جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

درباره دوره رنگساژ مو چه می دانید؟ خوب است بدانید که یکی از دوره های مهم و ضروری برای هر هنرجویی، دوره های آموزش رنگساژ می باشد. اگر با مفاهیم و تکنیک های مختلف رنگ مو آشنا باشید، حتما می دانید که رنگساژ تکنیکی است که بر روی موهایی با پایه روشن به کار می رود و به هیچ عنوان نمی تواند جایگزین رنگ مو باشد. دوره رنگساژ مو کاربردهای بسیار زیادی دارد و امروزه افراد بسیار زیادی اقدام به یادگیری آن می کنند. اگر شما هم قصد آموزش ترمیم دکلره با استفاده از رنگساژ را دارید، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

با دیدن دوره رنگساژ مو شورانگیز موسوی متفاوت‌ تر از دیگران دیده شوید!

رنگساژ مو چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که گفته شد رنگساژ برای تغییر رنگ موهایی با پایه روشن به کار می رود. معمولا پس از دکلره شدن موها، از رنگساژ برای رنگ کردن قسمت های بی رنگ شده مو استفاده می شود. رنگساژ کمترین آسیب ممکن را به موهای دکلره شده وارد می کند و از این جهت بسیار کاربردی است. از دیگر کاربردهای رنگساژ می توان به تمدید انواع هایلایت اشاره کرد. در واقع با استفاده از رنگساژ می توان هایلایت مو و دکلره را احیا کرد. برای آموزش ترمیم دکلره با استفاده از رنگساژ باید بدانید که در رنگساژ موهایی با رنگ تیره تغییر رنگ نمی دهند و تنها موهای دکلره شده رنگ می گیرند. موها پس از رنگساژ بسیار شفاف و درخشان می شوند و زیبایی اولیه خود را بدست می آورند.

خوب است بدانید که در برخی موارد می توان از واریاسیون برای رنگساژ استفاده کرد. استفاده از واریاسیون برای رنگساژ بایستی توسط اکسیدانی مخصوص صورت گیرد. در این روش معمولا اکسیدان با واریاسیون مورد نظر ترکیب می شود و روی موها قرار می گیرد. این روش از رنگساژ برای افرادی که به دنبال تنوعی کوتاه مدت می باشند، مناسب است.

تفاوت رنگساژ با رنگ مو

دانستیم که رنگساژ مو نسبت به رنگ مو بسیار ضعیف تر است و به دلیل این ویژگی تنها روی موهای روشن اثر می گذارد. در واقع رنگساژ قدرت تغییر رنگ موهای تیره را ندارد اما اگر برای موهای تیره استفاده شود، موها را درخشنده و شفاف می کند. برای درست کردن رنگساژ به رنگ مو و اکسیدان احتیاج خواهیم داشت. نحوه ترکیب این دو مواد با یکدیگر به دانش و مهارت خاصی احتیاج دارد. لازم است بدانید که تفاوت دیگر رنگ مو با رنگساژ این است که رنگساژ حدود 10 الی 20 دقیقه روی موها باقی می ماند اما این مدت زمان برای رنگ مو به 40 الی 80 دقیقه افزایش می یابد.

 

با دیدن دوره رنگساژ مو شورانگیز موسوی متفاوت‌ تر از دیگران دیده شوید!

 

افرادی که در دوره آموزش ترمیم دکلره شرکت کرده اند، می دانند که انتخاب رنگ مویی که برای ترمیم استفاده می شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. انتخاب این رنگ مو به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آن ها رنگ پایه موها است.  علاوه بر این اکسیدان مناسب رنگساژ نیز ویژگی های خاص خود را دارد و انتخاب درست شماره آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهترین روش رنگساژ چیست؟

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که امروزه روش های مختلفی برای رنگساژ وجود دارد که برخی از آن ها قدیمی و برخی دیگر جدید می باشند. در گذشته به دلیل کمبود منابع علمی، افراد به صورت تجربی عمل می کردند و به همین دلیل نتیجه کار رضایت بخش نبود. بکارگیری روش های غیر اصولی و غیر علمی سبب کدر شدن رنگساژ می شود و درخشندگی موها را از بین می برد. روش های آموزش داده شده در پکیج خانم موسوی، مدرس بورمی، بر اساس جدیدترین متد علمی می باشد و نتیجه کار مخاطب را شگفت زده می کند.

پکیج آموزش صفر تا صد رنگساژ مو

همانطور که می دانید امروزه منابع بسیار زیادی برای آموزش وجود دارد اما تضمینی در کامل و اصولی بودن این منابع نیست. اگر شما هم به دنبال پکیجی کامل برای رنگساژ مو هستید، ما به شما پکیج آموزش صفر تا صد خانم شورانگیز موسوی را پیشنهاد می کنیم. در این پکیج به مواردی همچون اشتباهات رایج رنگساژ، شناخت رنگ ها و ماهیت آن ها، خنثی سازی درست، تفاوت رنگ های قلیایی و اسیدی، بسترسازی صحیح، تکنیک براق نمودن موها و... پرداخته شده است. لازم به ذکر است که این دوره توسط خانم شورانگیز موسوی که مدرس رنگ مو و بورمی می باشند ارائه شده است و کامل ترین و حرفه ای ترین پکیج آموزشی است. این پکیج آموزشی بر اساس جدیدترین متد روز دنیا تهیه شده و برگرفته از جدیدترین تکنیک های روز دنیا است.

با دیدن دوره رنگساژ مو شورانگیز موسوی متفاوت‌ تر از دیگران دیده شوید!

خوب است بدانید که این دوره آموزشی بسیار ساده و شیوا بیان شده است و مفهوم را به خوبی به مخاطب انتقال می دهد. با این وجود خوب است بدانید که شما می توانید سوالات خود پس از تهیه و استفاده از این پکیج را به طور مستقیم با خانم موسوی در میان بگذارید. اگر شما هم قصد کسب اطلاعات درباره این پکیج را دارید، می توانید به صفحه رسمی خانم موسوی مراجعه کنید و اطلاعات کافی را بدست آورید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/azXhuBfZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه