پنجشنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Thu, 3 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز
آیا می‌دانستید؟

کاهش ریسک در تصمیم‌گیری با برند

9 سال پیش ( 1395/1/24 )
 

آیا می‌دانستید برند می‌تواند ریسک در تصمیمات خرید مصرف‌کننده را کاهش دهد؟ مصرف‌کنندگان انواع مختلفی از ریسک را در خرید یا انتخاب محصولات تجربه می‌کنند که عبارتند از:

1- ریسک کارکردی: در صورتی وجود دارد که محصول نتواند انتظارات مصرف‌کننده را پاسخ گوید.

2- ریسک فیزیکی: محصول، سلامت فیزیکی استفاده‌کننده یا دیگران را تهدید کند.

3- ریسک مالی: محصول ارزش قیمت پرداخت شده برای آن را نداشته باشد.

4-ریسک اجتماعی: مصرف‌کننده از داشتن آن محصول نزد دیگران شرمسار شود.

5- ریسک زمان: هزینه فرصت برای پیدا کردن محصول جایگزین در صورتی که نتایج محصول متقاعد‌کننده نباشد.

مصرف‌کنندگان با شیوه‌های مختلفی می‌توانند با این ریسک‌ها مقابله کنند. یکی از آنها خرید برندی است که به خوبی شناخته شده و مصرف‌کننده تجربه گذشته خوبی با آن داشته است. از این رو، برند خصوصا در تجارت شرکتی، وسیله‌ای موثر برای مقابله با انواع ریسک است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1KxFEm6N
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه