چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

سال ۲۰۲۲ سالی است که محصولات ارزشمندی زیادی مثل همه ساله توسط برندهای مختلفی مانند اپل، سامسونگ، هواوی، گوگل و برندهای دیگر روانه بازار می شود. شما با خرید هر کدام از این گوشی ها می توانید چندین سال از آن ها استفاده کرده و حس خوبی از خرید خود داشته باشید. احتمالا خرید آیفون ۱۳ پرو مکس تا زمانی که آیفون ۱۴ پرو مکس از راه برسد، گزینه ای ایده آل در شرایط کنونی است که در کنار خرید گوشی سامسونگ اس ۲۲ اولترا می توانید به آن توجه کنید. ما در ادامه قصد داریم که چند مورد از گوشی های مورد انتظار سال را با همدیگر بررسی کنیم. بسیاری از این گوشی ها هم اکنون عرضه شده اند و توسط مقداد آی تی قابل دریافت هستند.

گوشی های جدید ۲۰۲۲ در مقداد ای تی موجود شد

گوگل پیکسل ۶ پرو

در طول تمام سال ها شاهد ورود گوشی های پیکسل زیادی به بازار بوده ایم. اما هیچ کدام نتوانسته اند که انتظارات معمولی یک دستگاه پرچم دار را برآورده کنند. این موضوع گویا با پیکسل ۶ پرو کاملا تغییر پیدا کرده است. مثل همیشه، گوگل یک دوربین و سیستم عکاسی محاسباتی را ارائه کرده است که از نظر ما در کلاس خودش بهترین است. با این حال، در اینجا به دلیل بازه قیمت، یک سری از المان ها حذف شده است تا گوشی همچنان با قیمت مناسبی در بازار وجود داشته باشد. با گوگل پیکسل ۶ پرو می توانید حس واقعی اعتماد به نفس و کامل بودن را خواهید داشت.

استفاده از طراحی جسورانه، صفحه نمایش واضح، اسپیکرهای عالی و تراشه تنسور گوگل که اندروید ۱۲ را اجرا می کند، بسیار روان تر از همیشه کار می کنند. این گوشی ضخامت بالایی دارد که برای همه مناسب نیست و سرعت شارژ را هم کمی کاهش داده است. این گوشی همچنان یک انتخاب عالی برای کسانی است که یک دستگاه اندرویدی می خواهند. گوگل یک محصول عالی برای شما تدارک دیده است و می توانید تا چندین سال بدون مشکل از آن استفاده کنید. دلایل زیادی برای خرید گوشی وجود دارد و طرفداران سری پیکسل حتما امسال می توانند به سراغ آن بروند.

آیفون ۱۳ پرو

آیفون ۱۳ پایه دستگاه مناسبی برای اکثر کسانی است که به دنبال گوشی هوشمند iOS هستند، آیفون ۱۳ پرو هم مدلی است که کمی بیشتر به عملکرد گوشی اهمیت داده است. اگر می خواهید یک تجربه پرچم دار واقعی را از اپل تجربه کنید، این همان گوشی است که باید به سراغش بروید. این بدان معنا نیست که تفاوت زیادی با نسخه مشابه سال گذشته دارد، اما هنوز هم جنبه های کافی را می توانید تجربه کرده و از خرید خود راضی باشید. این محصول یک ارتقا قابل توجه نسبت به مدل سال گذشته است و اگر هنوز گوشی آیفون ندارید، حتما برای شروع می توانید به سراغش این مدل بروید. در شرایطی که امکان خرید آیفون ۱۳ پرو مکس را ندارید، یک نسخه پایین تر یعنی نسخه پرو می تواند مناسب باشد.

 

گوشی های جدید ۲۰۲۲ در مقداد ای تی موجود شد

 

عمر باتری این گوشی بهبود یافته است و تقریبا ۹۰ دقیقه بیشتر از آیفون ۱۲ پرو است. نرخ تازه سازی تطبیقی این گوشی هم به واسطه استفاده از صفحه نمایش پروموشن، در حد ۱۲۰ هرتز بوده و اسکرول نرم تری را ارائه می کند. البته ناچ گوشی همچنان در گوشی ماندگار است و کاهش سایز آن سبب شده است که تجربه کلی بهتر از سال گذشته باشد. کاربرانی که نیاز به قدرت بالاتر دارند، می توانند خرید آیفون ۱۳ پرو مکس را هم مدنظر داشته باشد. این گوشی باتری را سریع تخلیه می کند، اما مانند تمام گوشی های این سری، پیشرفت شگرفی را نسبت به مدل های سال گذشته شاهد هستیم. به طور طبیعی، این محصول متعادلی برای تجربه iOS است و آن را دوست خواهید داشت. تجربه مشابه آن به مانند خرید آیفون ۱۳ پرو مکس سبب شده است که آن را بیشتر دوست داشته باشیم.

گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا

علیرغم اینکه با از تست تمام مدل های سری اس ۲۲ لذت برده ایم، اس ۲۲ اولترا به راحتی می تواند کامل ترین پرچم دار سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ باشد. این مدل متفاوت تر از دیگر گزینه های این سری معرفی شد ه است و از سری نوت بازنشسته هم المان هایی مانند قلم اس پن را به همراه دارد. آن دسته از کسانی که دوست دارند همراه با گوشی هوشمند خود، از قلم استفاده کنند، این گوشی نکته مثبتی است. نمی توانید از عملکرد قلم S خود به راحتی عبور کنید. خوشبختانه، اس ۲۲ اولترا نکات جذابی برای ارائه دارد و کسانی که خواهان یک صفحه نمایش واقعا بزرگ و جذاب هستند، می توانند از طراحی منظم لبه های منحنی شکل آن بهره ببرند.

با خرید گوشی سامسونگ اس ۲۲ اولترا می توانید ارتقا جالبی را نسبت به اس ۲۱ اولترا داشته باشید. یک آرایه دوربین بسیار کامل، به روزرسانی های دیگر در کنار سطح عالی عمر باتری، سبب شده است که نسبتا با یک گوشی هوشمند کامل از جانب سامسونگ روبرو باشیم. خرید گوشی سامسونگ اس ۲۲ اولترا سریع ترین سیستم شارژ را به شما نمی دهد، اما طراحی و عملکرد برتر آن سبب شده است که طرفداران زیادی به سمت آن سرازیر شوند.

آیفون ۱۳

سری آیفون ۱۳ بار دیگر از چهار گوشی تشکیل یافته است و هر کدام از آن ها دارای ویزگی های خاص و دوست داشتنی است. مدل استاندارد، هر آن چیزی که از آخرین نسخه آیفون انتظار دارید را به ارمغان آورده است. به طور خلاصه، این به معنای ادغام جدید بدون تغییرات عمده است و آن را به یک ارتقا ضروری تبدیل می کند. ناچ صفحه نمایش همچنان وجود دارد، اما ۲۰ درصد کوچک تر شده است. اپل بهبودهای معمول را برای این گوشی هم در نظر گرفته است و می توانید آن ها را در عمر باتری، نمایشگر و عملکرد دوربین تماشا کنید. شما می توانید به یک سری ویژگی های معمول هم دسترسی پیدا کنید.

از این بین می توانیم به نرخ تازه سازی تطبیقی اپل، فناوری پروموشن، وجود لنز زوم تله فوتو و گزینه های دیگر اشاره کنیم. بدیهی است که برای ایجاد تفاوت بین سری استاندارد و پرو آیفون ۱۳، اپل این تفاوت های فاحش را ایجاد کرده است و هنوز هم در یک گوشی پرچم دار، تنها دو دوربین مشاهده می کنیم. از آن جایی که آیفون ۱۳ علاوه بر اندازه، تقریبا از هر نظر با آیفون ۱۳ مینی یکسان است، ما نیز به عنوان بخشی از این انتخاب، آن را به صورت یکپارچه در نظر خواهیم گرفت. آیفون ۱۳ تقریبا برای هر نوع کاربری که به دنبال گوشی اپل است، جذاب خواهد بود.

 

گوشی های جدید ۲۰۲۲ در مقداد ای تی موجود شد

وان پلاس ۱۰ پرو

در چند سال گذشته، وان پلاس تبدیل به یک پرچم دار فوق العاده حرفه ای شده است و به اندازه سایرین، هزینه در پی ندارد. در مورد وان پلاس ۱۰ پرو هم شرایط به همین منوال است. این گوشی صفحه نمایش عالی دارد و نرخ تازه سازی آن بسیار سریع و روان بوده است. امسال این گوشی از سه دوربین قوی استفاده می کند و شارژ سیمی و بی سیم را هم در اختیار شما قرار خواهد داد. قوی ترین نقطه عملکرد این گوشی، رویکرد نرم افزاری آن است. این محصول با تغییرات زیادی قابل تنظیم بوده و به علاوه، سه سال هم قرار است که به روزرسانی های اصلی را همراه با گزینه های امنیتی اضافی دریافت کند.

نقاظ ضعف آن این است که هویتش کمی از بین رفته است و دیگر در بازاری که اپل و سامسونگ و شیائومی در آن بالا رفته اند، وان پلاس نمی تواند عرض اندام خاصی داشته باشد. با خرید گوشی شیائومی هم می توانید هم امکانات مشابه را با قیمت پایین تر داشته باشید. خرید گوشی شیائومی اخیرا در کشورهای زیادی توسعه پیدا کرده است و همین می تواند بازار وان پلاس ۱۰ پرو را نیز تحت تاثیر قرار دهد. خرید آیفون ۱۳ پرو مکس و خرید گوشی شیائومی در مدل های مختلف در کشور آمریکا هم طرفداران زیادی دارد و سبب می شود که برندهای دیگر نیاز به توسعه گوشی های خوودشان داشته باشند تا بتوانند رقابت کنند.

خرید گوشی سامسونگ و محصولات دیگر از مقداد آی تی

مقداد آی تی شرایط لازم را برای خرید تمام گوشی های ۲۰۲۲ فراهم کرده است و می توانید جدیدترین محصولات اپل، سامسونگ، شیائومی و برندهای دیگر را از این سایت دریافت کنید. خرید آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل های رنگی و حافظه های جانبی مختلف امکان پذیر شده است و در صورت علاقه به محصولات اندرویدی هم می توانید به سراغ خرید گوشی سامسونگ یا خرید گوشی شیائومی بروید. این محصولات همراه با گارانتی معتبری و با زمان تحویل سریع ارائه می شوند و می توانید آن ها را دوست داشته باشید. مقداد آی تی امکان بررسی و مقایسه بهتر را نیز در سایت به واسطه مقاله ها و مشخصات فنی محصولات فراهم کرده است و در هر رده از بودجه، می توانید از این بررسی استفاده  کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yQJNRGLL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه