جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

کمپین لکسوس با محوریت اوریگامی

3 سال پیش ( 1399/5/5 )
پدیدآورنده : رابرت ویلیامز   پدیدآورنده : علی آل علی  

براساس گزارش موسسه PR Wire، برند لکسوس در تازه‎ ترین کمپین بازاریابی ‎اش به سراغ ترغیب مخاطب هدف به سوی استفاده از تکه‎ های کاغذ برای ساخت لوازم تزئینی کوچک رفته است. این امر با استفاده از المان ‎های هنر اوریگامی به عنوان یکی از هنرهای ملی ژاپن صورت گرفته است . هدف اصلی لکسوس از کمپین موردنظر تاکید بر روی ارزش کار دست انسان است. لکسوس در این راستا با کوکو ساتو، هنرمند مشهور اوریگامی، همکاری کرده است. ویدئوهای کمپین مورد بحث به زودی در شبکه ‎های اجتماعی بارگذاری شده است.

یکی از شعارهای اساسی لکسوس در زمینه تولید خودرو مربوط به تمرکز بر روی کیفیت برتر تولیداتش است. این امر در کمپین تازه شرکت برای شبکه‎ های اجتماعی به وضوح قابل مشاهده است. نخستین بخش از کمپین تازه لکسوس با حضور کوکو ساتو چند روز پیش در سایت رسمی شرکت و سپس شبکه‎ های اجتماعی بارگذاری شد. کوکو ساتو در ویدئوهای موردنظر به آموزش نحوه استفاده از انواع کاغذ برای طراحی و ساخت اوریگامی ‎های مختلف می ‎پردازد. این هنر در ژاپن طرفدارهای بسیار زیادی دارد. نکته جالب اینکه میزان استقبال از هنر اوریگامی در میان مشتریان اروپایی و آمریکای شمالی لکسوس نیز بسیار بالاست.

کمپین لکسوس با محوریت اوریگامی

استفاده از شبکه‎ های اجتماعی در طول دوران همه ‎گیری ویروس کرونا افزایش قابل توجهی یافته است. همین امر بازاریاب ‎های لکسوس را به سوی تولید کمپین کنونی سوق داده است. وقتی مردم زمان بیشتری برای حضور در دنیای آنلاین داشته باشند، برندها شانس بیشتری برای موفقیت در زمینه بازاریابی خواهند داشت. همین نکته ساده کمپین کنونی لکسوس را توضیح می‎دهد.

اکنون بسیاری از برندها در تلاش برای بازاریابی سریالی در شبکه‎ های اجتماعی هستند. این امر به دلیل زمان در دسترس بیشتر مخاطب هدف و همچنین توانایی برندها برای تولید محتوای طولانی ‎تر است. نکته اخیر به دلیل افزایش امکانات تولید محتوای سریالی در شبکه‎ های اجتماعی نیز است. اینستاگرام نمونه واضحی از جهت ‎گیری تازه شبکه‎ های اجتماعی برای فراهم ‎سازی فرصت مناسب در راستای تولید محتوای سریالی برای برندهاست. با این حساب تمام برندها در سراسر دنیا موقعیت بهتری برای تولید محتوا و بازاریابی خواهند داشت.

مطلب مرتبط: رونمایی لکسوس از خودروی تازه ای با فناوری واقعیت افزوده

کمپین تازه لکسوس در دسته فعالیت ‎های بازاریابی برای جلب نظر مشتریان نسل جوان طبقه ‎بندی می‎شود. امروزه بسیاری از بازارهای مهم در دنیا تحت سلطه خریداران نسل جوان است. با این حساب بازاریابی و جلب نظر این دسته از مشتریان اهمیت بسیار زیادی برای برندها دارد. لکسوس در راستای بازاریابی بهتر در راستای جلب نظر مشتریان نسل جوان اقدام به طراحی اپ موبایلی نیز کرده است. بخشی از اپ رسمی لکسوس برای تجربه رانندگی در قالب بازی موبایلی است. کاربران به این ترتیب امکان کسب تجربه مجازی رانندگی با محصولات جدید لکسوس را پیدا خواهند کرد.

برند لکسوس پیش از این نیز در زمینه بازاریابی سریالی تجربه کسب کرده است. آنها در ماه مارس نسبت به رونمایی از پادکست 6 قسمتی «برو و ببین» اقدام کرده بودند. این پادکست به بررسی پشت صحنه تولید محصولات لکسوس اختصاص داشت. بسیاری از مشتریان برای آگاهی از نحوه تولید محصولات لکسوس اقدام به دانلود تمام بخش‎های پادکست کردند. با این حساب کمپین تازه لکسوس نیز در ادامه همان خط مشی قدیمی قابل تحلیل است.

منبع : mobilemarketer
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/r7XUkxim
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه