جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تور استانبول از تورهای محبوبی است که همواره مورد توجه ایرانیان قرار دارد. این شهر زیبا و گردشگر پذیر با جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی که دارد، سالانه میلیون ها گردشگر را میزبانی می کند. یکی از ویژگی هایی که این استقبال و محبوبیت را برای تورهای استانبول به وجود آورده است، قرارگیری دو فرهنگ آسیایی و اروپایی در کنار هم است. بخشی از این شهر در قاره اروپا و بخش دیگر آن در قاره آسیا قرار دارد و با سفر به استانبول می توانید به خوبی ادغام سنت و مدرنیته را مشاهده کنید.

جدیدترین قیمت های تور استانبول

قیمت تور ترکیه استانبول

تور ترکیه استانبول نسبت به دیگر تورهای خارجی از قیمت پایین تری برخوردار است و به همین دلیل با سفر به استانبول به وسیله این تورها می توانید سفری ارزان تر و اقتصادی تر را تجربه کنید. باید توجه داشته باشید که قیمت تور ترکیه استانبول به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به مدت زمان سفر، تعداد روزهای اقامت، زمان سفر، تعداد ستاره های هتل و... اشاره کرد. 

شما می توانید برای مشاهده تورهای استانبول به سایت لحظه آخر مراجعه کنید و قیمت تورها و کیفیت برگزاری هریک را با یکدیگر مقایسه نمایید. در سایت لحظه آخر می توانید تور مورد نظر خود را جستجو کرده یا از فیلترهای موجود در سایت برای پیدا کردن آن استفاده کنید. اطلاعاتی از تور که برای انتخاب باید مد نظر بگیرد عبارتند از هتل، ایرلاین، مدت زمان اقامت و تاریخ سفر. در سایت لحظه آخر می توانید بهترین تورها را در مدت زمان کوتاهی با کیفیت مناسب تهیه کنید، برای اطلاع از ** هزینه تور استانبول ** وارد این لینک شوید. 

تور استانبول 7 شب و 8 روز

با مراجعه به سایت لحظه آخر تورهای مختلفی را می توانید مشاهده و خریداری نمایید. این تورها در ایام مختلفی از سال ارائه می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود و همچنین زمانی که قصد سفر دارید، یکی را انتخاب کنید. می توانید تورهای خود را بر اساس مدت زمان اقامت نیز انتخاب کنید. تور استانبول 7 شب و 8 روز را می توانید با استفاده از فیلترهایی که در سایت موجود است پیدا کرده و خریداری نمایید.

تور استانبول 7 شب و 8 روز را می توانید برای ایام مختلفی از سال و با هتل ها و ایرلاین های مختلف انتخاب کنید. به عنوان مثال تور استانبول برای نوروز 1401 به مدت 7 شب و 8 روز در سایت لحظه آخر قابل رزرو و خریداری می باشد.

 

جدیدترین قیمت های تور استانبول

قیمت تور 8 روزه استانبول

استانبول شهری پر هیاهو و محبوب است که به واسطه جاذبه های دیدنی فراوانی که دارد معروف شده است. این جاذبه ها سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند و به همین دلیل این شهر یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه محسوب می شود. در ادامه به جذاب ترین و مشهورترین جاذبه های دیدنی این شهر اشاره می کنیم:

  • ایاصوفیه: ایاصوفیه اولین و مهم ترین جاذبه شهر استانبول است که به چشمتان می خورد. نمای باشکوه و فوق العاده این مسجد شهر استانبول را زینت داده است و یکی از مکان های معروف آن می باشد که شهره عام و خاص است. این مسجد که امروزه به موزه تبدیل شده، دارای قدمتی 1000 ساله است و پیشینه ای جذاب و شنیدنی دارد. جالب است بدانید که این مسجد ابتدا به دست رومی ها و به عنوان کلیسا بنا شده بود و بعدها به مسجد تبدیل شد. معماری این مسجد می تواند برای عکاسی منحصر به فرد باشد و شما را ساعت ها مجذوب زیبایی های خود کند.
  • کاخ دلمه باغچه: کاخ دلمه باغچه از کاخ های سلطنتی استانبول است که نمایی فوق العاده از آبراه معروف این شهر دارد. این کاخ باشکوه که در دوران سلطنت عثمانی بنا شد، دارای معماری دلنشینی است و شما را ساعت ها به خود مشغول خواهد کرد. دکوراسیون مجلل این کاخ بسیار دیدنی است و می تواند اطلاعات خوبی را از تاریخ شهر استانبول در اختیار شما قرار دهد. نمای زیبای این کاخ از داخل قایق و کشتی های آبراه بسیار باعظمت و خیره کننده به نظر می رسد.
  • مسجد آبی: مسجد آبی که نام دیگر آن سلطان احمد است از مساجد بزرگ و تاریخی استانبول می باشد که به دلیل کاشی های زیبای آبی آن به این نام مشهور شده است. تزئینات و معماری این مسجد منحصر به فرد و زیبا می باشد. با توجه به این که بازدید از این مسجد رایگان است، گردشگران می توانند با خیال راحت از این مسجد دلنشین دیدن کنند و در فضای آن به گشت و گذار و عکاسی بپردازند.
  • کشتی سواری در بسفر: از جمله تفریحاتی که می توانید در استانبول از آن لذت ببرید، کشتی و قایق سواری روی بسفر است. درون این کشتی ها می توانید به دیدن مرغ های دریایی که بر فراز این آبراه پرواز می کنند بپردازید و از مناظر زیبای استانبول، ساختمان های تاریخی و باشکوه آن دیدن کنید.
  • خیابان استقلال: خیابان استقلال از دیگر خیابان های استانبول است که می توانید در آن به قدم زدن و تماشای مردم به ویژه هنرمندان خیابانی بپردازید. اما شکم گردی و خرید در این خیابان لذت بیشتری دارد. در این خیابان می توانید معروف ترین برندها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت پیدا کنید.
  • برج گالاتا: برج گالاتا از برج های تاریخی استانبول است که در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده است. این برج دارای ارتفاع 67 متری است و منظره تماشایی از استانبول را در اختیار شما قرار می دهد.

 

جدیدترین قیمت های تور استانبول

قلعه دختر، محله بالات، پارک گلخانه و... از دیگر دیدنی های شهر استانبول است که برای دیدن آن ها نیاز به اقامت چند روزه در استانبول است. می توانید با خرید تور 8 روزه استانبول، تمامی دیدنی های این شهر جذاب را با خیالی آسوده ببینید. در سایت لحظه آخر بهترین تورهای 8 روزه استانبول را می توانید مشاهده کنید و پس از مقایسه بهترین و مناسب ترین را خریداری کنید.

تور یک هفته ای استانبول

تور یک هفته ای استانبول از تورهای پرطرفداری است که می توانید با مراجعه به سایت لحظه آخر انواع آن را مشاهده کنید. در سایت لحظه آخر تورهای یک هفته ای با ایرلاین ها و هتل های متفاوت و متنوع نمایش داده شده اند. امکان مقایسه تورهای مختلف در این سایت فراهم است و تنها با چند کلیک می توانید تور مورد نظر خود را جستجو و پیدا کنید. بهترین تورهای یک هفته ای استانبول را از سایت لحظه آخر تهیه کنید.

تور استانبول 4 شب و 5 روز

با مراجعه به سایت لحظه آخر تورهای مختلف استانبول را با مدت زمان های مختلف برای اقامت می توانید مشاهده کنید. تور استانبول 4 شب و 5 روز را در سایت لحظه آخر با دیگر تورهای استانبول در این بازه زمانی مقایسه کنید و از فیلترهای مختلف این سایت برای جستجو و انتخاب بهترین و مناسب ترین تور استفاده کنید.

تور سه روزه استانبول

تور سه روزه استانبول نیز از تورهایی است که طرفداران خاص خود را دارد. با تهیه این تور سفری آسان و برنامه ریزی شده را به استانبول می توانید تجربه کنید و از این شهر زیبا و تماشایی لذت ببرید. در سایت لحظه آخر بهترین و مناسب ترین تور سه روزه استانبول را تهیه کنید و با اطمینان سفری به یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NDDskVGy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه