شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت دلار در بازار آزاد روز گذشته تا ساعت ۱۹، به رقم ۲۶ هزار و ۴۵۰ تومان  رسید. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ها و بانک ها امروز قیمت دلار را برای فروش ۲۵ هزار و ۲۵۸ تومان اعلام کرده اند. این صرافی ها دلار را از مردم با قیمت ۲۴ هزار و ۷ تومان خریداری می کنند.

آخرین قیمت دلار و یورو در بازار / 24 بهمن 1400

قیمت یورو در بازار

قیمت یورو در بانک مرکزی ۴۷۸۹ تومان تعیین شد. امروز قیمت فروش یورو در صرافی ها بانک ها، ۲۸ هزار و ۸۹۴ تومان اعلام شد. قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ها ۲۸ هزار و ۶۰۶ تومان است.

صعود اندک قیمت درهم

قیمت درهم روز گذشته اندکی صعود کرد. نرخ درهم در ابتدای بازار دیروز 60 تومان رشد را تجربه کرد و در ساعات پایانی معاملات همزمان با افزایش قیمت دلار 40 تومان صعود کرد و 7 هزار و 230 تومان را برای خود ثبت کرد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد  26 هزارو 555  تومان به دست می آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار پایین تر بود .

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rbPvAgpF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه