سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو

نوسان و تغییر روزانه قیمت خودرو ارتباطی با شرکت های سازنده ندارد

1 سال پیش ( 1401/10/8 )
 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: نوسان و تغییر روزانه قیمت خودرو ارتباطی با شرکت های سازنده ندارد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایرنا، «مهدی خطیبی» چهارشنبه شب در حاشیه گشایش نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته در نمایشگاه بین المللی اراک در گفت و گو با ایرنا، افزود: افزایش قیمت دلار باعث شده تا مردم برای حفظ ثروت و دارایی خود حداقل معادل تورم اقدام کنند که این خود موجب افزایش قیمت خودرو شده است.

نوسان و تغییر روزانه قیمت خودرو ارتباطی با شرکت های سازنده ندارد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: برخی از محصولات این گروه صنعتی بر اساس مجوزی که از دولت و هماهنگی با وزارت صمت صورت گرفته، در بورس کالا برده شده که هم اکنون نسبت به قیمتی که در بازار عرضه می شود، اختلاف زیادی وجود دارد.

خطیبی بیان کرد: به طور مثال قیمت هایما اس ۷، ۳۰۰ میلیون تومان نسبت به بازار اختلاف دارد و در خودروهای ۲۰۷ و تارا هم اختلاف به همین نسبت زیاد است.

وی گفت: اگر عرضه و تولید کمتر از سال قبل بود و یا قیمت کارخانه افزایش پیدا می کرد می توانسیتم بگویم دلیل آن خودروساز است، اما ایران خودرو امسال نسبت به سال قبل بالغ بر ۱۴۰ هزار دستگاه بیشتر تحویل مشتری داده است.

نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته تا نهم دی ماه جاری با حضور ۵۰ شرکت بزرگ در حوزه خودرو و قطعات از استان های اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران و مرکزی، در نمایشگاه بین المللی اراک دایر است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zAoHzaFO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه