یکشنبه, ۳۰ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Sun, 21 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز
بررسی کمپین تازه برند دانکین

بازاریابی خیابانی برند دانکین

5 سال پیش ( 1399/5/27 )
پدیدآورنده : دیانا کریستی   پدیدآورنده : علی آل علی  

برند دانکین همیشه نسبت به ترندهای محبوب میان مشتریانش واکنش مناسبی داشته است. بسیاری از کمپین های بازاریابی این برند براساس ایده ‎های محبوب در میان مشتریان سازماندهی شده است. اکنون نیز با شیوع ویروس کرونا تیم بازاریابی دانکین به سراغ یک ایده جذاب رفته است. بدون شک در طول دوران شیوع کرونا خبری از سفرهای جذاب و هیجان ‎انگیز نیست. این امر برای کاهش شیوع کرونا امری ضروری محسوب می ‎شود. با این حساب پس از پایان بحران کرونا وضعیت گردشگری و مسافرت مردم در کشورهای مختلف به وضع سابق بازخواهد گشت. نکته مهم در این میان انگیزه مردم برای مسافرت است. برند دانکین در کمپین تازه بازاریابی ‎اش از یک خودروی مسافرتی به عنوان جایزه ویژه برای مشتریان رونمایی کرده است.

شاید در نگاه نخست انتخاب یک خودروی مسافرتی آن هم در اوج شیوع کرونا در بازار ایالات متحده ایده چندان جالبی نباشد. بسیاری از نهادهای بهداشتی و درمانی نسبت به هرگونه مسافرت غیرضروری از سوی مردم هشدار داده ‎اند. نکته مهم درخصوص کمپین دانکین سرمایه گذاری بر روی دوران پساکروناست. بر این اساس مشتریان برند امکان دریافت خودروی مسافرتی و استفاده از آن پس از پایان بحران کرونا را خواهند داشت.

بازاریابی خیابانی برند دانکین

ایده اصلی کمپین تازه برند دانکین نوعی بازاریابی خیابانی است. بر این اساس چندین خودروی مسافرتی با نام برند دانکین در خیابان‎های شهرهای مختلف ایالات متحده قرار داده شده‎ اند. خودروهای موردنظر در طول روز مسیرهای گوناگونی را نیز طی می‎ کنند. مشتریان با مشاهده چنین خودروهایی علاوه بر تمایل برای شرکت در مسابقه ویژه دانکین به آینده و امکان مسافرت رفتن دوباره نیز امیدوار خواهند شد. نکته مهم در این میان تحویل سفارشات مشتریان با استفاده از خودروهای موردنظر است. به این ترتیب کاربرد آنها صرفا بازاریابی و تبلیغات نخواهد بود.

درایتون مارتین، نایب رئیس برند دانکین، در مورد کمپین تازه برند بر روی اهمیت امیدبخشی به مشتریان تاکید دارد: «بسیاری از مردم در طول ماه‎ های اخیر مسافرت‎ های ‎شان را لغو کرده ‎اند. این امر همراه با فشار مالی فراوان بر روی کسب و کارها نیاز به انگیزه بخشی را دوچندان می ‎کند. ما در کمپین تازه‎ مان بر روی تلاش برای امید بخشی به مشتریان نسبت به امکان مسافرت در آینده نزدیک تمرکز کرده ایم.»

مطلب مرتبط: انواع بازاریابی که باید بشناسید

برند دانکین در طول دوران قرنطینه فعالیت قابل توجهی در زمینه معرفی محصولات تازه داشته است. شیرینی ‎ها و دونات‎های تازه این برند در طعم‎ های متنوع‎ تر در دسترس مشتریان قرار دارد. این امر در کنار تحویل سفارشات آنلاین موجب ادامه فعالیت این برند محبوب در طول دوران کرونا شده است. بسیاری از رقبای دانکین در فرآیند ایجاد ساختارهای مناسب برای تهیه سفارش به صورت آنلاین با شکست مواجه شدند. نکته مهم درخصوص برند دانکین سرعت عمل آنها برای بهبود وضعیت ‎شان است. این امر نقش مهمی در ادامه فعالیت دانکین در چنین بازار رقابتی داشته است.

کمپین تازه دانکین همراه با مسابقه ‎ای جذاب در شبکه‎ های اجتماعی است. این مسابقه در بخش تولید محتوا، انتخاب شعار تبلیغاتی و داستان ‎سرایی صورت می ‎گیرد. در نهایت نیز برندگان هر بخش خودروی مسافرتی از سوی شرکت جایزه خواهند گرفت. نکته مهم در این میان تحویل خودروها پس از پایان بحران کروناست. بنابراین هیچ نگرانی نسبت به نقض قوانین مربوط به قرنطینه و محدودیت مسافرت وجود نخواهد داشت.

منبع : marketingdive
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dbTXnMNH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2847 روزنامه فرصت امروز صفر تا صد طراحی خبرنامه برای برند تغییر استانداردهای سوخت آمریکا؛ آیا واقعاً به نفع خودروساز و مصرف کننده است؟ قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۹ آذر ۱۴۰۴ دیجئو دارایی کلیدی شرق آفریقا را می فروشد؛ تمرکز بر ترازنامه و «خروج انتخابی»  «Nothing» با سرمایه گذاری مردمی ۸ میلیون دلار گرفت؛ رشد برند با جامعه، نه فقط VC بانک مرکزی روسیه نرخ را ۱۶٪ کرد؛ پیامش برای کسب وکارها: «پول هنوز گران است»  ترامپ مدیا با شرکت فیوژن ادغام می شود؛ وقتی «روایت» جای «تناسب کسب وکار» را می گیرد قیمت دلار امروز بازار آزاد شنبه ۲۹ آذر در کانال ۱۳1 هزار تومان تزریق هوش هیجانی به فرهنگ سازمان قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴ ویزا و مسترکارت ۱۶۷.۵ میلیون دلار برای پرونده کارمزد ATM پرداخت می کنند شاخص کل بازار بورس به دنبال فتح کانال 4 میلیون واحد برنامه ریزی هوش مصنوعی در ایران؛ چگونه در شرایط تحریم تصمیم درست بگیریم؟ قیمت خودرو های پر تیراژ داخلی در اولین روز هفته شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانهکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه