جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

با توجه به اینکه تنها چند روز تا پایان سال باقی مانده، بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که بهترین حوزه های کاری را پیدا کنند. درواقع پس از دو سال سخت کرونایی، بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده و بسیاری دیگر نیز به فکر ایجاد کسب و کاری برای خود هستند. علت این امر نیز به خاطر نمونه های بسیار موفقی است که به عنوان برندهای نوپا، در این دو سال با موفقیت های فوق العاده ای مواجه شده اند. درواقع کار کردن برای خود، از جمله خواسته های اصلی بسیاری از افراد محسوب می شود. در این زمینه نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر بهترین ایده ها را مورد توجه خود قرار ندهید، همواره این احتمال وجود دارد که زمان خود را صرف اقدامی کنید که ممکن است بهترین سطح نتایج را به همراه نداشته باشد. تحت این شرایط با توجه به بهبود وضعیت کرونا به خاطر واکسیناسیون جهانی و با توجه به این امر که احتمالا با شروع مجدد و قدرتمند بسیاری از کسب و کارها مواجه خواهیم بود. این امر به معنای از دست رفتن یک فرصت ایده آل محسوب می شود. درواقع اگر در سال 2022 یک کسب و کار را برای خود ایجاد نکنید ممکن است این فرصت تا سال ها نصیب شما نشود.

پرسودترین کسب و کارهای کوچک در سال 2022

در این راستا توصیه می شود که فعالیت خود را با یک کسب و کار کوچک شروع نمایید. درواقع شما یک کسب و کار کوچک را می توانید به مرحله ای برسانید که به یک برند قدرتمند و جهانی تبدیل شود. با این حال اگر بخواهید بدون تجربه و اطمینان از توانایی های خودتان یک کسب و کار بزرگ را نقطه شروع قرار دهید، وارد یک اقدام پرریسک خواهید شد. درواقع آمارها حاکی از آن است که در این حالت، بیش از 80 درصد برندها حتی قادر به پایان رساندن سال اول فعالیت خود نخواهند بود. این نکته را نیز همواره به خاطر داشته باشید که بزرگترین برندهای حال حاضر جهان، در ابتدا شروعی بسیار کوچک را داشته اند و این مسئله ابدا یک نقطه ضعف محسوب نخواهد شد. در این راستا پرسودترین ایده ها برای علاقه مندان به کسب و کارهای کوچک در سال 2022 را بررسی خواهیم کرد. 

مطلب مرتبط: بهترین کسب و کارهای کوچک برای راه اندازی در سال جدید

پرسودترین کسب و کارهای کوچک در سال 2022

1-حوزه کودکان 

درواقع با توجه به این امر که شرایط امروز به نحوی است که معمولا هر دو نفر خانواده به کار مشغول هستند، مراقبت از فرزندان به یک چالش جدی تبدیل شده است. در این راستا بسیاری از خانواده ها تمایل ندارند که فرزندان خود را در محیط خارج از خانه نظیر مهد کودک قرار دهند و تجربه کرونا نیز این حس را تقویت کرده است. درواقع اکنون یک نیاز جدی وجود دارد که بازار آن برای تقریبا تمامی خانواده ها خواهد بود. در این زمینه شما می توانید ابزارهای مراقبت از کودکان و هر چیز مرتبط با آن را تولید نمایید. آمار بسیار جالبی در این زمینه وجود دارد و براساس آن افراد هنگام خرید برای کودک خردسال خود، به کیفیت بیشتر از قیمت آن توجه دارند. دلیل آن نیز به خاطر حساسیت های بالای مراقبت از آنها است. به همین خاطر نیز در صورت تولید ابزاری کاربردی و جذاب، بدون شک شما بازار خود را در کوتاه ترین زمان پیدا خواهید کرد. در این زمینه می توانید از ایده های موفق اجراشده در سایر کشورها نیز استفاده کنید. در این زمینه ساده ترین اقدام نیز این است که از زمان های بیکاری خود به عنوان پرستار بچه استفاده کنید. درواقع در صورتی که دورکار هستید، حتی می توانید خانه خود را به مکانی امن برای نگهداری کودکان همسایه تبدیل کنید. آمارها در این زمینه حاکی از آن است که حداقل درآمد شما در این زمینه 29 هزار دلار در سال خواهد بود که شما می توانید با قبول مراقبت از چند نوزاد، این مبلغ را چند برابر هم نمایید. با این حال فراموش نکنید که این رقم پایین ترین سطح بوده و شما می توانید با اقدامات متنوع، میزان آن را به مراتب افزایش دهید. در این زمینه می توانید همزمان مراقبت از حیوانات خانگی و تولید لوازم مرتبط با آنها را نیز برعهده بگیرید که خود بازار بسیار خوبی را به همراه دارد. 

2-مربی مجازی

پرسودترین کسب و کارهای کوچک در سال 2022

امروزه مسئله حفظ سلامتی به یک چالش بسیار جدی تبدیل شده است. درواقع اکثر افراد به قدری درگیر کار و مسائل مختلف هستند که فرصت رفتن به باشگاه و توجه کافی به خودشان را پیدا نمی کنند. در این زمینه وجود یک مربی، می تواند همه چیز را دگرگون کند. درواقع بسیاری از افراد تصور می کنند که به تنهایی هم می توانند ورزش کنند. با این حال فراموش نکنید که سالانه بسیاری از افراد به خاطر تمرین های اشتباهی که دارند با آسیب های جدی مواجه شده و عملا نتایج عکس را به دست می آورند. در این راستا با در اختیار داشتن یک مربی حرفه ای، متوجه این امر خواهید شد که رسیدن به تناسب اندام، به معنای سختی کشیدن زیاد هم نبوده و به سادگی می توانید بدون نیاز به امکاناتی خاص، در این زمینه فعالیت کنید. به همین خاطر در صورتی که شما حتی در یک حوزه ورزشی، مهارت داشته باشید می توانید به یک مربی تبدیل شوید. با این حال رفتن به باشگاه حتی برای خودتان نیز چالش هایی را به همراه دارد و درآمد شما را در سطح مشخصی، محدود نگه خواهد داشت. این امر در حالی است که یک مربی مجازی، می تواند همزمان صدها شاگرد برای خود داشته باشد و این امر به معنای درآمدهای بسیار بالا خواهد بود. درواقع فراموش نکنید که خطر کرونا همچنان وجود دارد و طبیعی است که بالاترین شانس پیدا کردن مشتری به نسبت سال های قبل را خواهید داشت. با این حال توصیه می شود که نمونه فعالیت های انجام شده را مورد بررسی قرار دهید و تلاش کنید تا سبکی جدید را وارد کار کنید. این امر باعث خواهد شد تا نتایج به مراتب بهتری را از اقدامات خود داشته باشید. در این زمینه شما می توانید با برندهای موجود نیز همکاری داشته باشید. میانگین درآمد مربی های مجازی، حدودا 70 هزار دلار در سال است و کاملا به تعداد شاگردان شما بستگی دارد و در کنار آن می توانید برنامه‎ غذایی نیز تعیین کنید و آپشن های بیشتری را ارائه دهید تا درآمد شما به مراتب بیشتر شود. درواقع دلیل جذابیت این حوزه این است که شما در کنار ورزش کردن خود که به حفظ سلامت شما منجر می شود، کسب درآمد نیز دارید. 

مطلب مرتبط: راه اندازی کسب و کار کوچک در سال 2022 با بهترین ایده ها

3-توسعه دهنده وب

به صورت خلاصه اگر بخواهیم درباره این حوزه صحبت کنیم، توسعه دهنده وب شخصی است که طرح سایت را به یک وب سایت تبدیل می کند. این اقدام نیاز به دانش کدنویسی دارد. با توجه به این امر که امروزه هر برندی به یک سایت برای خود نیاز دارد، شما می توانید مشتریان زیادی را داشته باشید. در این راستا حتی اگر مهارت های کافی را ندارید، می توانید در دوره های آنلاین و آفلاین موجود شرکت کرده و مهارت های لازم را به دست آورید. در رابطه با میانگین درآمد این افراد نیز رقم 100 هزار دلار در سال معرفی شده است که بدون شک می توانید میزان آن را حتی چندین برابر نمایید. در این زمینه شما می توانید با کمی مهارت در زمینه مدیریت سایت، اصول سئو و حتی فعالیت در حوزه ادمینی، تنوع درآمد بسیار خوبی را تجربه کنید. 

4-دستیار اجرایی

تصور یک شرکت که در آن مدیریت بتواند به تنهایی تمامی اقدامات لازم را انجام دهد، کاملا دور از ذهن خواهد بود. تحت این شرایط وجود دستیار اجرایی، کاملا ضروری است. درواقع این افراد تلاش می کنند تا به مدیریت نهایت کمک را داشته باشند. در این زمینه شما حتی می توانید این اقدام را به صورت دورکاری هم انجام دهید. درواقع شما می توانید حتی در کنار یک شغل ثابت، به صورت پاره وقت در این رابطه اقدام نمایید. با این حال اگر مهارت هایی نظیر مدیریت زمان شما ضعیف است، بدون شک در این حوزه با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. 

5-ترجمه 

از ترجمه به عنوان یکی از شغل هایی نام برده می شود که هیچ گاه با بحران مواجه نخواهد شد. علت این امر نیز به این خاطر است که شما حتی در خانه و با کمترین امکانات نیز می توانید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهید و این بخش، موردنیاز بسیاری از کسب و کارها است. درواقع شما تنها به ترجمه متن محدود نبوده و می توانید در زمینه پخش زنده و بسیاری موارد دیگر نیز فعالیت داشته باشید. در این زمینه تلاش برای فعالیت جهانی از سوی بسیاری از شرکت ها، نیاز به این بخش را به مراتب بیشتر کرده است. در این زمینه توصیه می شود که در کنار تسلط به زبان موردنظر، از یادگیری قواعد زبان مبدأ نیز غافل نشوید تا بتوانید رسایی لازم را داشته باشید. در این راستا شما حتی می توانید در کشور مقصد نیز فعالیت داشته باشید و برای زبان های بین المللی نظیر انگلیسی، شما عملا در هر نقطه ای از جهان می توانید فعالیت داشته باشید و یا به صورت دورکاری با برندهای فعال در کشورهای مختلف، همکاری نمایید. درواقع در این حرفه درآمد شما کاملا نامحدود است. 

6-آموزش

امروزه افزایش مهارت ها به یک خواسته جهانی تبدیل شده و هر فردی سعی می کند که هر ساله، حداقل یک مهارت جدید را یاد بگیرد. در این راستا شما می توانید از حوزه هایی که نسبت به آنها شناخت کافی را دارید، کسب درآمد داشته باشید. در این راستا جذابیت های این اقدام، کسب درآمد مداوم از یک فعالیت قدیمی است. برای مثال شما می توانید تا سال ها یک دوره آموزشی آفلاین را به فروش برسانید. درواقع کمبود زمان و هزینه های بالای حضور در آموزشگاه ها باعث شده است تا دوره های آموزشی آنلاین و آفلاین مورد توجه جدی قرار گیرد. 

مطلب مرتبط: راه اندازی کسب و کار پاره وقت با راهنمایی های حرفه ای

7-برنامه ریز رویداد

پرسودترین کسب و کارهای کوچک در سال 2022

بدون شک در بین تمامی گزینه های معرفی شده، این مورد را حتی ممکن است تا به حال نشنیده باشید. با این حال بسیاری از رویدادها وجود دارد که نیاز به مدیریت دقیق داشته و فردی باید مسئولیت آن را برعهده بگیرد. در این راستا شما می توانید یکی از آنها باشید. با این حال مهارت اصلی در این بخش توانایی زمان بندی، مدیریت و توجه به جزییات است. 

8-حمل و نقل 

بیش از 80 درصد افراد برای حمل و نقل از دوستان و اطرافیان کمک می گیرند. با این حال این اقدام همواره با آسیب های مختلف بدنی و انواع حادثه ها همراه بوده است. با این حال در چند سال اخیر برندهایی را شاهد هستیم که تمامی مسئولیت جا به جایی افراد را برعهده می گیرند. این امر باعث خواهد شد تا یک فشار بزرگ از روی دوش شما برداشته شود. این اقدام با تنها یک وانت و یا کامیون نیز امکان پذیر بوده و می توانید برندی را در منطقه خود ایجاد نمایید. درواقع کمتر کسی را می توان پیدا کرد که از اقدامات مرتبط با جا به جایی رضایت داشته باشد. 

9-اینفلوئنسر

به طور کلی اینفلوئنسر فردی است که در شبکه های اجتماعی به صورت تخصصی اقدام به تولید محتوا می کند. در این زمینه شما می توانید در یک یا چند حوزه به اینفلوئنسر تبدیل شوید. منبع اصلی درآمد این افراد نیز تبلیغات بوده و با حضور در شبکه هایی نظیر یوتیوب، می توانید درآمدهای قابل توجهی را داشته باشید. در این زمینه پس از کسب شهرت می توانید برندی مخصوص به خود را نیز ایجاد نمایید و از این طریق شانس فروش بالایی را هم تجربه نمایید. در این زمینه وجود یک ایده جدید، بدون شک راز اصلی موفقیت شما خواهد بود. برای مثال اگر می خواهید بلاگر سفر باشید، می توانید برنامه سفر برای دیگران نیز ایجاد کرده و از این طریق درآمد مستقیم و غیرمستقیم به دست آورید. درواقع با توجه به مهارت شما در سفر، بسیاری از افراد این تمایل را پیدا خواهند کرد که از طریق مسیرهای پیشنهادی شما، تجربه سفری بهتر را کسب کنند. در این زمینه شما علی رغم دریافت هزینه می توانید با اقامتگاه ها و رستوران ها نیز وارد همکاری شده و در ازای هزینه هایی، مشتری سازی داشته باشید. درواقع این امر تنها یک ایده ساده از ده ها اقدامی است که شما در این زمینه می توانید انجام دهید. 

مطلب مرتبط: چگونه به فرزندان مان برای راه اندازی کسب و کار کمک کنیم؟

10-تولید محتوا 

امروزه نیاز بسیار مهم هر برندی این است که محتوای مناسب تولید نماید. در این راستا شما می توانید حتی به تنهایی در این زمینه اقدام کرده و مدیریت صفحات افراد را برعهده بگیرید. شروع این اقدام نیز به گذراندن دوره های آموزشی نظیر کار با نرم افزارهای ادیت فیلم و عکس نیاز دارد. در کنار این مسئله شما باید به دنبال خرید یک دوربین و تجهیزات مرتبط با آن باشید. این نکته را فراموش نکنید که شما همزمان می توانید با چندین برند همکاری داشته باشید که خود به افزایش درآمد شما کمک بسیاری را خواهد کرد.

در آخر فراموش نکنید که ممکن است علاقه اصلی شما در حوزه ای خارج از موارد معرفی شده باشد. تحت این شرایط توصیه می شود که به دنبال آن بروید. دلیل این امر نیز به این خاطر است که فعالیت در حوزه مورد علاقه باعث خواهد شد تا کار معنای متفاوتی را پیدا کند و به عنوان سرگرمی مطرح شود. تحت این شرایط مواردی نظیر ناامیدی و خستگی بی معنا خواهد بود و یکی از شروط موفقیت، علاقه داشتن به حوزه کاری است. همچنین فراموش نکنید که شما ممکن است در یک حوزه نه چندان موفق، به ایده ای بسیار جذاب دست پیدا کنید که می تواند آن صنعت را دگرگون کند. به همین خاطر ابدا نباید تصور کنید که شما تنها به موارد معرفی شده محدود هستید. 

منبع : business2community
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GQc7QYJ5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه