پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نام گذاری شده است. بانک پاسارگاد هم که همواره حمایت از تولید را در دستور کار خود قرار داده است، به دلیل اهمیت تولید، بیش از پیش در این مسیر گام برداشته و در ابعاد مختلفی از تولید داخلی و فعالان این عرصه حمایت می کند.

در همین راستا، بانک پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی صنایع داخلی و چرخه اقتصاد کشور بسته حمایتی ویژه خدمات بانکی را ارائه می نماید. این بسته، شامل مواردی از قبیل «مشاوره بانکی»، «اعطای تسهیلات ارزان قیمت»، «گشایش اعتبار اسنادی داخلی» و «صدور انواع ضمانت نامه بانکی» است.

در مورد زیربخش های خاص اقتصادی هم، بانک پاسارگاد در راستای برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و با هدف حمایت از بخش کشاورزی، اقدام به اعطای تسهیلات به فعالان بخش کشاورزی می کند. بر این اساس، فعالان دارای مجوز فعالیت در بخش های مختلف کشاورزی از قبیل کشت و زرع، جنگل داری، پرورش ماهی و ماهیگیری، باغداری، دام پروری و دامداری، پرورش طیور، پرورش زنبورعسل و کرم ابریشم، راه اندازی سیستم آبیاری، خرمن کوبی، سم پاشی و... می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

حمایت بانک پاسارگاد از تولید با طرح «گام»

بانک پاسارگاد به عنوان یکی از بانک های عامل در اجرای طرح گواهی اعتبار مولد «گام» و در راستای کمک به رونق تولید در کشور از طریق تأمین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی، بدون نیاز به افزایش نقدینگی، انتخاب شده و مشارکت می کند.

طرح گواهی اعتبار مولد «گام»، یک بسته اعتباری بوده که با هدف تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز زنجیره تولید، توسط بانک مرکزی ایران طراحی شده است. در این طرح، تولیدکنندگان می توانند بر مبنای فاکتور خرید مواد اولیه و واسطه، از بانک عامل، درخواست انتشار و تضمین گواهی اعتبار مولد در سررسید کنند.

دارندگان این اوراق می توانند آن را تا سررسید، نزد خود نگه دارند، یا به فروشنده مواد اولیه تحویل دهند و یا در بازار سرمایه تنزیل کنند. این اوراق با قابلیت نقل و انتقال در بازارهای پول و سرمایه، در زمره ی اوراق بدهی و دارای سررسید بوده که جهت بازپرداخت آن، بانک به عنوان ضامن ایفای نقش خواهد کرد.

حمایت از تولید از رهگذر هنر

یکی از دیگر اقدامات بانک پاسارگاد در راستای حمایت از تولید، اجرای «جشنوارۀ فیلم کوتاه پاسارگاد» است که مراسم اختتامیۀ چهارمین دوره آن، با محوریت حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی، در تاریخ 26بهمن ماه سال1399، در مجموعۀ سینمایی پردیس ملت برگزار شد.

چهارمین جشنوارۀ فیلم کوتاه پاسارگاد، با هدف تولید آثاری فاخر در زمینۀ حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی، انعکاس تلاش های جهادگرانه در عرصه های تولید و صنعت، جلب توجه آحاد مردم به نقش ارزندۀ حمایت از تولید ملی در جهت رشد و استقلال اقتصادی و همچنین ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و شکوفایی استعدادها و قابلیت های هنری برگزار شد.

این موارد تنها بخشی از اقدامات بانک پاسارگاد در عرصه حمایت از تولید می باشند. این بانک از ابتدای فعالیت خود اقدامات متنوعی در خصوص حمایت از تولید در حوزه های صنابع و معادن، بومی سازی تکنولوژی های نوین، شرکت های دانش بنیان و... انجام داده و همواره افزایش حمایت از تولید داخلی را به عنوان هدفی متعالی مورد توجه قرار می دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/N9QrM8W7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه