با بهره مندی از سامانه همراهبانک پاسارگاد و ارائه اکثر خدمات بانکی، از مراجعه به شعبه ها و تردد غیرضروری خودداری کنید.
به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، به منظور پیشگیری از گسترش ابتلا به بیماری کرونا و حفظ سلامت هم میهنان، از مشتریان دعوت می شود با بهره مندی از خدمات همراهبانک پاسارگاد به عنوان یکی از ابزارهای بانکداری الکترونیک، تا حد امکان از مراجعه به شعبه ها و دریافت خدمات حضوری اجتناب کنند. این سامانه در دو بخش سپرده و کارت خدمات ارائه می دهد که بهره مندی از بخش خدمات کارت بدون نیاز به دریافت رمز ورود از شعبه ها امکان پذیر است. به این ترتیب در بخش کارت، بدون مراجعه به شعبه ها، خدماتی همچون دریافت رمز پویا، مشاهده موجودی کارت (کلیه کارت های بانک پاسارگاد)، انتقال وجه کارت به کارت (کارت های عضو شبکه شتاب)، پرداخت قبض (با امکان اسکن بارکد قبض برای گوشی های اندروید و آی او اس)، خرید شارژ تلفن همراه (ایرانسل، همراه اول و رایتل)، مسدودکردن کارت (کارت های بانک پاسارگاد) و دریافت سه گردش آخر کارت های بانک پاسارگاد به مشتریان ارائه می شود.
همچنین مشتریان می توانند از طریق بخش سپرده، ضمن وارد کردن نام کاربری و رمز عبور دریافتی از شعبه یا به واسطه ورود با اثرانگشت در سامانه همراهبانک پاسارگاد خدماتی مانند مشاهده فهرست و جزییات سپرده ها ( موجودی، شماره شبا و...)، مشاهده صورت حساب سپرده ها به همراه نمودار گردش سپرده، امکان یادداشت گذاری بر روی گردش سپرده، انتقال وجه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجه مستمر (دوره ای) داخل بانکی و بین بانکی و پرداخت قبض با سپرده را استفاده کنند.
گفتنی است جهت بهره مندی از سامانه همراه بانک، می توانید رمز ورود را از طریق سامانه بانکداری مجازی و یا مراجعه به نزدیک ترین شعبه بانک پاسارگاد دریافت کنید. پس از دریافت رمز عبور از شعبه، فایل اجرایی نرم افزار همراه بانک را از طریق سایت بانک پاسارگاد به نشانی https://www.bpi.ir دریافت کنید. سامانه جامع ارتباط با مشتریان در سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm و مرکز مشاوره و اطلاع رسانی این بانک به شماره 82890 به صورت شبانه روزی، آماده پاسخگویی به سؤالات هم میهنان است.