جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

دستگاه وکیوم بسته بندی یکی از انواع دستگاه بسته بندی می باشد که در حوزه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه بسته بندی در انواع و طرح های بسیار مختلفی تولید می شود که هریک از آنها برای محصولات خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

تقسیم بندی کلی دستگاه وکیوم بسته بندی به دو صورت صنعتی و خانگی می باشد که موضوع بحث ما بررسی نوع خانگی آن است. برای بسته بندی محصولات در منزل و یا کارگاه های کوچک شما می توانید دستگاه وکیوم خانگی استفاده نمایید.

محصولات زیادی در منزل وجود دارد که خانم های خانه دار یا کسانی که مشغول کسب و کار در منزل هستند آنها را بسته بندی می کنند. یکی از سبک های بسته بندی، وکیوم کردن آنها می باشد که بهترین گزینه برای انجام این کار استفاده از دستگاه وکیوم خانگی می باشد.

تنوع بالایی در انواع خانگی یا بهتر بگوییم انواع غیر صنعتی و کوچک آن وجود دارد که شاید تمامی آنها برای ما مناسب نباشند. هدف ما در این مقاله معرفی بهترین گزینه برای وکیوم کردن محصولات در منزل است پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید چرا که در این مقاله ما می خواهیم به بررسی بهترین دستگاه وکیوم برای بسته بندی محصولات در منزل اشاره کنیم و مناسب ترین گزینه ها را برای این کار به شما معرفی نمایید.

دستگاه وکیوم خانگی چیست؟

دستگاه وکیوم خانگی یکی از بهترین گزینه ها برای بسته بندی مواد غذایی و خوراکی در منزل یا محیط های کوچک مانند تولید ها می باشد. این دستگاه به سبب حجم پایینی که دارد می تواند در محیط های کوچک به راحتی استفاده شود.

دستگاه وکیوم خانگی عملی مانند دستگاه پرس حرارتی انجام می دهد و بسته بندی محصولات را با این روش پیش می برد. شاید به خود بگویید که چرا از دستگاه پرس حرارتی برای بسته بندی محصولات خود استفاده نکنیم؟! باید به شما بگویم که در پرس حرارتی شما نمی توانید تمامی هوای داخل بسته را تخلیه نمایید و از فساد مواد غذایی جلوگیری کنید. در بسته بندی مواد غذای با دستگاه پرس یا دستگاه دوخت پلاستیک، دو سر پلاستیک یا نایلون به هم دوخته می شود اما هوای داخل پلاستیک به صورت کامل خارج نمی شود پس نمی توان با یک دستگاه دوخت عمل وکیوم و بسته بندی با طول عمر بالا را انجام داد.

اما دستگاه وکیوم خانگی به صورت تخصصی برای این منظور طراحی شده است و نقش بسیار موثری را در حفظ سلامت محصولات ایفا می کند.

انواع دستگاه وکیوم خانگی

تنوع بالایی در دستگاه های وکیوم خانگی وجود دارد و شرکت های مختلفی اقدام به ساخت آن کرده اند. این سبک از دستگاه های بسته بندی مصارف بالایی دارند و جهت مصارف خانگی نیز مرد استفاده قرار می گیرند. ماهیت تمامی این دستگاه ها به یک شکل می باشد و فقط تفاوت آنها نوع انجام کار و قابلیت هایی است که در آنها ایجاد شده است.

در این بخش به معرفی بهترین دستگاه وکیوم خانگی برای بسته بندی محصولات در منزل خواهیم پرداخت و دو مدل از بهترین نمونه ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

1)     دستگاه وکیوم خانگی مدل GDZ-380

شما می توانید با خرید دستگاه وکیوم خانگی مدل GDZ-380 به راحتی تمامی محصولات خود را بسته بندی کنید و بعد از آنجام کار آن را فریز کنید. برای اینکار محصول را در داخل نایلون مخصوص وکیوم قرار دهید و بعد از آن نازل دستگاه را داخل آن قرار دهید. دسته اهرمی دستگاه وکیوم خانگی را پایین بیاورید تا بسته را به خوبی محصور کند. بعد از انجام این کار کلید شروع وکیوم را بزنید تا شروع به مکش و تخلیه هوای داخل بسته کند. بعد از آن کلید پرس را فشار دهید تا دستگاه عمل دوخت حرارتی را انجام دهد.

در انتها شما یک بسته مکش شده با دستگاه وکیوم خانگی دارید که محصول شما بدون هیچ تغییر شکلی در آن قرار دارد. در انتها شما می توانید به راحتی محصول خود را در یک محیط مناسب نگهداری کنید تا در موقعیت و زمان مناسب از آن استفاده کنید. شما با انجام این کار به راحتی می توانید کیفیت محصول خود را تا سالیان سال افزایش دهید چرا که عوامل فساد محصول به صورت کامل حذف می شود.

2)     دستگاه وکیوم خانگی دیجیتال

این دستگاه یکی از نمونه های کاربردی دستگاه بسته بندی وکیوم می باشد که از طریق پمپ مکش، هوای داخل بسته را خالی می کند و موحب وکیوم شدن آن می شود. وکیوم خانگی دیجیتال از قابلیت بسیار بالایی در بسته بندی محصولات کم حجم می باشد که از آن برای بسته بندی گوشت قرمز، مرغ، ماهی، سبزیجات، مواد غذایی، تولیدات خانگی، فروشگاه و سایر موارد استفاده می شود.

دیجیتال بودن این دستگاه به شما کمک می کند تا به قابلیت های بیشتری بتوانید محصولات خود را بسته بندی کنید و به کمک کاربری هایی که بر روی دستگاه تهیه شده است در نوع و حالت دلخواه خود وکیوم کردن بسته ها را پیش ببرید.

با استفاده از وکیوم هوای داخل بسته کاملا خارج می شود و بسته بندی در محیط خلاء اتفاق می افتد. برای بسته بندی مواد غذایی که امکان فاسد شدنشان زیاد است مثل گوشت قرمز، مرغ، ماهی، سوسیس ، کالباس،میگو و بعضی سبزیجات و … مورد استفاده قرار می گیرد و این عمل باعث بالا رفتن ماندگاری محصول می شود.

  • طول وکیوم ۳۰ سانتیمتر و عرض دوخت ۵ میلیمتر است.
  • قابلیت دوخت و وکیوم به صورت همزمان، قابلیت تنظیم دمای دوخت
  • کارکرد دستگاه بسیار ساده، کم هزینه و با مصرف انرژی کم می باشد.

موارد گفته شده از جمله بهترین انواع دستگاه وکیوم خانگی می باشند که شما می توانید برای بسته بندی محصولات خود از آنها استفاده نمایید. هریک از دستگاه ها توانایی بسیار بالایی در وکیوم کردن محصولات دارند و به صورت کامل نیاز خانگی را برطرف می سازند.

اگر در حال تولید محصولات خاصی در منزل هستید و می خواهید درآمد های خود را افزایش دهید حتما از دستگاه وکیوم خانگی برای کسب و کار خود استفاده نمایید تا نتایج موثرتری بگیرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OsginklO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه