برند خودروساز Vauxhall یك كمپین حساس به درجه حرارت در فضای بیرون را راهاندازی كرده است كه براساس دادههای اطلاعاتی دریافتی برای تبلیغ خودروی مدل كورسا یك نوع پویایی خلاقانه را تجربه میكند. این كمپین دیجیتال در فضای بیرون كه روی 500 بیلبورد به طور زنده اكران میشود با استفاده از دادههای اطلاعاتی درباره وضعیت آبوهوا ویژگی گرمكن خودروی مدل جدید كورسا را تبلیغ خواهد كرد. وقتی درجه حرارت به زیر پنج درجه سانتیگراد میرسد، پوسترهای زنده در قالب كمپین A-Z كورسا، به شكلی پویا برای نمایش شیشه جلوی اتومبیل، صندلیها و فرمان گرمكن كورسا تغییر میكند.
به گفته كریس هاوكن، مدیر بازاریابی Vauxhall، برای نخستینبار جنرال موتورز یك كمپین پویا را در فضای بیرونی اجرا كرده است. دادههای واقعی درباره درجه حرارت محیط، امكان نمایش زنده بعضی از بهترین ویژگیهای كورسا را طوری به وجود میآورد كه مصرفكنندگان را در راستای شناسایی بهتر برند با توجه به خلاقیت خاص آن یاری خواهد رساند. این آگهیهای تبلیغاتی در مراكز خرید، سینماها، كنار جادهها و تشكیلات زیرزمینی لندن، منچستر، بیرمنگام و گلاسكو نشان داده میشوند.
برند: Vauxhall Corsa
آژانسهای تبلیغاتی: Posterscope و Carat