پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

8 دلیلِ قانع کننده برای استخدامِ ادمین اینستاگرام

ادمین اینستاگرام، همان قدر که می تواند باعثِ رشد یک پیج در حدِ اعلا باشد و دایرکت را از مشتری ها منفجر کند، همان اندازه هم اگر تخصصِ لازم را نداشته باشد باعثِ زمین خوردنِ یک کسب و کار می شود. در حالِ حاضر؛ پیدا کردن ادمین اینستاگرام کار بلد از بزرگترین دغدغه های بیزینس های امروزی محسوب می شود و همه این ها یک دلیل بیشتر ندارد؛ افزایشِ روز افزونِ کاربرانِ این شبکه مجازی در سطحِ جهان.

ادمین اینستاگرام؛ شغلی آینده دار است؟

به توجه به محبوبیتِ ثانیه به ثانیه اینستاگرام در دنیا و روندِ صعودیِ استفاده صحیح از این اَپ در راستایِ رشدِ کسب وکار ها، بله؛ با قطعیت می توان گفت که حرفه ادمین اینستا حداقل تا 10 سالِ آینده قصدِ از مد افتادن ندارد. بیزینس ها در این 5 سالِ اخیر بیش از پیش با قدرتِ نهفته در این شبکه آشنا شدند و سرمایه های عظیمی برای تقویتِ زیر ساخت هایش خرج کردند. به جرات هم می توان گفت که برایشان سود آور بوده و گُل کاشتند! پس بهتر است اولین ابهامتان درباره آینده دار بودنِ شغلِ ادمین پیج را بر طرف کنید.

یک ادمین اینستاگرام دقیقا به چه کاری مشغول است؟

8 دلیلِ قانع کننده برای استخدامِ ادمین اینستاگرام

ادمین به معنایِ مدیر است. پس ادمین اینستا کسی است که پیجی را مدیریت می کند تا آن صفحه را از وضعیتِ موجود به وضعیتِ مطلوب برساند. حالا این اداره کردن می تواند دایره کوچکی از اختیاراتِ محدود باشد (مثل پاسخگویی به دایرکت ها و کامنت ها). یا آن که کاملا صفر تا صدِ بالا آوردن یک پیج باشد که در آن صورت به معنای مدیریت پیج اینستا است و فرد یا تیمِ موردِ نظر به صورتِ تخصصی بر روی رشدِ یک پیج کار می کند. برای آشنایی بیشتر می توانید نمونه کار های مدیریت اینستاگرام را از این لینک ببینید.

چرا باید به فکرِ استخدام ادمین اینستاگرام بود؟

ببینید؛ ما هر اندازه هم که هوشِ هیجانی بالایی در کسب و کارمان داشته باشیم و به اصطلاح کار آفرین باشیم، باز هم گاهی پایمان در دیجیتال مارکتینگ لنگ می زند. البته طبیعی است؛ چون یک شاخه نسبتاً نو ظهور است و متخصصانِ کمی را به خود دیده. اما واقعا کار هایی هست که پیاده کردنشان بر روی پیجِ کاریمان، نیاز به تجربه و آزمونِ خطایِ بسیار دارد. مثلا یک ادمین اینستا از نوعِ حرفه ای اش، باید تسلطِ کامل به مواردِ زیر داشته باشد. اگر شما هم می توانید تک تکِ این موارد را روی پیجتان پیاده کنید، پس تبریک می گوئیم؛ شما خودتان یک ادمین اینستاگرام خبره و کار بلد هستید:

8 دلیلِ قانع کننده برای استخدامِ ادمین اینستاگرام

  • جذبِ مشتری
  • افزایشِ ارگانیکِ فالوور های پیج
  • بالا رفتن تعامل با دنبال کنندگان
  • ایده گرفتن از رقبایِ پر قدرت
  • ساختِ پروفایلِ حرفه ای
  • مدیریتِ فروش در دایرکت
  • آنالیزِ رشد صفحه در فواصلِ منظمِ زمانی
  • انتشارِ محتوای با کیفیت و مشتری پسند

البته این ها بخشِ کوچکی از شرحِ وظایفِ مدیریت اینستاگرام است. و این را هم گفتیم که حوزه اختیاراتِ یک ادمین می تواند خیلی محدود باشد(در حدِ دایرکتور) یا خیلی وسیع باشد(در حدِ تبلیغات و تولید محتوا و همه کاره بودن). حالا نظرتان چیست؟ فکر می کنید می توانید به عنوانِ ادمین پیج فعالیت کنید؟ تجربیاتِ ارزشمندی در این زمینه دارید؟ اصلا شاید خودتان کارفرما هستید و برای بقای کسب و کارتان در فضای مجازی نیاز به ادمین دارید.

یک ادمین اینستاگرام چطور باعثِ رشدِ پیج می شود؟

گاهی فکر می کنید هزینه ادمین اینستاگرام ممکن است از درآمدِ فعلیتان بیشتر بشود. تصور درستی است چون در حالِ حاضرِ شما به قدرِ کافی روی برند سازی و افزایشِ فروش سرمایه گذاری نکرده اید. در نتیجه ممکن است برای استخدامِ ادمین کمی این پا و آن پا کنید. اما تجربیاتِ پیج های موفق چیزِ دیگری می گوید. آن ها می گویند که پس از مدتِ کوتاهی بعد از به شروع به کار کردنِ ادمین اینستا، رشدِ صعودی داشتند و به سرعت هزینه های مربوط به استخدامِ او پوشش داده شده است. چرا؟ چون کسی که مدیریت پیجِ کاریِ شما را بر عهده گرفته، بر روی مواردِ زیر فوکوس کرده است:

8 دلیلِ قانع کننده برای استخدامِ ادمین اینستاگرام

  • انتشارِ منظمِ پست و استوری
  • آنالیزِ سلیقه مخاطبانِ شما و جایگاهِ فعلیتان برای رسیدن به وضعِ مطلوب
  • مهارتِ کار کردن با نرم افزار های ویرایشِ فیلم و عکس
  • هشتک گذاریِ اصولی و جذبِ کاربرانِ شناوری که در اطرافِ پیجتان هستند ولی شما را نمی شناسند و به وسیله هشتک و اکسپلور با صفحتان آشنا می شوند
  • طراحی کاور های حرفه ای برای یک دست کردنِ هایلایت استوری ها
  • تعویضِ عکسِ پروفایل و bio پیجِ شما در فواصلِ زمانی مشخص
  • تحلیلِ وضعیتِ رشد پیج و افزایشِ نرخ تعامل با دنبال کنندگان
  • نوشتن کپشن هایِ جذابی که با سلیقه مشتریانِ شما هم خوانی دارد
  • تولیدِ محتوای های ویدیویی با کیفیت و عامه پسند. طوری که هر کسی با آن ارتباط برقرار کند و از طرفی متخصصان هم به آن جذب شوند
  • مدیریتِ کامنت ها و سفارشاتی که در دایرکت ثبت می شود
  • پیگیری رضایت مندی مشتریان. طوری که آن ها احساس کنند برندِ شما چقدر برای مشتری ارزش قائل است
  • مدیریتِ شرایطِ بحرانی از جمله کامنت هایی که بارِ روانی منفی دارند یا مشتریانی که از خرید راضی نبودند وحالا می خواهند مرجوع کنند
  • حفظِ امنیتِ پیج و جلوگیری از خطراتی مثلِ هک شدن یا ریپورت شدگی و ...

چطور به یک ادمین اینستا اعتماد کنیم؟

کاملا حق دارید که این سوال در ذهنتان شکل بگیرد. شما قرار است شخصی ترین پسورد های زندگیتان را در اختیارِ یک فردِ دیگر قرار بدهید. از طرفی هیچ آشناییِ قبلی هم با ادمینِ مورد نظر ندارید. پیشنهاد می شود برای جلوگیری از خطرِ هک شدن و کلاهبرداری، به سایت های معتبر و شرکت هایی که به شکلِ تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند سری بزنید. مثلِ ایران مایند.

 

آیا واقعا ادمین ها، قدرتِ زیر و رو کردنِ یک کسب و کار را دارند؟ تا به حال به این فکر افتاده اید که مدیریت پیج خود را به شخصِ کاربلدش واگذار کنید؟

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IHXSVQ38
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه