پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

شیرجه در سرسبزی طبیعت با سفر به این 3 شهر

جنگل الیمستان، یکی از جاهای دیدنی و زیبای شهر آمل است، که همانند نگینی سبز بر فراز این منطقه می درخشد و نگاه گردشگران و عکاسان داخلی و خارجی زیادی را به سمت خود جذب کرده است. همچنین ارتفاع زیاد جنگل از سطح دریا، همراه با دمای مناسب در فصل گرما، چشمه های آب معدنی ، و پوشش گسترده انواع درختان و گیاهان، این منطقه را به یک مقصد فوق العاده برای گردشگران و علاقه مندان به طبیعت تبدیل کرده اند.

صعود به الیمستان با یک ماجراجویی خاطره انگیز و پر هیجان همراه است، و در مسیر صعود به آن، چشم اندازهای بی نظیری پیش روی شما هستند، که خستگی صعود را بی معنا می کنند. در واقع با هر گامی که بردارید، درهای جدیدی از طبیعت خیره کننده این منطقه به روی شما باز می شوند و از جنگلی با انبوه درختان گرفته تا مراتع پر از گل های رنگارنگ، هر زاویه از این منطقه، مملو از زیبایی و شگفتی است.

برای رسیدن به الیمستان از شهر آمل، باید به سمت 20 کیلومتری جاده هراز بروید. از جاده هراز به سمت جاده ای فرعی تغییر مسیر بدهید، که تابلوی "امامزاده لهاش" را نشان می دهد. این جاده فرعی شما را ابتدا به روستای لهاش و سپس با طی سه کیلومتر مسیر خاکی، به ایستگاه اول مسیر جنگل پیمایی الیمستان-امامزاده قاسم می رساند.

در این سفر پر هیجان که قرار است با طبیعت همگام پیش بروید و غرق در زیبایی ها و آرامش آن شوید، پیشنهاد می کنیم پیش از حرکت به سمت مقصد برای اجاره ویلا اقدام کنید. داشتن اقامتگاه در مقصد به شما کمک می کند تا زمان خود را بهتر مدیریت کرده و وقت بیشتری را در دل طبیعت سبز و دلربای این منطقه سپری کنید.

سفر به منطقه ییلاقی اطراف اصفهان

سفر به منطقه ییلاقی اطراف اصفهان

دهکده تفریحی چادگان، یکی از جاذبه های ییلاقی دلپذیر اصفهان است که در نزدیکی سد زاینده رود واقع شده است. این دهکده گردشگری با هوای خنک، مناظر زیبا، و فعالیت های تفریحی متنوعی همچون سوارکاری، ماهیگیری و قایق سواری، به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اطراف اصفهان تبدیل شده است. در حین بازدید از این دهکده، می توانید به روستاهای اطراف و جاذبه های تاریخی مانند پل اورگان و خانه معظم الملک میر پنج نیز سری بزنید و از جذابیت های آن ها نیز لذت ببرید.

این دهکده با یک موقعیت جغرافیایی ویژه، در ۱۳۰ کیلومتری غرب اصفهان و ۶ کیلومتری جنوب شرق شهرستان چادگان است. این منطقه با آب و هوای دلپذیر و تاثیراتی که از دریاچه سد زاینده رود گرفته است، به یک مقصد بی نظیر برای گردشگران تبدیل شده است. از طرفی، این دهکده از نظر تاریخی نیز اهمیت دارد و برخی از گردشگران آن را بیشتر با جاذبه های تاریخی اش می شناسند.

شهروندان اصفهان معمولا برای تعطیلات آخر هفته خود به چادگان و دهکده تفریحی آن می روند تا از هوای پاک و خنک منطقه لذت ببرند. همچنین، گردشگرانی که از شهرهای دیگر به این منطقه می آیند، به خوبی نام و آوازه چادگان به گوششان خورده است و ترجیح می دهند به جای هر مقصد دیگری، این دهکده تفریحی را برای استراحت و گردش انتخاب کنند.

دریاچه سد زاینده رود و اقلیم منحصربه فرد منطقه، امکانات متنوعی را برای چادگان و دهکده تفریحی زاینده رود فراهم کرده است. این امکانات شامل قایق سواری، ماهیگیری در آبهای زلال دریاچه، و حتی غواصی در این منطقه است. همچنین، امکانات ورزشی متنوعی از جمله فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، و تنیس روی میز در دسترس گردشگران قرار دارند.

فاصله ای در حدود دو ساعت بین اصفهان با دهکده چادگان وجود دارد، که پیشنهاد می کنیم آن را با خودروی شخصی طی کنید، تا از سفر خود به این منطقه بیشتر لذت ببرید. البته امکان استفاده از ون یا تاکسی های بین شهری نیز وجود دارد.

در کنار همه فعالیت ها و تفریحات، دهکده چادگان دارای بهترین امکانات رفاهی است و دارای تعداد متعددی سوئیت، ویلا و واحدهای مبله است. بنابراین دست شما در اجاره سوئیت اصفهان و ویلاهای این منطقه باز است و از آنجایی که برای ورود به دهکده هیچ هزینه ای دریافت نمی شود، می توانید هزینه سفر خود را برای اجاره اقامتگاه و پرداختن به تفریحات این منطقه به خوبی مدیریت کنید.

بازدید از طبیعت بی نظیر روستای گالشکلا در بابلسر

بازدید از طبیعت بی نظیر روستای گالشکلا در بابلسر

روستاهای شمال کشور به تنهایی و به دور از هرگونه تجملات و نشانه هایی از ساختمان های مدرن و امروزی، تمام جذابیت خود را از طبیعت دارند و بیش از هر مقصد تفریحی دیگری می توانند گردشگران را مهمان لحظاتی هیجان انگیز و سرشار از آرامش کنند. یکی از این روستاهای زیبا و باصفا، روستای گالشکلا در شهر بابلسر است، که به معنای واقعی جواهری سرسبز در این منطقه است و با کلکسیونی از زیبایی های طبیعی و طراوت و تازگی هوا، گردشگران زیادی را جذب خود می کند.

 این روستا در بهنمیر واقع شده، که فاصله ای یک کیلومتری با هم دارند و کل منطقه به عنوان بهشت دامداران شناخته می شود. هوای مطبوع، سرسبزی طبیعت، و مهمان نوازی مردم این منطقه، از گالشکلا یک مقصد گردشگری پرطرفدار و جاذبه ای طبیعی بی نظیر ساخته است.

مناظر دیدنی و چشم اندازهای بی نظیر جاذبه های طبیعی این روستا دلیلی بر انتخاب این مقصد برای طبیعت گردی توسط گردشگران زیادی از شهرهای مختلف ایران هستند. با فاصله یک کیلومتری از بهنمیر، گالشکلا با 400 خانوار و جمعیت 1400 نفری، وسعتی حدود 60 هزار متر مربع دارد. مسیری که بین روستای گالشکلا و مناطق زیبای اطراف آن وجود دارد، نیز سفر به این منطقه را به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل می کند.

نکته جالب درباره گالشکلا، مهمان نوازی مردم این روستاست. خوش برخوردی و مهمان نوازی، گالشکلا را به یک مقصد محبوب تبدیل کرده و هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. در واقع طبیعت آن نیز سهم زیادی در جذب گردشگر به این منطقه دارد، اما مهمان نوازی و ارتباط گرم مردم، تجربه ای بی نظیر را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

برای تجربه بهتر سفر به این منطقه، اقامت در ویلا بابلسر پیشنهاد می شود. چرا که تنها می توانید سفر و گردشی یک روزه به این روستا داشته باشید و شب را باید به محل اقامتتان در شهر بابلسر یا مناطق اطراف آن برگردید. بابلسر از شهرهای ساحلی استان مازندران است و در همه لحظات سفر می تواند شگفتی های تازه ای برای شما به نمایش بگذارد و لحظاتی خاصی را در سفر برایتان رقم بزند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SniWoTWT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه