دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اکو ایران؛ بازیگران خالی فروش سعی کردند نقش بزرگی در معاملات روز چهارشنبه بازار ارز ایفا کنند. آن ها با برجسته کردن شایعات و اخبار کاهشی مختلف بر طبل نزول قیمت دلار کوبیدند و در نهایت توانستند اسکناس آمریکایی را به زیر مرز ۲۷ هزار تومانی ببرند.

در کنار این برخی فعالان عنوان می کنند که خالی فروش ها به واسطه حدس ذهنیت بازارساز فعالیت معاملاتی خود را افزایش داده اند. از نگاه این گروه خالی فروش ها تصور می کنند که در شرایط حساس مذاکراتی، بازارساز تمایلی ندارد که قیمت دلار دچار نوسانات سنگین افزایشی معنادار شود. در نتیجه به خاطر جلوگیری از چنین اتفاقی عرضه خود را بالا خواهد برد و اجازه صعود قیمت را به نوسان گیران نخواهد داد. 

پیش بینی قیمت دلار در بازار / 28 بهمن 1400

خالی فروش ها در چنین شرایطی سعی کردند که با رفتار احتمالی بازارساز همراه شوند و از این طریق کسب سود کنند. با این حال، در صورتی که مذاکرات هسته ای متوقف شود، بازار می تواند تا حدی رفتار خود را تغییر دهد. در واقع عرضه ارز در زمان تغییر انتظارات تنها تا اندازه ای جلوی معامله گران صعودی را خواهد گرفت.

در این شرایط می توان گفت که خالی فروش ها در حال آخرین تلاش های خود برای کسب سود هم زمان با مذاکرات هسته ای هستند. پایان یا وقفه در مذاکرات به معنای خروج موقت خالی فروش ها از بازار خواهد بود، خالی فروشانی که در روز چهارشنبه با تکیه بر خبر جعلی یک رسانه عربی مبنی بر رفع شدن ۹۸ درصد از مشکلات در توافق هسته ای،  دلار را یک کانال قیمتی پایین بردند. 

امروز در صورتی که دلار به زیر محدوده ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان برود، فروش های ارزی بیشتر خواهد شد ولی از نگاه برخی فعالان،احتمال بیشتری وجود دارد که اسکناس آمریکایی به کانال ۲۷ هزار تومانی برگردد. 

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bwa4SxWs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه