یکشنبه, ۲۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Sun, 11 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید زمان‌بندی یکی از آن جزییاتی است که می‌تواند قدرت بازاریابی یک پیامک را چند برابر ‌کند؟ تحقیقات مشخص کرده افراد معمولا به مدت سه‌ دقیقه در روز یک پیامک تبلیغاتی دریافت شده را باز می‌کنند. بنابراین شرکت‌ها با یک زمان‌بندی درست می‌توانند تاثیر پیامک خود روی مشتریان را افزایش داده و بازگشت سرمایه خود را بسیار بیشتر کنند. فقط کافی است بدانند که بهترین زمان ارسال پیامک برای تجارت‌شان چه ساعت یا روزی است و براساس آن برنامه‌ریزی کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/05IgvP2R
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه