جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در طول شبانه ­روز افراد در حال کار و فعالیت هستند بنابراین ساعاتی را برای خواب و استراحت نیاز دارند و داشتن یک خواب باکیفیت علاوه بر داشتن محیطی آرام به یک جای نرم و راحت نیز احتیاج دارد. در گذشته مردم از لحاف و پتو سنگین برای خواب راحت خود استفاده می ­کردند زیرا به آن ها احساس آرامش بیشتری می ­داد اما با گذر زمان و تغییر سبک زندگی افراد به استفاده از تخت­خواب، ملحفه، روتختی و سرویس خواب روی آوردند و باید گفت ملحفه ترک یکی از گزینه­ هایی که افراد برای رختخواب خود در طرح های مختلف در نظر می ­گیرند. ملحفه ترک در ایران یکی از مارک های معروف خارجی در کیفیت مرغوب می ­باشد به همین دلیل از استقبال خوبی در بین خریداران برخوردار است. برند ترک یکی از مطرح ­ترین برند های منسوجات در بازار جهانی با تنوع در بافت و جنس، رنگ، طرح، ابعاد و گوناگونی الیاف می ­باشد.

فواید استفاده از ملحفه ترک چیست؟

ملحفه ترک در تولید کالای خواب از قبیل لحاف، روتختی، تولید تشک، خوشخواب و... مورد استفاده قرار می ­گیرد، البته برند های ایرانی در کیفیت عالی و در انواع مختلفی تولید می ­شوند اما برند ترک از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار است. جنس و بافت پارچه ملحفه ترک دارای انواع مختلفی از جمله پنبه، بامبو، ساتن، ابریشم، کتان و ژاکارد می ­باشد. ساتن بافتی است که پارچه را از آن تهیه می ­کنند و این نوع بافت دلیل نرمی آن است. همچنین از لحاظ ظاهری شبیه به ابریشم بوده اما محصول آن طبیعی نیست بلکه از الیاف پنبه ابریشم یا مواد مصنوعی ساخته می ­شود و بافت آن بسیار ظریف، نرم و براق است. منسوجاتی که از گیاه بامبو تهیه می ­شود جزء مدرن ­ترین پارچه­ های امروزی بوده که حس نرمی، لطافت آن ها بمانند ابریشم بوده و حساسیتی را برای پوست یا تنفس افراد ایجاد نمی ­کنند. انتخاب جنس و بافت لحاف و ملحفه و بطور کل سرویس خواب امری سلیقه ­ای بوده و مصرف ­کنندگان می ­توانند انواع مختلف آن را انتخاب کنند.

یکی دیگر از انواع منسوجاتی که برای تهیه ملحفه ترک استفاده می ­گردد ابریشم می ­باشد که نیازی به تعریف ندارد. کسانی که از ابریشم برای ملحفه و بالش خود استفاده می ­کنند خواب بهتری را تجربه می ­کنند و دچار آلرژی، حساسیت، اگزما یا خارش پوست نمی ­شوند. همچنین پارچه ملحفه ­ای  که از پنبه تولید شده سبک، محکم و از دوام بالایی برخوردار است. از دیگر ویژگی­ های این الیاف طبیعی، نرمی، جذب رطوبت، سازگار با پوست و عبور هوا می ­باشد. جنس و کیفیت ملحفه­ ها بخصوص در برابر شستشو و حفظ انسجام و ثبات رنگ بسیار اهمیت دارد بنابراین بهتر است بیشتر از قیمت به کیفیت و برند محصول توجه شود. همچنین ملحفه­ های ترک در دو نوع طرح­دار و ساده تولید می ­شود که نوع ساده قیمت کمتری داشته و نوع طرح­دار آن را که می ­توان در طرح و رنگ بیشتر متناسب با چیدمان و فضای اتاق خواب تهیه کرد از قیمت بیشتری برخوردار است.

در زمان خرید ملحفه ترک به چه نکاتی دقت کنیم؟

شما می ­توانید برای خرید ملحفه ترک از فروشگاه­ های معتبر اقدام کنید تا به اشتباه از جنس­ های تقلبی بازار خرید نکرده باشید. ملحفه ترک از پارچه مرغوب تولید شده و تشخیص آن با لمس کردن امکان­پذیر می ­باشد؛ کافیست که کمی با الیاف پارچه و انواع آن آشنا شوید و آن را تجربه کنید تا بتوانید جنس اصل را از غیراصل در بازار تشخیص دهید. اما اگر تجربه یا اطلاعات کمی در این زمینه داشته باشید ممکن است جنس تقلبی تایوان، تایلند و چینی موجود در بازار را بجای برند ترک بخرید و اگر قصد خرید اینترنتی را داشته باشید پیشنهاد می ­شود تنها  به سایت­ های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیک که امکان مرجوع کردن کالا را دارند اطمینان کنید تا هم از کیفیت محصولات مطمئن باشید و هم قیمت ملحفه ترک برایتان مناسب باشد و همینطور خیالتان بابت خرید جنس اصل راحت باشد.

فواید استفاده از ملحفه ترک چیست؟

قیمت ملحفه ترک در بازار چگونه تعیین می­ شود؟

جنس و کیفیت پارچه­ های ملحفه ترک بسیار مرغوب بوده و با توجه به ویژگی­ هایی که دارد از قیمت مناسبی هم برخوردار است. قیمت ملحفه ترک با توجه به جنس و برند ترک متفاوت است. از جمله برند های معروف ترکیه می ­توان به برند تاچ، فرست چویس، کاتن باکس، کاراجا هوم، انگلیش هوم، سارو، مادام کوکو، ازدلیک، ایگجیلر استانبول، الارت، رویال هوم و کلوب کوتون اشاره داشت که هرکدام از این برند ها تولیدات مشهور خودشان را دارند. برند تاچ از جمله برند هایی است که ۴۰سال سابقه فعالیت در زمینه تولید انواع منسوجات خانگی از قبیل انواع ملحفه ترک دارد و جزء برند های بین­ المللی محسوب می ­گردد و مشتریان از خرید آن راضی هستند. در مورد برند سارو باید گفت که سابقه فعالیت آن بیشتر از دو دهه بوده و جزء برند هایی است که کالا های لوکس را تولید می ­کند و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می ­باشد. هر یک از برند های ذکر شده از کیفیت لازم برخوردار بوده و در اینجا قصد مقایسه آن ها را نداریم. چنانچه قصد خرید ملحفه ترک در یکی از برند ها را دارید می ­توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود برای خرید اقدام کنید. تمامی برند ها از تنوع محصول در اندازه، جنس، رنگ و طرح برخوردار هستند.

قیمت ملحفه ترک به دلیل اینکه یک محصول وارداتی محسوب می ­شود دارای هزینه گمرک و حمل و نقل بوده و این موضوع بر افزایش قیمت آن تأثیر می ­گذارد اما اگر شما بطور مستقیم از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید می ­توانید در هزینه­ ها صرفه­ جویی کنید. همچنین ملحفه ترک از لحاظ ابعاد و سایز دارای محصولات مختلفی از قبیل ست کامل ملحفه بدون کش تک نفره، کاور لحاف دو نفره و یک نفره، ملحفه تشک کشدوزی شده، نیم ست ملحفه کشدوزی و چند نوع دیگر دسته ­بندی می ­شود که قیمت­ های متنوعی دارند. برای اطلاع دقیق از قیمت­ انواع ملحفه ترک می ­توانید با رجوع به سایت­ های فروش معتبر استعلام بگیرید.

فواید استفاده از ملحفه ترک چیست؟

خرید ملحفه ترک در فروشگاه اینترنتی حوله و کالای خواب اواریا

ملحفه ترک اصل علاوه بر خواص و ویژگی­ هایی ذکر شده عملکرد تزیینی هم دارد و باعث زیباتر شدن فضای اتاق خواب می ­گردد و با نرمی و تنوع در رنگی که دارد آرامش بیشتری را برای فرد ایجاد می ­کند. فروشگاه اواریا به آدرس اینترنتی https://evarya.com و به معنی خانه آریایی یکی از فروشگاه های معتبر در این زمینه می ­باشد که محصولات تخصصی کالای خواب را بصورت اصل و با قیمت مناسب به همراه ضمانت کالا به متقاضیان عرضه می ­کند. از دیگر ویژگی­ های این فروشگاه معتبر می ­توان به دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک، ۷روز ضمانت برگشت کالا، ارسال سریع به همراه بسته­ بندی مناسب، امکان ارسال کالا به سراسر ایران و تنوع در محصول و مناسب با هر نوع سلیقه می ­باشد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UoSR8von
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه