یکشنبه, ۲۵ مهر(۷) ۱۴۰۰ / Sun, 17 Oct(10) 2021 /
           
فرصت امروز

25 گروه کاربردی لینکدین برای مدیران

3 هفته پیش ( 1400/6/29 )
نویسنده : جولیانا لوپز   مترجم : امیر آل علی  

با توجه به این امر که لینکدین یک شبکه تخصصی کسب و کار محسوب می شود، ضروری است که هر مدیر و کارآفرینی در آن صفحه ای را ایجاد نماید و فعالیت داشته باشد. با این حال مهم ترین بخش این شبکه جذاب، گروه های موجود در آن است. در این گروه ها شما می توانید در کنار تبادل اطلاعات، دایره ارتباطات خود را به خوبی گسترش دهید. در ادامه 25 گروه کاربردی لینکدین برای مدیران را بررسی خواهیم کرد. 

1- Executive Suite

این گروه با 375 هزار عضو، به صورت تخصصی در زمینه مشاوره فعالیت دارد. درواقع شما می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و با پاسخ ‏های مختلف مواجه شوید. با این حال به صورت مداوم افراد تجربیات مثبت خود را با سایر مدیران به اشتراک می گذارند. درواقع در این گروه ها شما می توانید با نکاتی آشنا شوید که حتی ممکن است در معتبرترین مقالات نیز وجود نداشته باشد. 

مطلب مرتبط: استفاده بهتر از لینکدین با رفع 19 اشتباه رایج

2-A Startup Specialists Group

ایجاد یک استارت آپ بدون شک اقدامی چالش برانگیز برای کارآفرین محسوب می شود. تحت این شرایط اگر بتوانید از تجربه افراد مختلف استفاده کنید، بدون شک تاثیر فوق العاده ای را به همراه دارد. در این زمینه نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که با توجه به حضور 582 هزار نفری در این گروه، شما حتی شانس پیدا کردن سرمایه گذار و شریک تجاری برای ایده های خود را هم خواهید داشت. 

3-OutBuro

در این گروه به صورت مداوم مطالب آموزشی و اطلاعات مفید در زمینه های مختلف کسب وکار به اشتراک گذاشته می شود و 47 هزار نفر در آن عضویت دارند. درواقع محدود نبودن به یک حوزه خاص، باعث شده است که حضور در آن حتی برای کارمندان هم مفید باشد. 

4-Social Entrepreneur Empowerment Network

در این گروه 21 هزار نفره، تلاش شده است تا به صورت تخصصی موارد ضروری برای مدیران در زمینه استفاده از بستر اینترنت، بررسی شود. در کنار محتواهای آموزشی، استفاده از تجربیات سایرین و سوال کردن، از دیگر ویژگی های این گروه محسوب می شود. نکته جالب این است که مدیریت این گروه در اختیار رایان الیاسون قرار دارد که کسب و کارهای اینترنتی مختلف و در عین حال موفقی را ایجاد کرده است. به همین خاطر نسبت به کاربردی بودن محتواها، می توانید اطمینان بالایی را داشته باشید. 

5-Female Entrepreneur Association

وجود یک گروه تخصصی برای زنان کارآفرین بدون شک امری مهم محسوب می شود. دلیل این امر نیز به این خاطر است که حتی در جهان مدرن امروز، تعداد کارآفرین های زن در مقایسه با مردان، به مراتب کمتر است. در این زمینه استفاده از تجربیات در کنار تلاش برای کمک به یکدیگر، از جمله ویژگی های این گروه 12 هزار نفری است. 

6-Investment, Innovation, Entrepreneurship

تمامی محتواهای این گروه در سه دسته خلاصه می شود که شامل: سرمایه گذاری، نوآوری و کارآفرینی است. 62 هزار نفر نیز در آن حضور دارند و  تجربیات خود پیرامون این سه موضوع را به اشتراک می گذارند. مزیت دیگر این دسته از گروه ها امکان پیدا کردن افرادی است که در زمینه تخصصی شما فعالیت دارند که خود می تواند امکان انجام اقدامات بسیاری را به همراه داشته باشد. درواقع برای بسیاری از افراد ارتباط گرفتن به واسطه این گروه ها حتی از محتواهای آن نیز مهم تر است. 

7-Chief Marketing Officer (CMO) Network
با بیش از 303 هزار عضو، این گروه به تمامی مسائل حوزه بازاریابی می پردازد. از جمله مطالب ثابت و بسیار جذاب آن نیز معرفی افراد کارآمد در این زمینه محسوب می شود که نتیجه تجربه همکاری افراد مختلف است. تحت این شرایط شما می توانید استخدام های بهتری هم داشته باشید. برای مثال ممکن است از بین سه گزینه برای استخدام مدیر بازاریابی برند خود تردیدهایی را داشته باشید. تحت این شرایط تنها کافی است تا نظر افرادی که با این سه نفر همکاری داشته اند را جویا شوید. 

مطلب مرتبط: بهبود صفحه رسمی برند در لینکدین با 8 اقدام ساده

8-Young Entrepreneur Connections

کارآفرینی در سنین پایین بدون شک سخت تر از زمانی است که شما در دوره میانسالی هستید. با این حال بسیاری از افراد بر این باور هستند که این سن، بهترین زمان برای شروع کارآفرینی است. دلیل مهم آن نیز به این خاطر است که شما اگر با شکست مواجه شوید، زمان برای جبران و شروع مجدد خواهید داشت. همچنین در این سن جاه طلبی افراد بیشتر است که باعث می شود تا کمتر ناامید شوند و از انجام اقدامات پرریسک و جدید، واهمه نداشته باشند. با این حال اگر از تجربیات موجود استفاده نکنید، محکوم به تکرار اشتباهات خواهید بود. به همین خاطر در این گروه تلاش شده است تا کارآفرین های جوان از نقاط مختلف، گردهم آیند تا بتوانند از تجربیات یکدیگر استفاده کنند. 
9-Band of Entrepreneurs

این گروه 30 هزار نفره، تلاش کرده است تا در زمینه حقوقی، مشاور کارآفرین ها باشد. همچنین معرفی جدیدترین تکنولوژی ها در حوزه های مختلف در کنار امکان تعادل کارمندان و معرفی افراد مستعد، از دیگر ویژگی های این گروه محسوب می شود. برای مثال ممکن است کارمند شما به دلیل مهاجرت، دیگر امکان همکاری نداشته باشد. تحت این شرایط می توانید مدیری در کشور مورد نظر را پیدا کنید که شرایطی مشابه شما را دارد و حاضر است چنین جا به جایی صورت گیرد. این مورد تنها یک نمونه از اقداماتی است که در این گروه انجام می شود.

10-Bright Ideas & Entrepreneurs

در این گروه تنها به ایده های جدید توجه می شود. با 21 هزار نفر عضو، هر روز شاهد تبادل ایده های جدید در حوزه های مختلف هستیم. نکته جالب این است که در ساعتی مشخص، ایده های معرفی شده مورد ارزیابی و نظرسنجی قرار می گیرند. به همین خاطر این گروه، یک اتاق گفت و گوی بسیار خوب نیز محسوب می شود. 

11-Digital Marketing

این گروه با 2 میلیون کاربر، پرجمعیت ترین در بین تمامی گزینه های این فهرست محسوب می شود. حوزه آن نیز به صورت تخصصی در زمینه بازاریابی اینترنتی است. در این زمینه ذکر این نکته ضروری است که با توجه به آنکه اینترنت به بخش جدایی ناپذیر زندگی تمامی افراد تبدیل شده است و مفهوم زمان و مکان را از بین برده، امروزه از آن به عنوان مهم ترین اقدام در زمینه بازاریابی نام برده می شود. به همین خاطر محبوبیت میلیونی آن کاملا طبیعی است. به صورت کلی تمامی موضوعات مرتبط با این حوزه از قبیل بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، تولید محتوا، سئو و... در این گروه مورد بحث قرار می گیرد. همچنین بهترین دوره های آموزشی، سمینارها و رویدادها در زمینه بازاریابی اینترنتی، معرفی می شود. 

12-Entrepreneurs Meet Investors

این امر که کارآفرین ها بتوانند سریعا به سرمایه گذارها وصل شوند، بدون شک امری مهم خواهد بود. در این گروه 6 هزار نفره تلاش شده است تا چنین هدفی صورت گیرد. نکته جالب این است که در بسیاری از موارد، چند کارآفرین با یکدیگر وارد همکاری می شوند و سرمایه های اندک خود را در راستای یک هدف مشترک، مورد استفاده قرار می دهند. همچنین ممکن است با توجه به نیاز شما، به چند سرمایه گذار نیاز باشد. 

13-Entrepreneur's Network

در این گروه تنها فعالیت پرسش و پاسخ صورت می گیرد. حضور 93 هزار کارآفرین و متخصص حوزه کسب و کار، به معنای آن است که شما سریعا به پاسخ سوالات خود دسترسی پیدا خواهید کرد. مزیت دیگر چنین گروه هایی این است که شما به سادگی می توانید جست و جوهای لازم را داشته باشید.

14-Future Trends

آگاهی از ترندهای روز، اگرچه امری مهم محسوب می شود. با این حال اگر نسبت به ترندهای احتمالی در آینده آگاهی داشته باشید، می توانید خود را به بهترین شکل برای آن آماده نمایید. در این گروه تلاش شده است تا ترندهای آتی از نگاه 700 هزار کارآفرین مختلف از سراسر جهان، مورد بررسی قرار گیرد. 

15-Leadership Think Tank

در این گروه تلاش شده است تا شیوه های رهبری و مهارت هایی که نیاز است در بین مدیران تقویت شود، مورد بررسی قرار گیرد. در کنار این مسئله، می توانید از راهکارهای خلاقانه کارآفرین های مختلف برای پوشش ضعف های خود، استفاده نمایید. تعداد اعضای این گروه، 388 هزار نفر است. 

مطلب مرتبط: آیا تا به حال از لینکدین درست استفاده می کرده اید؟

16- On Startups

فروش بیشتر، مدیریت مالی حرفه ای و استخدام درست سه موضوعی است که در این گروه مورد بررسی قرار می گیرد. نکته جالب این است که کارآفرین ها، کتاب ها و مقالاتی که در طول روز مطالعه کرده اند را هم با دیگران به اشتراک می گذارند. 825 هزار نفر، در این گروه عضویت دارند. 

17- Private Equity, M&A, and Venture Capital Investments

در این گروه تلاش شده است تا برای حوزه های پرریسک، سرمایه گذار پیدا شود. در کنار این موضوع، مقالات، کتاب ها و رویدادهای مهم برای مدیران از سوی 384 هزار عضو آن، معرفی می شود. 

18-Social Media Marketing

با نزدیک به 2 میلیون کاربر، این شبکه به صورت تخصصی در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی فعالیت دارد. نکته جالب این است که محتواها قبل از اشتراک گذاری در گروه، توسط مدیران آن که از بهترین کارشناس ها هستند مورد بررسی قرار می گیرد. به همین خاطر تنها بهترین ها، مشاهده خواهند شد.  

19-Start-Up Phase Forum

توجه به کسب و کارهای کوچک، اقدامی است که کمتر صورت گرفته است. به همین خاطر این گروه به صورت ویژه این حوزه را مورد توجه قرار داده است. درواقع تمامی موارد موردنیاز در این زمینه توسط 18 هزار عضو آن آموزش داده می شود. در این رابطه معرفی داستان برند و اقداماتی که از سوی افراد باتجربه صورت گرفته است، محبوب ترین محتوای این گروه محسوب می شود. 

20-Linked Business

این گروه تنها برای ارتباط گرفتن ایجاد شده و تنها کافی است تا مشکل و یا نیاز خود را مطرح نمایید تا افراد توانا با شما ارتباط برقرار کنند و یا معرفی های لازم را انجام دهند. تعداد افراد این گروه 13 هزار نفر است. 

21-COSE (Council of Smaller Enterprises)

این گروه در تلاش است تا به کسب و کارها، کمک های مختلف ارائه شود. تعداد اعضای آن نیز 400 نفر است که بیشتر آنها در شهر شیکاگو حضور دارند. 

22-Startup Mastermind

با بیش از 10 هزار عضو، این گروه در زمینه مشاوره به افراد علاقه مند در حوزه استارت آپ فعالیت می کند. نکته جالب این است که هر روز، یک استارت آپ شکست خورده و یک استارت آپ موفق، مورد ارزیابی قرار می گیرد. 

23-Business Evolution

در این گروه تغییرات احتمالی در حوزه های مختلف کسب و کار مورد بررسی قرار می گیرد. بدون شک چنین اطلاعاتی کمک خواهد کرد تا خود را به بهترین شکل برای آینده آماده نمایید. تعداد اعضای این گروه، 24 هزار نفر است.

24-Small Business Network by Entrepreneurs HQ

این گروه 240 هزار نفری، آموزش بازاریابی به صورت تخصصی انجام می دهد. همچنین می توانید از تجربیات مدیران مختلف برای پیدا کردن سرمایه گذار و کاهش اشتباهات، استفاده نمایید. 

مطلب مرتبط: چگونه به شیوه مؤثر از لینکدین بهره بگیریم؟

25-Digital Marketing: Social Media, Search, Mobile & More

نکته جالب این فهرست، محبوبیت فوق العاده بالای بازاریابی اینترنتی است. درواقع تنها گروه های میلیونی از بین 25 مورد، تنها در این حوزه قرار داشته است. این گروه یک میلیونی نیز به بررسی اشتباهات و مشکلات مختلف افراد در زمینه بازاریابی اینترنتی می پردازد. همچنین می توانید آمارهای کسب و کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و نظرات آنها را جویا شوید. 

منبع : businessnewsdaily
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EJfRsNOX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه