پنجشنبه, ۱۹ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Thu, 10 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

معمولا طراحی آگهی‌های مناسبتی نیاز به یکسری المان‌ مناسبتی دارد. «ماه» المان مناسبتی ماه مبارک رمضان است که تمامی برندها تلاش می‌کنند در آگهی‌های مناسبتی خود به‌گونه‌ای از آن استفاده کنند. المانی که برندها تلاش می‌کنند، به نوعی محصول‌شان را به آن مرتبط کنند یا به نوعی محصول‌شان را با تغییر گرافیکی شبیه به آن کنند. در این باره نمونه‌های ایرانی و خارجی زیادی وجود دارد.

برای مثال این روزها در سطح شهر یکی از برندهای حوزه نوشیدنی المان ماه را برروی میوه‌ای طراحی کرده که در محصولش استفاده می‌کند. طرح مناسبتی آگهی این برند با طرح‌های قبلی آن تفاوتی ندارد و شاید مخاطب در نگاه اول متوجه مناسبتی بودن آن نشود. المان ماه برروی طرح میوه این آگهی کمرنگ طراحی شده و با توجه به اینکه مخاطب فقط چند ثانیه‌ای ذهنش را درگیر آگهی خواهد کرد،

شاید متوجه موضوع مناسبتی آن نشود. البته این فقط مشکل این طرح نیست و بسیاری از طرح‌های آگهی‌های مناسبتی سطح شهر با این مشکل مواجهند. طراحان معمولا برای پوشش این مشکل سعی می‌کنند که از شعار‌های تبلیغاتی مناسبتی استفاده کنند تا پیام به مخاطب به خوبی منتقل شود. به هرحال، هم‌گام بودن برند در این ماه با مخاطبان باعث محبوبیت هرچه بیشتر آنها خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/klCwci50
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکسقرص تنویید
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه