شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بر اساس مطمالعات 48% مردم از شکل ظاهری دندان ها و همچنین لبخند خود احساس رضایت نمی کنند. اگر شما جز این گروه از افراد هستید، با انجام تکنیک هایی همچون کامپوزیت دندان، می توانید از دندان هایی مرتب و زیبا بهره مند شده و از لبخند خود، نهایت لذت را ببرید. لطفا به این موضوع توجه داشته باشید که انتخاب دندانپزشکی توانا که تجربه های موفق زیادی در انجام کامپوزیت دندان داشته باشد، بسیار حائز اهمیت است، زیرا دندانپزشک ماهر شما، می تواند به صورتی هنرمندانه فرایند درمان کامپوزیت شما را انجام داده و از بروز عوارض و مشکلات احتمالی نیز جلوگیری کند. در ادامه ی این مطلب می توانید با کامپوزیت دندان و همچنین انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی ترمیمی تهران آشنا شوید.

لزوم انجام کامپوزیت توسط بهترین دندانپزشک زیبایی ترمیمی

 

آشنایی با کامپوزیت دندان

لبخند زدن با دندان هایی با ظاهر نامناسب باعث شرمساری و گاها از بین رفتن عزت نفس شما می شود، اما نگران نباشید! شما می توانید مشکل خود را از طریق کامپوزیت دندان یا ونیر کامپوزیت حل کنید. این روش به عنوان یکی از معروف ترین روش های درمانی نه تنها تغییر رنگ دندان ها را برطرف می کند، بلکه راهی مطمئن برای خلاص شدن از دندان های نامرتب و کج محسوب می شود. پس از اتمام درمان، از لبخند زدن در ملاء عام دریغ نخواهید کرد!

 

قابل توجه ترین نکته درباره کامپوزیت دندان این است که به دندان هیچ آسیبی نمی رسد و برای این درمان عموما احتیاج به هیچ گونه تراشی روی دندان ها نیست. کامپوزیت ها برای ترمیم رنگ، فرم و چرخش دندان ها مناسب هستند و علاوه بر این کامپوزیت دندان روشی مقرون به صرفه است. از دیگر ویژگی های مثبت انجام کامپوزیت می توان به سرعت انجام کار که عموما یک جلسه است اشاره کرد. البته در مواردی پیش از انجام کار، باید آماده سازی های لازم از جمله ترمیم دندان های پوسیده انجام گیرد.

موارد استفاده از کامپوزیت دندان

با استفاده از کامپوزیت دندان می توان برخی از مشکلات دندان را پوشش دهی کرد و به دندان ها ظاهری زیبا بخشید. این روش به عنوان روشی سریع و مقرون به صرفه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. برخی از ناهنجاری هایی که به وسیله ی کامپوزیت قابل درمان هستند، در این بخش ذکر شده اند:

  • ترمیم بد رنگی ها و لکه های حاصل از مصرف دخانیات و خوردن برخی از غذاها یا لکه های ایجاد شده در اثر افزایش سن
  • پوشاندن فواصلی که گاهی اوقات بین دندان ها ایجاد می شود.
  • ترمیم برخی شکستگی ها یا ترک های جزیی
  • بر طرف کردن برخی از نامنظمی های دندان ها. لازم به ذکر است برای موارد شدید باید از تکنیک های دیگری استفاده کرد.

لزوم انجام کامپوزیت توسط بهترین دندانپزشک زیبایی ترمیمی

 

هزینه انجام کامپوزیت

هزینه ی انجام کاموزیت می تواند تحت تاثیر عوامل مختلف متغیر باشد. از جمله ی این عوامل می توان به مارک کامپوزیت دندان اشاره کرد. البته فراموش نکنید علی رغم تاثیر بسزای مارک کامپوزیت دندان، مهارت و تکنیک دندانپزشک زیبایی و ترمیمی شما در استفاده از آن  مواد، نتیجه ی نهایی کار را رقم خواهد زد، پس در انتخاب دندان پزشک متخصص دقت لازم را داشته باشید. علاوه بر مارک کامپوزیت دندان تعداد دندان هایی که تحت درمان قرار می گیرند نیز در هزینه ی نهایی دخیل خواهند بود.

6 مورد از فواید انجام کامپوزیت دندان

  1. این روش در مقایسه با روش های دیگرمعمولا نیاز به هیچ گونه تراش دندان ندارد.
  2. در این روش، ماده مورد استفاده روی دندان های بیمار شکل داده می شود و نیازی به قالب گیری نیست.
  3. این نوع از درمان بسیار سریع انجام می گیرد و ماده کامپوزیت به سرعت سخت می شود.
  4. با انجام کامپوزیت نه تنها به زیبایی و رفع عیوب دندان های خود کمک می کنید، بلکه به آن ها استحکام و طول عمر بیشتری می بخشید.
  5. معمولا پس از انجام کامپوزیت حساسیتی ایجاد نمی شود که این موضوع از مهم ترین مزایای این روش است.
  6. کامپوزیت دندان روشی با دوام است، اما اگر در انجام مراقبت های لازم پس از درمان کوتاهی رخ دهد، آسیب هایی در  کامپوزیت اتفاق می افتد که خوشبختانه به سادگی قابل ترمیم مجدد هستند.

لزوم انجام کامپوزیت توسط بهترین دندانپزشک زیبایی ترمیمی

 

راهکارهایی برای افزایش طول عمر کامپوزیت دندان

به طور کلی کامپوزیت دندان تا حدود 10 سال دوام دارد، البته ممکن است در بعضی از موارد به ترمیم احتیاج داشته باشد. اما با مراقبت صحیح می توانید عمر کامپوزیت دندان را افزایش دهید. یکی از اقدامات لازم که گاها ممکن است فراموش شود مراجعه مرتب ( حداقل هر شش ماه یک بار) به دندانپزشک برای بررسی کامپوزیت و وضعیت دندان ها است. مسواک زدن و مراقبت های بهداشت و دهان از ضروری ترین نکات بهداشتی پس از انجام کامپوزیت است. پس از انجام کاموزیت از مصرف افراط گونه نوشیدنی هایی نظیر قهوه پرهیز کنید. استعمال دخانیات اثرات مخربی روی کامپوزیت دندان خواهد داشت. اگر موارد بهداشت دهان و دندان را نادیده بگیرید، ممکن است طول عمر کامپوزیت دندان شما بسیار کوتاه شود.

 آشنایی با بهترین دندان پزشک زیبایی ترمیمی تهران

اگر قصد انجام کامپوزیت دندان دارید، باید عواملی مختلفی مثل انتخاب برند و نوع کامپوزیتی که دندان پزشک استفاده می کند، را در نظر بگیرید. اما، مهم ترین عامل، انتخاب دندان پزشک متخصص زیبایی ترمیمی است. رشته دندانپزشکی دارای چند گرایش است که برای اخذ هر یک از آن ها باید دوره تخصصی مربوطه را پشت سر گذاشت. لزوما دندان پزشک شما که بهترین درمان ریشه را برای شما انجام می دهد، قادر به انجام بهترین کامپوزیت دندان نخواهد بود. دکتر رضا خسروانی یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین دندان پزشک های زیبایی ترمیمی است که علاوه بر عضویت در هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، دوره های تخصصی متعددی را پشت سر گذاشته است. با مراجعه به سایت دکتر رضا خسروانی متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی می توانید با لیست کاملی از تجارب موفقیت آمیز و درمان های موفق و دوره های تخصصی که پشت سر گذاشته اند آشنا شوید. با مراجعه به دکتر رضا خسروانی، برای دندان های شما با استفاده پیشرفته ترین ابزار و بهترین نوع مواد، در محیطی کاملا آرام و با حضور کادر درمانی مجرب، درمان های زیبایی ترمیمی برای شما  انجام خواهد گرفت و لبخندی زیبا خلق میشود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Kf2bIJBu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه