شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز ، دلار هفته قبل تحت تاثیر مذاکرات وین و بازگشت معافیت های تحریمی ریزش کرد و پس از حدود 6 ماه کانال 27 هزار تومان را از دست داد و تا پایان هفته در کانال 26 هزار تومان باقی ماند. نرخ دلار روز پنچشنبه گذشته با 26 هزار و 440 تومان بسته شد.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر مذاکرات و قیمت نفت

خبرگزاری رویترز گزارش داد که صادرات روزانه نفت ایران در پایان ماه دسامبر گذشته به بیش از یک میلیون بشکه در روز رسیده است که بالاترین میزان طی سه سال گذشته به شمار می رود.از این رو می توان روند قیمت دلار را نزولی پیش بینی کرد. 

پیش بینی قیمت دلار در کانال 25 هزار تومان

اما خبرهای مرتبط با مذاکرات برجام همچنان در بازار ارز تهران برجسته است و کماکان بازار دلار در انتظار خبر قطعی از مقر مذاکرات وین است. وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه آمریکا، روز پنجشنبه  گفته بود همه گزینه های ما همیشه روی میز باقی می مانند، صرف نظر از اینکه چه چیزی در  مذاکرات وین انتخاب می شود.این اظهارات در حالی است که اولیانوف روند مذاکرات را مثبت خوانده و اعلام کرده مذاکرات برجام در حال پیشروی است. 

معامله گران بازار دلار معتقدند که در صورتی که امروز قیمت دلار به سمت 26 هزار و 200 تومان حرکت کند این اسکناس آمریکایی تا  25 هزار تومان 800 تومان عقب نشینی می کند. برخی از معامله گران نیز می گویند دلار پیش از رسیدن به توافق هسته ای بخش بزرگی از افت خود را تجربه کرده است و در صورت توافق نیز دشوار است که زیر مرز ۲۵ هزار تومان تثبیت شود. 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی روز گذشته بر روی 7 هزار و 200 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت معاملات نقدی دیروز  10 تومان  افت را نشان می دهد، بنابراین پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم  نزولی است.
پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی  شب گذشته بر روی 26 هزار و 700 تومان قرار  گرفت  که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب 100 تومان بالا رفته بود.  در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب قیمت دلار فردایی بر روی 26 هزار و 600 تومان قرار داشت. بنابراین  معامله گران قیمت دلار در بازار ارز امروز شنبه 23 بهمن  1400 را افزایشی پیش بینی کرده اند. 

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب وارد کانال 26 هزار تومان شد و با 26 هزار و 30 تومان معامله شد که نسبت به قیمت چهارشنبه شب 80 تومان بالا رفته بود. چهارشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی  25 هزار و 950  تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال افزایش قیمت دلار رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  شنبه 23 بهمن بر مدار صعود قرار می گیرد. 

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KhHr1pLu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه