پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

دو جداره کردن پنجره مزایای مختلفی دارد که از دید بسیاری افراد و کارشناسان، یک سرمایه گذاری روی خانه محسوب می شود. این سرمایه گذاری هم کمک می کند در طول مدت سکونت خود در منزل فعلی از آرامش و امنیت بیشتر بهره مند شوید، هم ارزش کلی خانه شما را افزایش می دهد و زمانی که تصمیم به فروش واحد مسکونی خود می گیرید، می توانید ارزش افزوده دو جداره بودن پنجره ها را در قیمت گذاری لحاظ کنید. البته در نظر داشته باشید برند و کیفیت پنجره یو پی وی سی اهمیت بالایی دارد و هنگام خرید پنجره یو پی وی سی لازم است به مرغوبیت و استاندارد آن توجه ویژه ای داشته باشید.

 

۴ مزیت دو جداره کردن پنجره + روش تهیه آن

 

پنجره یو پی وی سی و ویژگی های عمومی آن

در و پنجره های دو جداره مدل های گوناگونی دارند و به مدل یو پی وی سی خلاصه نمی شوند، اما به گواه بسیاری از فعالان صنعت پنجره و مصالح ساختمانی مدرن، نوع یو پی وی سی در حال حاضر بالاترین میزان کارایی و عایق بودن را دارد. درست است، مهم ترین ویژگی عمومی چنین پنجره هایی عایق بودن آن هاست. البته ممکن است پنجره ای ظاهر دوجداره داشته باشد اما عایق نباشد! دلیل چنین موردی آن است که پنجره دو جداره تبدیل به یک سیستم عایق نشده است. برخی به اشتباه فرض می کنند وجود یک لایه بیشتر شیشه است که پنجره را عایق می کند. در حالی که از نظر اصولی و علمی، یک فاصله دقیق و میلی متری صحیح بین این دو جداره باید رعایت شود تا یک سامانه عایق شکل بگیرد. همچنین فضای بین دو جداره باید در آغاز خالی از هوا و رطوبت باشد و سپس با گاز آرگون یا کریپتون پر شود و این گاز محبوس بماند و امکان خارج شدن نیابد.

پنجره دو جداره ممکن است با قاب و پروفیل آلومینیومی، آهنی و حتی چوبی ساخته شود اما بهترین ماده برای پروفیل چنین پنجره هایی ماده uPVC است که به خودی خود عایق است و استقامت بالایی دارد. به همین دلیل است که فعالان و کارشناسان صنعت بر این عقیده اند که با یک بار پرداخت قیمت پنجره یو پی وی سی می توانید سالیان سال از بهترین مدل پنجره دو جداره بهره مند شوید.

۴ مزیت دو جداره کردن پنجره + روش تهیه آن

 

مزیت های اصلی دو جداره کردن پنجره را بشناسید

چه بهتر که خانه ای را خریده باشید و در آن سکونت داشته باشید که از پیش پنجره هایش دو جداره باشند. اما اگر در خانه ای سکونت دارید که پنجره های عادی و معمولی دارد، می توانید به سادگی پنجره ها را دو جداره کنید. نکته جالب این جاست که بسیاری از خانه هایی که از پیش پنجره های دو جداره دارند، از برندی بی کیفیت و نامرغوب در آن ها استفاده شده است و لازم است که آن ها نیز دو جداره کردن پنجره را در دستور کار خود قرار دهند تا با مواردی مثل بخار گرفتن لایه میانی پنجره و از کار افتادن سیستم عایق آن مواجه نشوند.

۱. مصرف بهینه انرژی و خانه ای دوست دار طبیعت

یکی از مهم ترین فایده های دو جداره کردن پنجره برای شما آن است که مصرف انرژی و سوخت در منزل تان به شکل معنی داری کاهش می یابد. شاید بپرسید چطور چند پنجره می توانند چنین کاری کنند؟ در این جا لازم است با عملکرد گرمایی پنجره دو جداره آشنا شوید. وجود پروفیل و یراق آلاتی که به درستی در پنجره مونتاژ شده اند، و فاصله استاندارد بین دو شیشه، همچنین گاز موجود میان این فاصله، باعث می شوند انتقال حرارت صورت نگیرد.

از نظر قوانین علم ترمودینامیک، سرما یعنی نبود گرما. پس در فصل تابستان وقتی کولر را روشن می کنیم، پنجره دو جداره مانع از انتقال گرمای بیرون به داخل خانه می شود و چنین پنجره ای اساسا رسانای حرارتی نیست. در نتیجه مدت زمان کمتری لازم است کولر کار کند تا خانه در زمان طولانی تری خنک بماند. بالعکس، در فصل سرما، گرمای خانه ناشی از سیستم گرمایشی منزل است که نباید به فضای بیرون منزل منتقل شود. پنجره دو جداره موجب حبس گرما در منزل می شود و انرژی را به بیرون هدر نمی دهد. در نتیجه در زمان کمتر و با دمای پایین تری لازم است از سیستم گرمایشی منزل در فصل سرما استفاده کنید. این موضوع موجب می شود هزینه های انرژی و سوخت خانه تان کاهش یابد و از دیگر سو، کاهش مصرف انرژی، شما را به فردی مسئول در زمینه محیط زیست و حفظ منابع طبیعی تبدیل می کند.

۲. عایق صوتی: جلوگیری از ورود سر و صدا به داخل

برخی برندهای تولید کننده پروفیل و پنجره یو پی وی سی این مزیت را در پنجره هایشان لحاظ می کنند. یعنی همه پنجره های دو جداره عایق صوتی نیستند. در بازار ایران اگر از برند هافمن استعلام قیمت پروفیل در و پنجره  را انجام دهید، متوجه می شوید کمی گران تر از دیگر برندها است. یکی از دلایل این تفاوت قیمت آن است که هافمن پنجره ی نهایی شما را به صورت عایق صوتی تحویل می دهد. این برند مراحل صفر تا صد کار را در مدت زمان کوتاهی برای تان انجام می دهد. ضخامت بیشتر پروفیل و شیشه های پنجره دو جداره هافمن باعث به حداقل رسیدن انتقال صدا می شود.

۴ مزیت دو جداره کردن پنجره + روش تهیه آن

 

۳. ممانعت از ورود آلاینده های هوای بیرون

تعداد منافذ موجود در پنجره های دو جداره بسیار کم است. حتما دیده اید در فصل سرد روی رادیاتور و پرده شما دوده و ذرات سیاه رنگی می نشینند و این موضوع باعث می شود تعداد دفعات تمیز کردن منزل افزایش یابد. بسیاری از افراد درز پنجره های معمولی خود را با روزنامه باطله و نوارهای پلاستیکی می پوشانند. خبر خوب این که پنجره دو جداره چنین درزی را ندارند و نیازی به چسباندن نوارهای اضافی نیست و ظاهر پنجره شما نیز زیبا می ماند، همزمان که آلاینده های بیرون خانه وارد اتاق نمی شوند. نیاز شما هم به گردگیری خانه کاهش می یابد چون ۶۰ درصد گرد و خاک خانگی، منبع بیرونی دارد.

۴. استحکام در شرایط آب و هوایی مختلف

این مزیت را همه پنجره های دو جداره ندارند. فقط پنجره یو پی وی سی است که در شرایط آب و هوایی و اقلیم های مختلف مقاومت دارد و دچار زنگ زدن، دفرمه شدن و خوردگی پروفیل نمی شود. این در حالی است که پروفیل های آهنی و آلومینیومی در آب و هوای مختلف دچار تغییرات می شوند و شاید برای هر جغرافیایی مناسب نباشند.

روش تهیه پنجره دو جداره در ایران

فرقی نمی کند کجای ایران هستید، کافی است شماره خود را در وب سایت هافمن ثبت کنید و از بهترین نوع پنجره یو پی وی سی در ایران بهره مند شوید. روش کار به این صورت است که کاردان های هافمن برای اندازه گیری و مشاوره تلفنی یا بازدید رایگان از منزل شما اقدام می کنند، طرح پیشنهادی بر اساس اندازه ها و نیاز شما را به همراه قیمت به شما اعلام می کنند، و پس از انجام پرداخت به شکل های نقدی یا اقساطی، نصب پنجره دو جداره شما انجام می شود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VsSWZGym
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه