چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

شومیز زنانه رنگ و طرح های مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه و البته نوع استایل و فرم بدنتان یکی از مدل ها را انتخاب کرده و یک تیپ خاص و منحصربه فرد داشته باشید. نکته مهمی که در زمان خرید شومیز  زنانه باید به آن توجه کنید این است که حتما شومیز را بر اساس شکل اندامتان انتخاب کنید. در غیر این صورت ممکن است پوشیدن یک شومیز اندام شما را چاق یا لاغر نشان دهد. اگر نمی دانید اندام شما چگونه است و چه مدل شومیزی به اندام شما می آید؟ خواندن این مقاله را از دست ندهید.

کدام مدل شومیز برای اندام من مناسب است؟

فرم اندام من چگونه است؟

قبل از اینکه سراغ این مسأله بروید که چه مدل شومیز زنانه برای اندام شما مناسب است؟ ابتدا باید بفهمید که اندام شما چگونه است؟ شاید یک شومیز در تن یکی از دوستانتان خیلی زیبا و شیک به نظر برسد ولی زمانی که شما آن را بپوشید اندام شما را بسیار بد جلوه دهد؛ در واقع دلیل این موضوع متفاوت بودن اندام شماست. توجه داشته باشید که راز انتخاب یک شومیز شیک، شناخت اندامتان است. یکی از نکات مهم برای شناخت اندامتان ، توجه به انحنا و برآمدگی های بدنتان است. البته برای اینکه بفهمید اندام شما چگونه است؟ لازم نیست ساعت ها جلوی آینه به ایستید و برآمدگی های بدن خود را اندازه گیری کنید. طبق تحقیقات انجام شده و اندازگیری دور سینه، دور کمر و دور باسن برخی از بانوان، اندام  خانم ها را به هفت دسته زیر طبقه بندی کرده اند:

  • فرم اندامی به شکل گلابی
  • فرم اندامی به شکل سیب
  • فرم اندامی به شکل مستطیلی
  • فرم اندامی به شکل ساعت شنی
  • فرم اندامی به شکل مثلث وارونه
  • فرم اندامی به شکل گلدان
  • فرم اندامی به شکل الماس

در ادامه شما را در انتخاب شومیز متناسب با اندامتان راهنمایی می کنیم.

شومیز مناسب افرادی با اندام گلابی

افرادی که اندام گلابی شکل دارند، دور باسن و کمر آنها بزرگ تر از دور سینه شان است. همچنین دور کمر این افراد نسبت به باسن شان کوچکتر است و به همین دلیل به آنها کمر باریک هم می گویند. در زمان خرید شومیز، مدلی را انتخاب کنید که بالا تنه شما را بزرگ تر یا باسن شما را کوچکتر نشان دهد. این افراد باید شومیزهایی با این ویژگی ها را بپوشند:

  • شومیز آستین پفی، بهترین انتخاب برای این افراد است؛ زیرا بالاتنه را بزرگ تر جلوه می دهد.
  • پیشنهاد می کنیم سراغ شومیزهایی بروید که بالاتنه آنها، دارای دوخت های تزیینی باشد.
  • اصلا شومیزهای کوتاه نپوشید. شومیز بلند تا باسن انتخاب هوشمندانه تری است؛ زیرا موجب کوچک نشان دادن باسن شما می شود.
  • شومیزهایی که دارای رنگ های متضاد و شاد در قسمت بالاتنه هستند، اندام شما را بسیار زیبا نشان می دهند

کدام مدل شومیز برای اندام من مناسب است؟

شومیز مناسب افرادی با اندام سیبی

افراد با اندام سیبی، برخلاف گروه قبلی دور سینه آنها از دور کمر و باسنشان بیشتر است و به همین دلیل باید شومیزهایی را انتخاب کنند که به برقراری تناسب آنها کمک کند . شومیز زنانه با ویژگی هایی زیر برای این افراد مناسب است:

  • پیشنهاد می کنیم شومیزهای کوتاه بپوشید؛ زیرا شومیز کوتاه باعث می شود که باسن شما بزرگ تر جلوه دهد.
  • شومیزهای یقه یو یا وی شکل به تناسب اندام شما بسیار کمک کرده و استایل شما را بسیار شیک و زیبا نشان می دهد. شومیز یقه پاپیونی برای این افراد انتخاب مناسبی است البته به شرطی که پاپیون آن بزرگ و پهن باشد.
  • در زمان انتخاب شومیز زنانه، سراغ مدل هایی بروید که دارای آستین بلند باشند.

