شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، قیمت دلار در بازار امروز پنجشنبه 21 بهمن 1400 بر خلاف عصر روز گذشته مسیر کاهش را دنبال کرد. نرخ دلار در بازار امروز تقریبا 70 تومان از روز گذشته پایین تر بود و با 26 هزار و 480 تومان معامله شد. این اسکناس آمریکایی در ساعات پایانی معاملات نقدی امروز بر روی 26 هزار و 440 تومان ایستاد. این قیمت نسبت به روز گذشته کاهش 110 تومانی را نشان می دهد. 

روند قیمت دلار در بازار  متشکل ارزی هم امروز افزایشی بود. نرخ دلار در این بازار امروز با 24 هزار و 982 تومان  روانه بازار شد و در انتهای روز وارد کانال 25 هزار تومان شد . نرخ دلار متشکل امروز 25 هزار و 60 تومان بود که نسبت به دیروز 461 تومان بالا رفته بود. 

خبر جدید بانک مرکزی، شوک به قیمت دلار 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز 21 بهمن 

قیمت خرید دلار در صرافی ملی امروز 21  بهمن با 24 هزار و 935 تومان  و قیمت فروش دلار با 25 هزار و 185 تومان معامله شد. همچنین بر اساس نرخ اعلامی صرافی ملی قیمت خرید یورو 28 هزار و 411 تومان بود و قیمت فروش آن 28 هزار و 696 تومان می باشد. 

نوسان اندک نرخ حواله درهم

قیمت درهم در بازار امروز برخلاف  قیمت دلار نوسان اندکی را ثبت کرد. نرخ حواله درهم در بازار امروز با 7 هزار و 190 تومان معامله شد که نسبت به دیروز 20 تومان افت کرده بود.  با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد  26 هزارو 408 تومان به دست می آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار پایین تر بود .

خبر جدید بانک مرکزی به بازار دلار 

در بازار ارز تهران امروز در کنار اخبار مذاکرات برجام یک خبر اقتصادی از سوی بانک مرکزی مورد توجه معامله گران دلار  قرار گرفت. مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت : با آزادی ارزهای بلوکه شده ایران در کنار تامین ارزهای بیشتر، به زودی شرایط خوبی برای کشور رقم می خورد.با تدابیر ‎بانک مرکزی، شتاب ‎تامین ارز در پنج ماه گذشته سرعت گرفت. این شاخص مهم الان در مدار ۴۹ میلیارد ‎دلار قرار دارد. تامین ارز سال ۹۹حدود ۳۷ میلیارد دلار بود؛ وضعیت عرضه ارز در بازار اسکناس وحواله هم در شرایط مناسب قرار گرفته و ‎تبادلات بانکی با کشورهای همکار هم همین طور است. 

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/m4BBk2bT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه