مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه هنوز نمی‌توان از حجاج در ترمینال حجاج فرودگاه امام پذیرایی کرد، گفت: ساخت ترمینال حجاج فرودگاه حضرت امام (ره) در دولت قبل کلید خورد و در‌‌ همان دولت هم پروژه‌‌ رها شد.
به گزارش ایلنا، محمدعلی ایلخانی با اشاره به پیشرفت فیزیکی این پروژه، اظهار کرد: کل پیشرفت فیزیکی پروژه ترمینال حجاج فرودگاه حضرت امام که ساخت آن از سال ۸۹ شروع شده، ۱۰ درصد است که این درصد پیشرفت فیزیکی هم به‌‌ همان سال ابتدای شروع ساخت پروژه مربوط می‌شود.
وی با بیان اینکه ساخت ترمینال حجاج در‌‌ همان سال ۸۹‌‌ رها شد، گفت: در حال حاضر دولت به دنبال سرمایه‌گذاری است که توانایی تکمیل پروژه ترمینال حجاج را داشته باشد.