شومیز مناسب افرادی با اندامی مستطیلی

منظور از اندام مستطیلی چیست؟ افرادی که دارای اندام مستطیلی شکل هستند؛ دور کمر، باسن و سینه آنها برابر است. این افراد معمولا نمی دانند چگونه لباس بپوشند که اندام آنها زیباتر جلوه دهد و بتوانند یک تیپ شیک برای خود داشته باشند. اما لازم نیست نگران باشید ما در انتخاب شومیز شما را راهنمایی می کنیم. اگر قصد دارید به مهمانی بروید و به دنبال یک تیپ خاص و شیک هستید، می توانید با خرید یک شومیز زنانه و یک شلوار کتان یا جین، نظر همه را به خودتان جلب کنید. پیشنهاد می کنیم شومیزهایی را انتخاب کنید که دارای ویژگی های زیر باشند:

  • شومیزهایی با برش در کمر
  • شومیزهای دارای کمربند پهن و تیره
  • آستین های پفی یا پرنسسی
  • شومیز با یقه وی یا یو شکل

شومیز مناسب افرادی با اندام ساعت شنی

 افرادی با سینه های درشت، باسن گرد و کمر باریک در این دسته قرار می گیرند. دور سینه و باسن این افراد یکسان است و دارای تناسب اندام فوق العاده ای هستند. اگر شما چنین اندامی را دارید؛ در انتخاب شومیز زنانه هیچ گونه محدودیتی نداشته و می توانید هر مدل و طرحی را انتخاب کنید. مطمئنا شما با انتخاب یک شومیز یقه کارتیر در مجالس و مهمانی ها خواهید درخشید.

شومیز مناسب افرادی با اندام مثلث وارونه

این افراد دارای دور سینه بزرگ و دور باسن باریک هستند. دور باسن این افراد از دور کمر آنها کمتر است و باید در انتخاب شومیز بسیار دقت کنند.  پیشنهاد می کنیم این دسته از افراد، شومیزهایی را انتخاب کنند که در بالاتنه آنها دارای تزیینات کمتری باشد . این افراد بهتر است در زمان خرید لباس بیشتر به پایین تنه خود توجه کنند.

شومیز مناسب افرادی با اندام گلدانی

افرادی با اندام گلدانی دارای سینه، شکم و کمر بزرگی هستند و پاهایی بلند و باریک دارند. همچنین این افراد دارای باسن باریک هستند و باید در انتخاب شومیز زنانه دقت کرده و تناسب را بین بالا تنه و پایین تنه خود برقرار کنند. پیشنهاد می کنیم شومیزهایی بپوشید که از کمر برش خورده باشند. همچنین روی خرید دامن و شلوار وسواس بیشتری خرج دهید.

شومیز مناسب برای افرادی با اندام الماسی

افرادی که فرم بدنشان الماسی است معمولا باسن پهنی دارند و دور باسن شان از عرض شانه شان بیشتر است. همچنین دور کمر و دور باسن این افراد از دور سینه آنها بیشتر بوده و به همین دلیل اندام آنها شبیه الماس است. شومیزهایی که خط کمرشان زیر سینه قرار می گیرند برای این افراد مناسب تر هستند.

کدام مدل شومیز برای اندام من مناسب است؟

خرید جدیدترین انواع شومیز

شما با هر اندامی می توانید شومیز زنانه مناسب خود را پیدا کرده و یک استایل خاص برای خود داشته باشید. آشاشاپ به عنوان یکی از بزر گ ترین و معتبرترین مراکز فروش انواع شال و روسری، لباس، کیف و اکسسوری فعالیت می کند. شما می توانید جدیدترین مدل شومیز زنانه از جمله شومیز یقه پاپیونی، شومیز یقه کارتیر و انواع مدل و طرح های شومیز را از این مجموعه با قیمت های باورنکردنی خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://ashashop.ir مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tFulUbhq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه