شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

نهادهای مالی کوچک برای موفقیت در بازارهای پررقیب امروزی مسیر دشواری را پیش رو دارند. اما با رعایت 10 نکته مهم می‌توانند آینده کسب‌و‌کار خود را تضمین کنند. در ادامه با این نکات کلیدی آشنا می‌شویم. 

1-‌ تمایز: تمام نهادهای مالی اگر بر مبنای نرخ کارمزد و قیمت خدمات رقابت کنند، شبیه به یکدیگر دیده می‌شوند. تنها می‌توان با کار روی یک برند قوی تفاوت ایجاد کرد.

2-‌ ارتباط فردی: بسیاری از مواقع می‌توان یک ارتباط تلفنی مستقیم یا یک پیام تشکر برای مشتریان کلیدی و با ارزش فرستاد. چند بار در بازاریابی مستقیم خود از عبارت «مشتری گرامی با ارزش ما...» استفاده کرده‌اید؟

2354576869696

3-‌ خدمات سیار: رشد سریع خدمات اینترنتی و تلفنی شما را مجبور می‌کند تا خدمات سیار همانند حساب‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌های موبایل‌های هوشمند ارائه دهید.

4-‌ مشتریان سودمند را شناسایی کنید: شناسایی مشتریان سودمند و ارزشی برای شما به منزله یک استراتژی بزرگ می‌ماند. چه خوب است که منابع محدود را صرف مشتریانی کنید که بیشترین ارزش را برای شما ایجاد می‌کنند. هرچند شناسایی آنها کار بسیار مشکلی است.

5-‌ بازاریابی از طریق ایمیل: ایمیل مارکتینگ یکی از ابزارهای بسیار ساده و مفید است، اما خیلی از نهادهای مالی هنوز از آن استفاده نمی‌کنند. از این طریق می‌توان هر روز با مشتریان در ارتباط بوده و اطلاعات مفید و ضروری را به آنها ارائه کنید.

6-‌ ایجاد نیاز عاطفی: همه مشتریان براساس دو اصل تصمیم می‌گیرند: دلیل واقعی و دلیل خوب (انگیزش عاطفی در مقابل قضاوت منطقی). همیشه باید در نظر داشت که جنبه عاطفی شما برای مشتریان بسیار با اهمیت است. بر این اساس باید عواطف و ابعاد روانشناختی را هنگام طراحی برنامه‌های بازاریابی و برند در‌نظر‌گرفت.

7-‌ توقف برنامه‌هایی که ناکارآمد هستند: بسیاری از نهادهای مالی درگیر مسائل بخش‌ها و برنامه‌هایی هستند که از کارایی لازم برخوردار نیستند. بهتر است فعالیت این بخش‌ها متوقف شود. این موضوع کمک می‌کند تا بر نقاط قوت خود تمرکز کرده و به طور بهینه‌تری عمل کنید.

8-‌ محاسبه نرخ بازدهی دارایی: (ROI) لازم است که میزان کارایی برنامه‌های تبلیغاتی و بازاریابی خود را ارزیابی کنید. بدون ارزیابی نمی‌توان به میزان کارایی روش‌های مختلف پی‌برد.

9-‌ استفاده از تجزیه و تحلیل وب‌سایت: استفاده از داده‌های مربوط به وب‌سایت می‌تواند اطلاعات مفیدی برای شما ایجاد کند. اینکه مشتریان هنگام مراجعه به سایت شما در جست‌وجوی چه چیزی بوده‌اند و از چه بخش‌هایی بیشترین استفاده را می‌برند، به شما در طراحی خدمات جدید و طراحی مجدد و بهینه‌تر وب‌سایت کمک می‌کند.

10-‌ پاداش به مشتریان وفادار: کدام یک از مشتریان شما 5، 10 یا 20 سال است که با شما هستند؟ شناسایی مشتریان وفادار و ارتباط مستقیم با آنها می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/40AVnrf5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه