معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از راه‌های روستایی شهرستان سیریک در جمع مردم روستای شهید مردان اظهار کرد: در استان هرمزگان و به‌ویژه شرق استان به‌دلیل پراکندگی روستاها، برخورداری روستاها از جاده دسترسی آسفالت از میانگین کشوری بسیار پایین‌تر است و ما سعی داریم با مشارکت دهیاری‌ها، مردم و بخش خصوصی 100کیلومتر از راه‌های روستایی در هرمزگان را آسفالت کنیم.
محمد میرشفیق افزود: بالای 50‌درصد از 80 کیلومتر راه‌های روستایی شهرستان سیریک تا پایان سال‌جاری آسفالت می‌شود که برای اجرای طرح آسفالت کردن راه‌های روستایی شهرستان سیریک اعتباری بالغ‌بر 14‌میلیارد تومان نیاز است که بخشی از آنها از محل ماده 180 و بخشی از اعتبارات استانی برای احداث اختصاص خواهد یافت.