شهردار گرگان، گفت: برای ساختمان‌هایی که بالای ۲۰ طبقه در شهر ساخته می‌شوند، معافیت عوارض ساختمان در نظر گرفته می‌شود.
حسین صادقلو در گفت‌وگو با «فرصت امروز»، افزود: از این پس همه سازندگان ساختمان می‌توانند به شهرداری گرگان مراجعه و برای ساختمان خود اعلام ارتفاع کنند و برای ساختمان‌های بالای ۲۰ طبقه هیچ عوارضی پرداخت نکنند.
وی با بیان اینکه این طرح مانع از ساخت‌وساز در حاشیه شهر و توسعه آن در اراضی کشاورزی می‌شود افزود: به حداقل رساندن هزینه خدماتی دولت در بحث خدمت‌رسانی از مهم‌ترین مزایای این اقدام است.
شهردار گرگان تجمیع ساخت‌و‌سازهای کوچک و ایجاد فضاهای آزاد برای فضای سبز در شهری مثل گرگان را از دیگر مزایای اجرای این طرح برشمرد.