دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادآنلاین، بازار ارز آخرین روز معاملاتی هفته را با اندکی کاهش قیمت به پایان رساند. در حالی که دلار صبح روز گذشته با قیمت ۲۶هزار ۶۸۰ تومان معامله می شد. به این ترتیب، دلار آزاد در قیمت ۲۶هزار و ۵۴۰ تومان معامله می شود که نسبت به روز گذشته ۳۰۰تومان و نسبت به معاملات صبح، کاهش ۱۰۰تومانی را نشان می دهد.

دیروز همچنین دلار هرات نیز به زیر ۲۶هزارتومان رسیده و در قیمت ۲۵هزار و ۹۲۰ تومان معامله می شود. اتفاقی که به نظر می رسید دلار به استقبال توافق رفته است.

پیش بینی قیمت دلار در آخرین روز بهمن ماه

کانون صرافان نیز قیمت اعلامی دلار را تغییری نداده است. به این ترتیب در صرافی ها قیمت دلار را ۲۵هزار و ۴۰تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۳۲۸ تومان برای فروش اعلام کرده اند که نسبت به روز قبل کاهش ۱۰۰تومانی را نشان می دهد.

در آخرین معاملات روز گذشته، دلار در صرافی ها با قیمت ۲۵هزار و ۱۵۴تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۳۹۸تومان برای فروش معامله می شد.

یورو نیز در صرافی ها با قیمت ۲۸هزار و ۶۶۷ تومان برای خرید و ۲۹هزار و ۱۲ تومان برای فروش اعلام کرده است که نسبت به روز قبل کاهش ۱۰۰تومانی را نشان می دهد. روز گذشته یورو در صرافی ها، ۲۸هزار و ۵۵۳ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۹۲۵تومان برای فروش قیمت خورده بود.

صرافی ملی نیز قیمت دلار را با حدود ۳۰ تومان کاهش، ۲۵هزار و ۲۳۳ تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۹۸۲تومان برای خرید اعلام کرده است. روز گذشته دلار در صرافی ملی با قیمت ۲۵هزار و ۳۰۳تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۵۱تومان برای خرید معامله می شد.

یورو نیز در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۹هزار و ۶۴۷تومان برای فروش و ۲۹هزار و ۳۵۲تومان برای خرید نمایان شد؛ در حالی که روز چهارشنبه یورو در صرافی ملی ۲۸هزار و ۶۴۲تومان به فروش می رسید و قیمت خرید آن از فروشنده ۲۸هزار و ۳۵۷تومان است.

امروز اخبار ضدونقیض زیادی از مذاکرات به گوش رسید. برخی گمانه زنی ها از به بن  بست رسیدن مذاکرات خبر دادند. اما با این وجود از ابتدای معاملات، دلار آزاد روند نزولی به خود گرفت و به نظر می رسد بازار به دستیابی به توافق امیدوار است. کاهش معاملات نقدی نیز امروز در بازار حاکی از این است که معامله گران انتظار اخبار جدی و مهمی را طی روزهای آینده می کشند. از طرف دیگر همانطور که پیشتر به آن اشاره شد دلار هرات نیز به کانال ۲۵هزارتومان برگشته است که امیدواری بازار ارز به توافق را تایید می کند. حال باید دید خبری که بازار ارز طی ماه های گذشته انتظار آن را می کشیده طی روزهای آینده از وین به تهران می رسد؟

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AjE95gIv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه