دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در پنجمین روز هفته جاری شاهد افزایش قیمت دلار بود. نرخ این اسکناس آمریکایی عصر روز چهارشنبه 20 بهمن 1400 تقریبا 300 تومان از روز گذشته بالا تر بود و با 26 هزار و 550 تومان معامله شد. در  بازار متشکل ارزی هم روز گذشته قیمت دلار امروز 307 تومان بر ارزش خود افزود و بر روی 24 هزار و 599 تومان ایستاد. 

قیمت دلار صعودی شدی، قیمت سکه نزولی

رشد 50 تومانی قیمت درهم 

قیمت درهم نیز نسبت به عصر روز سه شنبه با 7 هزار و 210 تومان معامله شد. این قیمت نسبت به روز قبل رشد 50 تومانی را نشان می دهد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد  26 هزارو 482 تومان به دست می آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار پایین تر بود .

قیمت سکه ریخت 

قیمت اونس طلا در آخرین ساعات کاری دیروز با 1828 دلار معامله شد که نسبت به روز قبل تقریبا 2 دلار رشد کرده بود. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار امروز 4 هزار و 600 تومان گران تر از دیروز بود. قیمت این فلز زرد رنگ دیروز 1 میلیون و 166 دهزار و 800 تومان بود.

این افزایش قیمت ها در حالی اتفاق افتاد که بازار سکه روز چهارشنبه به مسیر نزولی روز گذشته ادامه داد. قیمت این فلز گران بهای داخلی امروز با 11 میلیون و 770 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته کاهش 20 هزار تومان را نشان می دهد.با احتساب قیمت 26 هزار و 550 تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه 11 میلیون و 426 هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز  3.01 درصد بود.

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4GCLHaay
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه