارای دو مدل در ایران می باشد. پورشه کاین مدل 2007 تا 2010 و پورشه کاین مدل 2011 تا 2014. دسته اول به عنوان خودروی کاین قدیم و دسته دوم به عنوان خودروی کاین جدید معروف است. کاین قدیم به علت مستهلک بودن قطعات و لوازم نیاز به بیشتری به تعمیر و سرویس قطعات دارد. جفت این خودروها شاسی بلند بوده و یک سدان عالی و کم دردسر برای سفرهای خانوادگی می باشد. لوازم پورشه نسبت به بنز و بی ام و بسیار گران تر بوده و هزینه تعمیر و سرویس این خودرو نیز بسیار سخت و پرهزینه می باشد. خودروهای پورشه کاین از سایر مدلهای پورشه در ایران فراوانی بیشتری دارند و لوازمشان به راحتی می تواند یافت شود.

پورشه ماکان

پورشه ماکان مدل 2017 تنها ماکان موجود در کشور ماست. پورشه ای کم طرفدارتر از کاین و به مراتب گرانتر هم از نظر قیمت خود خودرو و هم از نظر قیمت لوازم یدکی. این خودرو نسبت به سایر خودروهای پورشه مدل بالاتر است. بسیار جذاب و یک نیمه شاسی درجه یک از کمپانی پورشه می باشد. پورشه ماکان از بهترین و درجه یک ترین خودروهای پورشه در ایران است. خرابی و سرویس قطعاتش کمتر است و در مقایسه با سایر خودروهای گران خریدش به صرفه تر می باشد. 

پورشه پانامرا

پانامرا در دو موتور 6 سیلندری و 8 سیلندری در کشور ما موجود است که غالبا لوازمشان نیز با هم متفاوت است. پانامرا یک سدان سوپر لوکس و در مدل 2012 در ایران موجود می باشد. قیمت این خودرو در بازار ما سر به فلک گذاشته است که البته لوازم یدکی آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. لوازم پورشه پانامرا نسبت به پورشه ماکان و پورشه باکستر راحت تر قابل یافت است و لوازم اورجینال و افتر مارکت آن در فروشگاه اینترنتی لوکس یدک با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار مشتری قرار میگیرد.

پورشه باکستر

 پورشه باکستر مدل 2010 از رایج ترین نوع باکستر در ایران می باشد. این خودروی کوپه بیشتر به عنوان خودروی رنت یا اجاره ای در ایران شهرت دارد. لوازم آن بسیار گران و بسیار کمیاب تر از سایر مدلهای پورشه می باشد. بیشتر لوازم مصرفی همچون لنت ها و دیسک های آن در بازار یافت می شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fwwr8ZYC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آباد
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه