شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

عینک آفتابی اورجینال (original)، به سادگی از نمونه تقلبی قابل تشخیص نیست و برای تشخیص آن، به دقت فراوانی نیاز است. این را بدانید که در عینک های اورجینال معمولاً لوگوی برند روی گوشه قاب، دسته عینک، پد بینی، دستمال و حتی روی متعلقات عینک مثل جعبه و دکمه جعبه آن حک می شود. در این گزارش 9 مارک عینک آفتابی اورجینال و باکیفیت را معرفی خواهیم کرد؛ تا با بهترین برندهای صنعت عینک آشنا شوید.

9 برند عینک آفتابی اورجینال

در این مقاله به معرفی 9 برند از بهترین برندهای عینک آفتابی می پردازیم که پیشرو در عرصه مد هستند و کیفیت آنها بارها آزموده شده است. این برندها شامل :

  1. ری بن (Ray-Ban)
  2. پلیس (Police)
  3. پلار (Polar)
  4. شیائومی (Xiaomi)
  5. دیور (Dior)
  6. گوچی (Gucci)
  7. لویی ویتون (Louis Vuitton)
  8. پرادا (Prada)
  9. اوکلی (Oakley)

عینک برند ری بن (Ray-Ban)

برند ری بن یکی از قدیمی ترین و مشهورترین برندهای عینک در دنیاست. تقریباً نزدیک به یک قرن سابقه دارد و آنقدر در بین ایرانیان محبوب است که نیازی به معرفی ندارد. باید بدانید که این برند در سال 1937 توسط شرکت Bausch & Lomb در آمریکا ظهور کرد. سپس در سال 1999، به شرکت ایتالیایی Luxottica واگذار شد.

 

9 برند عینک آفتابی اورجینال در سال 2022

 

ری بن، یک عینک باکیفیت برای خلبانان نیروی هوایی ایالات متحده ساخت؛ که برای محافظت از چشم آنها در برابر اشعه های شدید خورشید بسیار مناسب بود. این مدل، به سرعت در بین نظامیان نیروی هوایی محبوب شد؛ چرا که سبک، نازک و با ظرافت طراحی شده بود. این مدل که به نام عینک خلبانی یا هوانوردی شناخته می شود، امروزه در بین مردم عامه و سلبریتی ها جایگاه خاصی دارد.

عینک برند پلیس (Police)

پلیس یک برند ایتالیایی در زمینه مد و اکسسوری است، که در سال 1983 تأسیس شد. از بدو تأسیس در زمینه عینک آفتابی تخصص داشته است. انتخاب این نام برای این برند اتفاقی نیست؛ بلکه از عینک هایی برگرفته شده که توسط پلیس ایالات متحده در دهه 1980 مورد استفاده قرار می گرفت.

عینک های برند پلیس بیانگر خاص بودن، ستایش خود و اعتماد به نفس بالاست. امروزه محصولات این کمپانی در بیشتر از 80 کشور دنیا عرضه می شوند و طرفداران زیادی دارند. فریم های پلیس در بین جوانان، فعالان مد و فشن و افراد جسور بسیار محبوب است. این برند، بجز عینک محصولات دیگری نظیر ساعت، ادکلن و اکسسوری هم عرضه می کند.

 عینک پلار (Polar)

پلار یک مارک با ارزش و به یاد ماندنی در صنعت عینک آفتابی است که در 1993 در ایتالیا تاسیس شد. عینک های این برند، بجز شیک بودن، کارآیی بسیار خوبی دارند. به گفته خودش برای حفظ محیط زیست افزایش، بسیار تلاش می کند. اینها دلایل خوبی برای این است تا عینک های ساخت این برند را امتحان کنید.

عینک شیائومی (Xiaomi)

شیائومی برندی است که امروزه با عرضه گوشی موبایل و ساعت هوشمند در بازار تکنولوژی جا باز کرده است. از طرف دیگر اقدام به ارائه عینک های آفتابی کرده و در این حوزه هم توانسته است بدرخشد. توانایی شیائومی برای جلب توجه مردم در صنعت عینک سازی اتفاقی نیست؛ بلکه نشان از کیفیت مطلوب و ظاهر جذاب محصولات تولید شده است.

عینک دیور (Dior)

دیور بجز عرصه کیف و کفش و لباس، در صنعت عینک هم فعالیت می کند. عینک های دیور با طراحی زیبا و قابل تمجید، یکی از پرطرفدارترین مدل های عینک در سراسر دنیا هستند. خلاقیت به کار رفته در عینک های دیور باعث شده تا ظاهری خاص و متفاوت داشته باشند.

 عینک گوچی (Gucci)

برند گوچی در سال 1921 بعنوان یک مغازه چرم فروشی شروع به کار کرد و با رونق گرفتن کسب و کارش، مغازه خود را به چند شعبه چرم فروشی گسترش داد. سپس با ارائه کالاهای باکیفیت و فعالیت در زمینه های مختلف مثل پوشاک، ساعت و جواهرات، تبدیل به یک برند معروف شد.

 

9 برند عینک آفتابی اورجینال در سال 2022

 

محبوبیت این برند، باعث شد تا کپی کارها، کالاهای تقلبی تولید شده شان را به اسم این برند موفق به فروش برسانند. این موضوع باعث می شود تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک های این برند دشوار باشد. پس باز هم می گوییم اگر می خواهید خیالتان از بابت خرید عینک آفتابی اورجینال (original) راحت باشد، لازم است تا از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. در نظر داشته باشید که محصولات این برند جزو گران ترین عینک ها هستند.

 عینک  لویی ویتون (Louis Vuitton)

عینک های آفتابی برند لویی ویتون که به اختصار LV هم گفته می شود، جزو بهترین نمونه های عینک در بازار محسوب می شوند. این کمپانی در سال 1854  توسط یک طراح و کارآفرین فرانسوی به نام Louis Vuitton بنیان گذاری شد و امروزه به یک برند ارائه دهنده کالاهای لوکس تبدیل شده است.

 عینک برند پرادا (Prada)

پرادا ارائه دهنده عینک های باکیفیت از جنس استات و فلزی است. این برند نیز همیشه با صنعت مد و فشن به خوبی پیش رفته و عینک های خاص، شیک و متفاوت ارائه داده است.

 

9 برند عینک آفتابی اورجینال در سال 2022

 

پرادا بعنوان یکی از رهبران مد که در سرتاسر دنیا شناخته شده است، از مواد با کیفیت عالی برای ساخت عینک های خود استفاده می کند؛ تا بخوبی بین ظاهر و مرغوبیت عینک ها تعادل ایجاد کند. عینک چشم گربه ای پرادا، یکی از انواع جدیدترین مدل عینک آفتابی اصل است که از طراحی خیره کننده ای برخوردار است.

عینک برند اوکلی (Oakley)

اوکلی ارائه دهنده عینک آفتابی، طبی و همچنین عینک ایمنی است. سبک های این عینک آفتابی متنوع، خاص و متفاوت دارد که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد. مدل های شیک و مد روز دارد و همچنین ارائه دهنده عینک های دخترانه ماندگار با کارآیی بالاست. اوکلی عینک هایی برای گلف بازی و حتی بیس بال ارائه کرده است. اطلاعات بیشتر را میتوانید در وبسایت اپتیک پاسارگاد ایران مطالعه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lRceRGA4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
علی :
2 سال پیش
لطفا کمترین و بالاترین قیمت عینک آفتابی را برایم ارسال فرمائید سپاس فراوان
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه