چهارشنبه, ۲۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Wed, 14 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

فرهنگ مشتری محوری

9 سال پیش ( 1394/5/3 )
 

آیا می‌دانستید برای اینکه شبیه مشتریان خود فکر کنید، باید یک فرهنگ مشتری‌محور در کل سازمان به وجود بیاورید؟ تصمیم‌گیری‌های‌تان باید با مکانیزمی انجام شود که تمام داده‌های حاصل از تحلیل اطلاعات مشتریان را لحاظ کند. قبل از هر تصمیمی در طراحی و فروش خدمات، مطمئن شوید که تمام اطلاعات قابل جمع‌آوری از مشتریان را به دست آورده‌اید و تحلیل و ترکیب کرده‌اید. اما این اطلاعات از کجا به دست می‌آیند؟ چند منبع در ادامه آمده است:

شکایات مشتریان؛ تمام شکایت‌هایی را که در طول چند ماه اخیر از طرف مشتریان مطرح شده است، فهرست کنید. آیا تیم مدیریتی شرکت شما به‌طور جدی علل این نارضایتی‌ها را بررسی می‌کند؟ آیا راه‌حل‌های کاهش این شکایت‌ها را کشف کرده‌اید؟ منبع دیگر نظرسنجی از مشتریان است. این روش قدیمی همچنان یکی از مؤثرترین روش‌های جمع‌آوری اطلاعات قابل اعتماد و عینی در مورد مشتریان است. گرایشات صنعت یک منبع دیگر است. الگوهای کاری شرکت‌های گوناگون را مشاهده و بررسی کنید. نشریات تخصصی را بخوانید و با روش‌های مشتری‌مداری آشنا شوید.

برچسب ها : آیا می دانستید؟
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PJ0xVcp3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه