دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

تیم کوک از طرف شبکه سی‌ان‌ان به‌عنوان بهترین مدیر‌عامل سال 2014 انتخاب شد. بالا رفتن ارزش سهام اپل و البته معرفی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس از جمله دلایل انتخاب تیم کوک به‌عنوان بهترین مدیر‌عامل سال 2014 است. 

به گزارش زومیت، بالا رفتن ارزش سهام اپل و البته معرفی محصولاتی که بار دیگر رکورد فروش را شکستند از جمله دلایل انتخاب تیم کوک بوده است. در بررسی شبکه سی‌ان‌ان تیم کوک با وجود حضور مدیران با سابقه دیگری مانند جان چن از بلک‌بری، مرسی بارا از جنرال موتورز و مگ ویتمن از اچ‌پی در رتبه اول قرار گرفته است. امسال ارزش سهام اپل 40 درصد رشد داشت که این امر بار دیگر جایگاه خوبی را برای این شرکت در وال‌استریت به ارمغان آورد.

به گفته سی‌ان‌ان، تیم کوک در سال 2014 اقدامات فوق‌العاده‌ای را انجام داده است، مدیریت خوب اپل در برگزاری رویداد مهمی مانند معرفی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس همچنین استفاده روز افزون از اپل پِی از جمله این اقدامات است. همچنین هیجان فوق‌العاده بالای ایجاد شده نزد مشتریان برای عرضه اپل واچ در ابتدای سال 2015 نیز از دیگر نقاط مثبت تیم کوک بوده است. سی‌ان‌ان در این مورد می‌گوید: کوک، سخت‌ترین شغل مدیر‌عاملی را در امریکا بر عهده دارد، چرا که او باید منتقدان اپل را قانع کند که پس از فوت استیو جابز نیز این شرکت قادر به نوآوری است. البته او تا به اینجا این امر را به اثبات رسانده است. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KcbFaRJy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه