یک عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بدبینی ایرانیان به هواپیماهای توپولوف روسیه گفت: در این قضیه روسیه مقصر نیست؛ بلکه واردکنندگانی مقصرند که برای سودآوری بیشتر کمترین هزینه را با واردات هواپیماهای با عمر بالای روسی انجام دادند و خسارتهای این کار را متوجه مردم بینوا کردند.
به گزارش ایسنا، علی نعمت چهار دولی گفت: موفقیت در عرصه سیاست خارجی همچون بازی شطرنج نیازمند هوش، تدبیر و حرکت به موقع است. اکنون نیز باید بدانیم که با روسیه چگونه مراوده داشته باشیم تا در نهایت تبادلات سیاسی و اقتصادیمان موجب ضرر و زیان کشور نشود.
واردکنندگان هواپیماهای از رده خارج مقصر هستند نه روسیه
11 سال پیش
|
1393/6/30
لینک کوتاه:
www.forsatnet.ir/u/vLphUFSa
